• 1
  • 2
2021-05-20, 12:23
Medlem
Gymnazistens avatar
Jag har cash liggandes som jag inte vill lägga in på banken. Hur handlar jag online och förbli anonym i några register? Bara säg bror.
Citera
2021-05-20, 12:24
Medlem
Vad ska du handla?

Du kan alltid köpa crypto
Citera
2021-05-20, 12:27
Medlem
Gymnazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyKarNN
Vad ska du handla?

Du kan alltid köpa crypto
Var handlar jag krypto för kontanter tryggt och blattefritt?
Citera
2021-05-20, 12:35
Medlem
DirtyGrandpa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymnazisten

Du måste hitta någon som vill byta crypto mot kontanter. Jag tror att det finns affärer i USA som tar kontanter mot BTC men är nog ganska dött i Sverige. Finns andra anonyma alternativ men du måste du ha vita cash på ett bank konto.
Citera
2021-05-20, 12:44
Medlem
Citat:

Lättast i stockholm eller Göteborg. Gå med i grupper på facebook och kika på localcryptos.com och localbitcoins.com
Citera
2021-05-20, 12:54
Medlem
Pungterings avatar
Ica tar emot kontanter.

Köp din mat och spara undan matpengarna.
Citera
2021-05-20, 12:58
Medlem
Haajibs avatar
Köp presentkort me cash
Citera
2021-05-20, 13:28
Medlem
KaptenKamrats avatar
Köp det du ska köpa fysiskt i butik istället så slipper du problem.
Citera
2021-05-20, 13:47
Medlem
Citat:
Jag har cash liggandes som jag inte vill lägga in på banken. Hur handlar jag online och förbli anonym i några register? Bara säg bror.

Hur tusan skall du kunna betala med kontanta pengar om du handlar online, har du tänkt dig?

Ta kort på sedlarna och Maila dom till onlinebutiken?
Citera
2021-05-20, 14:24
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Hur handlar jag online och förbli anonym i några register?
Du kan ta dig till en kiosk och köpa ett Paygoo presentkort med MasterCard men tror att det är en gräns på 1500kr för att vara anonym eller Paysafecard som till viss del går att använda online eller fylla på nätplånböcker som Skrill med som visserligen inte är helt anonymt men är registrerat på Irland och nog rätt besvärligt att spåra koder från paysafe till dig.
Citera
2021-05-20, 14:31
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Varför inte handla allt i butik med dina kontanter? Köper du online måste du ju uppge leveransadress och det är ju knappast anonymt.
Citera
2021-05-27, 02:36
Medlem
Gymnazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Du kan ta dig till en kiosk och köpa ett Paygoo presentkort med MasterCard men tror att det är en gräns på 1500kr för att vara anonym eller Paysafecard som till viss del går att använda online eller fylla på nätplånböcker som Skrill med som visserligen inte är helt anonymt men är registrerat på Irland och nog rätt besvärligt att spåra koder från paysafe till dig.
Är väl bara att handla fler paygoo kort då? Vad har dom för avgifter? Har du använt deras tjänst?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in