Citat:
Ursprungligen postat av
Chrisma
Suck...
Åter igen måste jag påpeka att ingen i västvärlden vill vara överviktig.
Om du bara såg hur stark smalhetsnormen är, så skulle du vara glad över den här reklamfilmen.
Att någon vill visa att alla inte ser likadana ut och att även minoriteter måste få synas.
Sedan visar nu också Fria Tider upp samma otrevliga sida som de flesta i den här tråden.
Så då vet jag att de kan dra dit pepparn växer också...
Vräker man i sig hamburgare, pizza, läsk, chips, pommes, smågodis, kakor och liknande och är fet.. Då är det ett eget val ingenting annat. Alla Feta jag träffat på äter skitmat och just sådant som jag räknat upp ovan.
Ta en titt själv på närmaste hamburger bar.. Majoriteten är feta och arbetar på att bli än fetare.
Samma med de som springer och handlar pizza flera gånger i veckan eller vareviga helg.
Äter man sådan skit en eller flera gånger per vecka så BLIR man fet förr eller senare.. Lägg till stillasittande framför en dator eller med en telefon i handen så är fetman ett faktum och då är det som sagt självvalt..
De feta jag träffat vägrar att acceptera att de äter för mycket och tror sig "ha koll" på sin kroppsvikt..Rena skitsnacket och allvarlig förnekelse.