Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-05-21, 18:15
  #1
Medlem
Hej Flashbacare!

Gammal man gör så gott han kan men i bland så skiter det sig. När jag försöker att gå in på nya filmer som är min favorit så får jag upp typ ett larm, Sekretess fel. Anslutningen är inte privat, en angripare kan försöka stjäla dina uppgifter, kreditkortsuppgifter mm.
Det är väll om jag ska vara ärlig min ända frihet att kolla på bra filmer hur går jag vidare, för jag kommer ingenstans när jag vill se på mina favoriter.

Hoppas någon kan hjälpa mig!
Citera
2021-05-21, 18:54
  #2
Medlem
spermaoffrets avatar
Kommunikationen mellan dig och sidan är inte krypterad. Du kan bara bortse från varningen. Du lär ju inte ge ut några känsliga uppgifter till en sådan sida ändå.

Men är ju lite olika med hur kinkiga webbläsare är på att tillåta dig besöka sidan. "För din säkerhet" hehe.

Men i Chrome t.ex. så kan du skriva "thisisnotsafe" på tangentbordet när du kommit till sidan för att kringå det.

Kan säkert ändras i framtiden.
__________________
Senast redigerad av spermaoffret 2021-05-21 kl. 18:59.
Citera
2021-05-21, 18:57
  #3
Medlem
Tror adressen byttes idag till nyafilmer2.com
Citera
2021-05-21, 19:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle963
Hej Flashbacare!

Gammal man gör så gott han kan men i bland så skiter det sig. När jag försöker att gå in på nya filmer som är min favorit så får jag upp typ ett larm, Sekretess fel. Anslutningen är inte privat, en angripare kan försöka stjäla dina uppgifter, kreditkortsuppgifter mm.
Det är väll om jag ska vara ärlig min ända frihet att kolla på bra filmer hur går jag vidare, för jag kommer ingenstans när jag vill se på mina favoriter.

Hoppas någon kan hjälpa mig!

Felet du märker av är ett resultat av att sidans certifikationer inte är riktigt konfigurerade. Då löper Firefox mfl. bananas och blockerar sidan etc. Du kan välja att gå vidare på egen risk med vetskap om att sidan kan vara osäker att vistas på.
Citera
2021-05-21, 19:12
  #5
Medlem
ScorchPipes avatar
Egen-signerat certifikat. Inget konstigt, men slarvigt. Bara köra Letsencrypt så är man hemma sen
Citera
2021-05-21, 19:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Tror adressen byttes idag till nyafilmer2.com

Grymt mycket tack för hjälpen!
Hur håller man reda på att dom byter namn?

Ännu en gång tack, du har räddat min helg!
Citera
2021-05-21, 19:35
  #7
Medlem
Tack alla för er insats men A.way viste att nya filmer bytt adress så tack till alla ändå för er insats!!
Citera
2021-05-21, 19:48
  #8
Medlem
Kör www.bflix.to istället
Citera
2021-05-21, 20:02
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle963
Grymt mycket tack för hjälpen!
Hur håller man reda på att dom byter namn?

Ännu en gång tack, du har räddat min helg!

Jag fick reda på det när sidan laddades om imorse och automatiskt blev nyafilmer2 😁
Citera
2021-07-03, 20:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Kör www.bflix.to istället
Tack för det!
Provar blflix nu i stället.
Citera
2021-07-12, 23:05
  #11
Medlem
har skitsidan börjat ta betalt?
Citera
2021-07-12, 23:06
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Kör www.bflix.to istället

hur säker är den sidan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback