2021-11-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nä ett ogräs som kväver den sådda havren.
leder till dålig skörd.
Citera
2021-11-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Jag hade valt Filips tjej Ellinor, hon har schyssta pattar. Ingen som har hennes Only Fans?
Har hon fött barn?
En viss slapphet i bukmuskulaturen, inte fettvalk, får mig att undra.
Citera
2021-11-10, 22:04
Medlem
Abelssuns avatar
Dramatiken är ju det enda som är sevärt i detta program. Tyvärr är det bara överdrifter om drama, när det i själva verket inte händer ett skit.
Citera
2021-11-10, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Det här skulle Anders? aldrig ha sagt!
1. https://www.bildtagg.se/bild/8ums12g7e74jbbewbvxck8ih
2. https://www.bildtagg.se/bild/l6atut1931khwmy7uta45g9j
3. https://www.bildtagg.se/bild/1oxuzur22s9fawivwejhips8
Pjäsen på Intiman ska heta "En kvinnas misstänksamhet"

(Några pixlar där Ellinor lyckades behålla någon form av ungdomligt utseendes, vad tycker du? om den manliga skjortan Kulturstratreg)

Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Har hon fött barn?
Filip har också viss slapphet i bukmuskulaturen och naturvidriga leverfläckar dessutom

fettvalk of fame
https://www.bildtagg.se/bild/cte5xoyjfmw5xga3v024gg15
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-10 kl. 22:13.
Citera
2021-11-10, 22:15
Medlem
Finns ju annat med Elinor att se när hon är yngre.
Citera
2021-11-10, 22:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Finns ju annat med Elinor att se när hon är yngre.
Släng fram det då

Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Hon är osäker och jag tror hon kände igen sig från tidigare situationer och känner sig misslyckad när hon inte hittar sätt att visa vem hon är. Ta lite rådgivning av en coach/terapeut kanske, för att inte fastna i gamla hämmande mönster. (Skulle jag råda henne om jag kände henne IRL, i bästa välmening) Inget större fel på henne, tror jag.
Tror du att det finns 1! man i världen dokumenterad som anpassat sig efter sådant jagsvagt kvinno-beteende? och belönat tjejen som sitter & tittar ner i knät mens hon plockar itu flyghavre & tycker synd om sä själv, det ska vara att en manlig coach/terapeut blir vrålkåt då
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-10 kl. 22:33.
Citera
2021-11-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimTate
Tjena grabbar, Heidi här om ni har några frågor. Förlåt om jag skrämt er, det var inte meningen, karaktären jag försökte efterlikna lite var inte Michael Myers, utan Kim Tate i tv-serien Hem till Gården för jag ville göra programmet lite intressantare. Jag åkte inte buss utan åkte med filmteamet till gården. Jag var sen för att de ville filma mig på landsvägen o göra långa intervjuer med x antal omtagningar. Vill också poängtera att programmet spelades in under några dagar i juni, och alla deltagare lever fortfarande.

Hej! Undvik att läsa om bonde söker fru på sociala medier. Den mänskliga sidan hos människor försvinner när de sitter i bakom skärmen och skriver och de glömmer bort att du och de andra deltagarna är människor. Jag och tjejen tycker du är grymt skön i programmet. Det händer ju grejer med dig på gården. Programmet är fruktansvärt tråkigt på de andra böndernas gårdar..
Senast redigerad av Kaffeochkex 2021-11-10 kl. 22:30.
Citera
2021-11-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Släng fram det då

Tror du att det finns 1! man i världen dokumenterad som anpassat sig efter sådant jagsvagt kvinno-beteende? och belönat tjejen som sitter & tittar ner i backen och håller fast i

Nä inte lika duktig som dig och länka men kan säga som så här inte så vilt som din fantasi.. Hon jobbar innom media och som alla tidningar kör de videorepportage därav finns en hel del video med henne och om jag inte har helt fel finns det även lite när hon jobbade för SVT.
Citera
2021-11-10, 22:32
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Har hon fött barn?

Filip har två tjejer som ser ut att vara systrar. Ellinor är inte den snygga systern.
Sen har han ju lilla my också.
Citera
2021-11-10, 22:54
Medlem
Crapmagics avatar
Tjejerna kräver av Tv4 ett krismöte för att inte kollektivt lämna Calle ensam på trappan, så vad gör man inte än att pliktskyldigt infinna sig bakis iförd oskyldigt vita shorts till tranbenen & förklara hur det verkligen låg till.
Nämligen att han som gammel pilot inom flyget vill lära känna alla människor så att den händer att cock-pitt lämnas öde "Han är inte där han ska vara" invände Polskan som verkade efter mellanlandningen långsurast & intolerantast mot luftgropar (dippar) i festen.

Men när alla andra köpte Calles krokodiltårar måste även hon tillslut av grupptrycket från den samlade kvinnliga G-kraften kapitulera & skratta bort charmtrollets omedicinerade Attention Deficit Disorder, och Calle kunde dela ut varsitt höjdsjukepiller i handen på tjejerna innan han obegripligt vänder på klacken & vandrar ut ur bild...till vad?? kan man fråga sig
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-10 kl. 23:25.
Citera
2021-11-11, 00:02
Medlem
dialektikers avatar
Usch, vad tråkigt avsnitt.
Inga utspel från Heidi.

Jag vill ha meeer, meeer... Heidi-drama.
Tv 4 får betala skadestånd för att jag satt och ödslade tid på kvällens avsnitt.

Jag vill ha kalla kårar av Heidi!!!
Jag mår inte bra av att hon knappt figurerade ikväll.
Citera
2021-11-11, 00:17
Medlem
WTF865s avatar
Det är riktiga skönheter som jag har hemma hos mig, vräker Backis ur sig till Linda. Nu måste han gå till optikern...eller kanske till en ögonläkare rent av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in