Citat:
bazno skrev
Tack för era synpunkter! Klubborna jag använder är cobra amp och de är förlängda med en halv tum redan, tror ni det behövs mer alltså? Är 1.90 lång
Jag är 1.91 och kör med standardskaft.

Har inte haft en tanke på förlängda klubbor, handlar väl lite om hur långa armar man har.
Att din klubba kanske ser kort ut handlar väl mer om din uppställning.....