Citat:
Ursprungligen postat av
johanjohan71
Ja det var ju därför han var så desperat kåt och trött på att bara runka.
Det klassiska barnfamiljsproblemet med brist på tid, ork och passion.
Hur hade du konfronterat din man om du upptäckt detta?
Jag har konfronterat min man med brist på aktivt sexliv. För oss handlade det om barnen varav ett hade särskillda behov och ett utåtagerande tonårsperiod. Vi hade 6 år utan sex. Jag är kvinna. Jag gillar sex. Jag led något fruktansvärt. På många sätt.
Så ja det hade jag. Jag hade konfronterat honom på samma sätt som jag till slut konfronterade min man och sa: vi måste hitta ett annat sätt. Jag kan inte leva så här.
Han sa: du har för små bröst.
Jag: jag har 65 E. Vill du föra diskussionen på den nivån så får det vara så. Adjö.
Och därifrån gick jag. Och han fick panik. Vi hittade nya vägar. Och är starkare än nånsin. Vi har båda ägt det faktumet att det fan inte är lätt att vara människa.
Sex är klister mellan ett par. Du behöver andra ingredienser men även klister. Och ibland måste du "fejka" det.
Du får kalla det husfridssex eller vadsom...
Nu var det ju jag som fick panik men om det hade varit omvänt och maken hade erkänt att han runkat och tillfredställt sig över mig hade jag inte lämnat honom över det. Jag hade dock insett att vi behöver prata om ett och annat.
Ungefär så.