2021-11-11, 00:28
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Det är riktiga skönheter som jag har hemma hos mig, vräker Backis ur sig till Linda. Nu måste han gå till optikern...eller kanske till en ögonläkare rent av.

Precis min tanke. De har inga höga krav dessa utsvultna bönder. Västgöten är nog oskuld. Hur kan så många vara så nervösa och blyga, både bönder och brevskrivare? De klarar ju knappt av en vanlig dialog. Ofattbart att man söker till detta program då.

Ibland undrar man om det är skådespelare...
Citera
2021-11-11, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tjejerna kräver av Tv4 ett krismöte för att inte kollektivt lämna Calle ensam på trappan, så vad gör man inte än att pliktskyldigt infinna sig bakis iförd oskyldigt vita shorts till tranbenen & förklara hur det verkligen låg till.
Nämligen att han som gammel pilot inom flyget vill lära känna alla människor så att den händer att cock-pitt lämnas öde "Han är inte där han ska vara" invände Polskan som verkade efter mellanlandningen långsurast & intolerantast mot luftgropar (dippar) i festen.

Men när alla andra köpte Calles krokodiltårar måste även hon tillslut av grupptrycket från den samlade kvinnliga G-kraften kapitulera & skratta bort charmtrollets omedicinerade Attention Deficit Disorder, och Calle kunde dela ut varsitt höjdsjukepiller i handen på tjejerna innan han obegripligt vänder på klacken & vandrar ut ur bild...till vad?? kan man fråga sig
polska Anita är en fullblodskvinna, fryntligt snygg dam-hennes klänningar är både snygga och samtidigt lantligt rejäla, inga svettiga svarta linnen har hon visat sig i.
Anita har stil. Bäst klädda damen genom tiderna.
Och Anita var den enda som tog upp problemet-att han svikit dem-själv direkt den aktuella kvällen.
När de andra damerna gick samman i sann kvinnoanda o konfronterade Calle
så kunde Anita lojt bara lyssna, hon hade redan avhandlat problemet med honom själv.
Om Calle har förnuft o vill ha ett fullblod så är Anita den enda.
Citera
2021-11-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Hon är osäker och jag tror hon kände igen sig från tidigare situationer och känner sig misslyckad när hon inte hittar sätt att visa vem hon är. Ta lite rådgivning av en coach/terapeut kanske, för att inte fastna i gamla hämmande mönster. (Skulle jag råda henne om jag kände henne IRL, i bästa välmening) Inget större fel på henne, tror jag.

Hon verkade trevlig iallafall- tänker hur lätt är det egentligen att slappna av med tv kameror och en bonde som till varje pris vill vara jämlik mot alla.
Hon gav intryck av att vara en vänlig tjej som inte lyckas komma till sin rätt.
Men Baccis har äntligen fått upp ögonen på henne som bär glasögon- hon har också ett fint öppet ansikte o har avgjort mest humor, Bacckis behöver en tjej som henne.
Senast redigerad av moshes 2021-11-11 kl. 01:42.
Citera
2021-11-11, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Det är riktiga skönheter som jag har hemma hos mig, vräker Backis ur sig till Linda. Nu måste han gå till optikern...eller kanske till en ögonläkare rent av.

nä han har rätt faktiskt-allihopa han valde ta med till gården har fina ansiktsdrag, och de är vänligt
sinnade med rätt stabila personligheter också.
Backis gillar inte våpiga pinup-typen utan uppskattar mera den naturliga skönheten.
Rejäla tjejer för han är själv en rejäl person.
Citera
2021-11-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag tror att hon är ett barn
Hon är bara kort i rocken-inga barn deltar i programmet
och Felippo är ingen farlig Donjuan.
Citera
2021-11-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Ska peja hångla med alla?
ja det är ett fint sätt att komma nära och känna hur det känns.

självklart ska han krama o kyssa allihopa, om du misstycker så är det det för att du inte förstår hur man kan uppleva närhet och värme från den andra personen
och fysisk närhet kan också ge motsatt känsla-alltså man kan känna att den andra inte har värme utan är en kylig person
detta kan man känna av man är sensitiv, redan vid ett handslag.
Senast redigerad av moshes 2021-11-11 kl. 01:23.
Citera
2021-11-11, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myndel
David i KÅA: ”Är man singel, har man inte så mycket att knåda på”. Nähä?
Men nu får vi alla hoppas att det blir fortsatt knådning med den käcka Irina. Hon som kan svinga yxan
och ge svar på tal, ett kul par.
Och både Irina o David har fina pigga ansikten -utstrålning.
Citera
2021-11-11, 01:39
Medlem
Citat:
Och vad ingår i arbetet som bondmora? anser du, tvätta bondens skitiga kalsonger? som i Lars Norens Och ge oss skuggorna

Alla normala bondpojkar lär sig tidigt att sortera och tvätta sina egna kläder i maskinen.
De lär sig att laga mat, baka o sköta hushåll. Stryka skjortor, köra traktor, utfodra djur osv osv
Allt detta ingår som naturlig del i deras uppfostran
därför att deras föräldrar alltid är upptagna med övriga sysslor på gården.
Citera
2021-11-11, 01:58
Medlem
Crapmagics avatar
"Du måste ju knäppa upp", David börjar förvånat treva nere vid sin gylf istället för hennes otåliga BH

Andreas har ingenting att hämta hos Jenny, han fick stå och desperat klämma tillbaka på massören istället med slutna ögon och föreställa sig att det voro Alpha-Jenny, han är luuuugn som någon sa i Sökarna, och vad hon menar är att han pratar för långsamt! vilket får Jenny att känna att han inte heller kommer företa sig några nya saker i livet, trots att hon själv bara upprepar samma sak i att mocka efter sina uppstressade föl

Är det kanske David som är den jag-svage snarare med tanke på att alla hans
reflexioner formuleras i "man", någon slags pilsnerfilmsvenska som inte borde kunna finnas 2021

Nu såg jag vem hemröstade Åsa var, Lotta ifrån Sällskapsresan Snowroller fast utan ögonbryn,
Sällskapsresan wishan.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-11 kl. 02:12.
Citera
2021-11-11, 02:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Alla normala bondpojkar lär sig tidigt att sortera och tvätta sina egna kläder i maskinen.
De lär sig att laga mat, baka o sköta hushåll. Stryka skjortor, köra traktor, utfodra djur osv osv
Allt detta ingår som naturlig del i deras uppfostran
därför att deras föräldrar alltid är upptagna med övriga sysslor på gården.
Så vad gör bondmoran 2021? var frågan

En av Calles kärringar verkar ha ångrat sig att hon tvingades åka hem, Calle som dock lider av grav ansiktsblindhet utbrister istället "Å nej" en till brevskrivare" varav hon blir så förolämpad att hon inte lyckats göra ett nytt första intryck på honom att hon istället vänder & åker hem för andra gången!

Allt detta i nästa avsnitt av KÅA
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-11 kl. 02:14.
Citera
2021-11-11, 03:38
Medlem
Citat:
Så vad gör bondmoran 2021? var frågan

En av Calles kärringar verkar ha ångrat sig att hon tvingades åka hem, Calle som dock lider av grav ansiktsblindhet utbrister istället "Å nej" en till brevskrivare" varav hon blir så förolämpad att hon inte lyckats göra ett nytt första intryck på honom att hon istället vänder & åker hem för andra gången!

Allt detta i nästa avsnitt av KÅA
Bondmoran jobbar i det familjeföretag som en bondgård är. Tvättar hon bondens skitiga kallingar åker säkert hennes egna med.
Hur kommer det sig att vissa i tråden har koll på kommande avsnitt, kan man streama dem? Häckar det en liten mediaklick även här…? 😎
Citera
2021-11-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Bondmoran jobbar i det familjeföretag som en bondgård är. Tvättar hon bondens skitiga kallingar åker säkert hennes egna med.
Hur kommer det sig att vissa i tråden har koll på kommande avsnitt, kan man streama dem? Häckar det en liten mediaklick även här…? 😎

Har du missat att i slutet av varje program visas en kort trailer för nästa avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in