2021-05-22, 20:11
Medlem
Masingas avatar
Har vi ngn som varit där och handlat ngn köttbit och tillagat? Verkar vara ett grymt ställe för köttnördar.
Citera
2021-05-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Har vi ngn som varit där och handlat ngn köttbit och tillagat? Verkar vara ett grymt ställe för köttnördar.

Mycket bra ställe!, testa deras egna ölkorv, så jävla dunder! dem flyttar nu från viksjö till barkabystaden om jag är rätt informerad
Citera
2021-05-22, 20:18
Medlem
AIKDaniels avatar
Varit där flera gånger och brukar köpa mitt kött därifrån, riktigt bra ställe! Bra ställe och trevlig personal de gånger jag varit där!
Citera
2021-05-22, 20:18
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Mycket bra ställe!, testa deras egna ölkorv, så jävla dunder! dem flyttar nu från viksjö till barkabystaden om jag är rätt informerad
Aha ok men då blir det närmre för mig😁 det verkar finnas mkt bra där, främst kött jag är intresserad av men allt verkar vara kvalité.
Citera
2021-05-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Aha ok men då blir det närmre för mig😁 det verkar finnas mkt bra där, främst kött jag är intresserad av men allt verkar vara kvalité.

ölkorv är kött , nej men jag fattar vad du menar, köpte julskinkan där, toppkvalité!. kommer bli en o annan köttbit där till grillen i sommar. har dragit mig för att åka dit just för att butiken är trång och tiderna jag är i närheten är runt lunch då är det fullt med bilar till restaurangerna där. hoppas på en bättre butik när den flyttar till barkabystaden.
Citera
2021-05-23, 05:02
Medlem
Skulle inte köp nåt där.
Citera
2021-05-23, 06:18
Medlem
Blir till att besöka när man har vägarna förbi. Ser ut som om de har riktigt bra kött.
Citera
2021-05-23, 10:35
Medlem
Phil.Hs avatar
Grym kvalitét och ganska mycket i utbudet. Tummen upp
Citera
2021-05-28, 13:03
Medlem
sv3rigegatiss avatar
Säljer dem svenskt kött eller är det bara import? Och vad med gräsbetad och ekologiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in