• 2
  • 3
2021-05-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Låter som en dröm att sova så djupt🤩!

Hade hon vaknat medan han torkade bort sperma från hennes bröst så hade han skämts ännu mer, och risken är stor att hon hade blivit rejält upprörd över att han tagit sig den friheten när hon sov utan att hon visste något.

Vill han göra det igen så bör han helt enkelt ta mod till sig och fråga om det är okej.

Det är ju egentligen som med alla sexuella aktiviteter, om man inte är tillsammans med en tankeläsare så behöver man berätta om man vill göra något som går lite utanför det vanliga, även om det kan kännas både pinsamt och läskigt.
Så sant! Sover tyvärr för lite och ganska oroligt av olika skäl.
Du har också rätt i att kommunikation och ärlighet är a och o.
Citera
2021-05-23, 21:09
Avstängd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Såg en film där två gifta män som var bästa vänner diskuterade sina respektive sexliv. Den ene var missnöjd och frustrerad eftersom de sällan hade sex sedan de fått barn.
Han berättade att han skämdes för att han gjort något hemskt mot sin fru samtidigt som han verkligen gillade det och ville göra det igen.

Han låg alltså och runkade i sängen samtidigt som frun sov djupt och sprutade sedan på hennes bröst. Han torkade bort allt fortfarande utan att frun vaknade och hon märkte inget dagen efter heller.

Enligt svensk lag skulle det förmodligen rubriceras som oaktsam våldtäkt alternativt sexuellt ofredande.

Så till frågan till alla damer här:
Är denna handling ett vidrigt övergrepp eller inte?

Damer? Från början innebar ett äktenskap att man hade rätt att göra sådana saker. Innan 1965 kunde man juridiskt sett inte våldta sin fru.
Citera
2021-05-23, 21:11
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Wow; det var en stark historia!
6 år är en lång tid så jag kan bara gratulera att du (och ni) överlevde den tuffa perioden.

Jag älskade mina barn och ville de skulle ha en pappa och att vi skulle leva ihop. Jag är ganska stark. Typ så. Jag ger inte upp i första taget.
Citera
2021-05-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag älskade mina barn och ville de skulle ha en pappa och att vi skulle leva ihop. Jag är ganska stark. Typ så. Jag ger inte upp i första taget.
Förstår precis hur du menar eftersom jag faktiskt har en liknande erfarenhet och många jobbiga år bakom mig.
Att ha barn med särskilda behov är oerhört krävande och har nog tyvärr bidragit till att spräcka många förhållanden och äktenskap.
Citera
2021-05-23, 22:09
Medlem
Rozenkvartss avatar
Hade väl inte tyckt själva handlingen varit hela världen, men, hade nog ändå fått lite obehag över vad som mer potentiellt händer eller skulle kunna hända när jag inte är i vaket tillstånd.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in