2021-05-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Nä du grabben, det är inte off topic att diskutera hur hatad du är av alla pga gärningen du påstår dig ha gjort.

Och det är definitivt inte off topic att försöka få dig att inse det, det är däremot jävligt roligt hur du t.om skickade pm där du sa att du skulle lämna tråden pga det så uppenbarligen svider det ju...

Hur länge tror du "jag bryr mig inte"-charaden funkar egentligen? Och vad tror du händer när verkligheten kommer ikapp?
Fast det är off-topic. Denna tråd handlar om frågor till en påstådd våldtäktsman, inte om att "diskutera" hur hatad han är. Fast faktumet att du tror på en sån här uppenbar trolltråd får mig att tro att du inte har många samspelande hjärnceller. Det är inte lätt att vara efterbliven.

TS: Vad var det som gjorde att våldtäkten bedömdes som grov istället för våldtäkt av normalgraden?
Citera
2021-05-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Fast det är off-topic. Denna tråd handlar om frågor till en påstådd våldtäktsman, inte om att "diskutera" hur hatad han är. Fast faktumet att du tror på en sån här uppenbar trolltråd får mig att tro att du inte har många samspelande hjärnceller. Det är inte lätt att vara efterbliven.

TS: Vad var det som gjorde att våldtäkten bedömdes som grov istället för våldtäkt av normalgraden?
Var har jag sagt att jag tror att det stämmer?
Du vet, det är helt okej att trolla här och oavsett om det är troll eller inte går det att diskutera hypotetiskt under förutsättningen att allt stämmer istället för att försöka "lista ut trolleriet".

Vad gäller hjärnceller så har din fråga redan besvarats...
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Sen förekom det inget våld i själva övergreppet, men det blev grovt då det fanns inslag av särskild hänsynslöshet,

jag förde upp en banan bland annat i hennes underliv, samt kissade på hennes fitta, och i hennes ansikte och torkade av henne med hennes eget hår

Edit: Och självklart är moraliska och sociala konsekvenser ON TOPIC, oavsett vad du eller TS tror, TS har svamlar dessutom om "off topic" så fort det är frågor han inte vill svara på så det finns ingen anledning att ta honom på allvar där.
Senast redigerad av Blalotus 2021-05-20 kl. 16:11.
Citera
2021-05-20, 16:11
Medlem
Citat:
Du vet, det är helt okej att trolla här och oavsett om det är troll eller inte går det att diskutera hypotetiskt under förutsättningen att allt stämmer istället för att försöka "lista ut trolleriet".

Du sitter och hetsar upp dig över ett troll, din dumma jävel Jag förstår att en idiot inte klarar av att uppfatta sin egen dumhet, men det är ju på en helt ny nivå. Minst lika dumt som de som tror att detta är sant.

Citat:
Hon hade egna nycklar till mig och hon gick in, jag överraskade henne och tog grepp över hennes mun/näsa, för att det inte skulle bli märken på halsen, bakifrån, sen sa jag att jag hade en kniv (vanlig matkniv) och sen förmådde jag henne att ta av sig, på neder delen så jag kunde knulla henne,

Jag gjorde det för att hon hotade att anmäla mig till polisen, då jag på den tiden var multikriminell och hon tyvärr hade sett delar av min verksamhet,

en anmälan hade förorsakat mig skada och flera nära vänner skada. hon hotade också att anmäla mig för Våldtäkt varför jag resonerade att om jag nu riskerar att sitta för det, så kan jag lika gärna göra det.
Så vad hände med din "multikriminella verksamhet"? Om hon anmälde dig för våldtäkt så borde hon ju rimligen även anmält det?
Citera
2021-05-20, 16:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Var hon - offret - rakad?
Citera
2021-05-20, 16:23
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelAxelrod
Får inte ihop det riktigt. Du anmälde dig till kurserna 2014? Det nya HP-systemet började användas 2007, så varför kunde du gå 20HP-kurser 2014?

Har även sökt i samtliga tingsrätts- och hovrättsdomar efter grova våldtäkter som gått till på det sätt du beskriver och där påföljden blev fängelse i fyra år, utan att hitta någon dom där det förekommer. Att våldta någon med en banan är ju en rätt utmärkande omständighet.

2011-2012 var det brottet hade begåtts. Tog 2 år för domen att fastställas.
Citera
2021-05-20, 16:24
Medlem
Citat:
Du sitter och hetsar upp dig över ett troll, din dumma jävel Jag förstår att en idiot inte klarar av att uppfatta sin egen dumhet, men det är ju på en helt ny nivå. Minst lika dumt som de som tror att detta är sant.
Citat:
Så vad hände med din "multikriminella verksamhet"? Om hon anmälde dig för våldtäkt så borde hon ju rimligen även anmält det?
Citat:
Hon ville inte anmäla, det gick under allmänt åtal.
Citera
2021-05-20, 16:27
Medlem
Citat:
Det var inte det jag sa heller. Du vet att han är ett troll, men hetsar ändå upp dig och gapar om "horunge" och allt vad det heter som en efterbliven babbe. Över ett dåligt troll. Inte direkt ett tecken på intelligens.
Citat:
Edit: det där var ett svar på en fråga om våldtäktsanmälan. Inte ett svar på min fråga. Hur var det nu med hjärncellerna? Svårt med läsförståelsen?
Senast redigerad av DodgingJail 2021-05-20 kl. 16:37.
Citera
2021-05-20, 16:30
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Med det nya poäng systemet ja. Gamla systemet var 20hp en termin. Googla.
80 hp blev en magister.

Försök att läsa först, undersök, ha inte bara Flashback som källa,

O slösa inte min tid med skit som inte berör topic.

80p har aldrig gett en fil.mag.
Du måste ha tentat av alla kurser till och med 80p nivån inom ett område för att att få en fil. mag. dessutom var du tvingen att ha tentat av åtminstone 160p totalt sett.
Börjar likt många andra tro att du är ett troll…
Citera
2021-05-20, 16:38
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Får inte ihop det riktigt. Du anmälde dig till kurserna 2014? Det nya HP-systemet började användas 2007, så varför kunde du gå 20HP-kurser 2014?

Har även sökt i samtliga tingsrätts- och hovrättsdomar efter grova våldtäkter som gått till på det sätt du beskriver och där påföljden blev fängelse i fyra år, utan att hitta någon dom där det förekommer. Att våldta någon med en banan är ju en rätt utmärkande omständighet.

Nice catch!
Jag tog alla mina poäng under det gamla systemet.
Kom inte ihåg just när nya systemet infördes.
Citera
2021-05-20, 16:40
Medlem
Citat:
Det var inte det jag sa heller. Du vet att han är ett troll, men hetsar ändå upp dig och gapar om "horunge" och allt vad det heter som en efterbliven babbe. Över ett dåligt troll. Inte direkt ett tecken på intelligens.
Du verkar iaf upphetsad.
Du kan kolla min posthistorik ifall du vill se när jag faktiskt varit upphetsad på riktigt.

Citat:
Edit: det där var ett svar på en fråga om våldtäktsanmälan. Inte ett svar på min fråga. Hur var det nu med hjärncellerna?
Du kan väl dra slutsatsen själv? Om hon inte anmälde honom för våldtäkt (som du trodde eftersom du inte läst tråden trots alla dina hjärnceller), varför skulle hon anmäla för något annat?
Citera
2021-05-20, 16:43
Medlem
Citat:

Jag har kollat upp och är rätt säker de är en trolltråd. TS har gjort en tråd 2018 där han säger sig vara 41 år och knarkar så detta är en ensam rutten pundare som tigger uppmärksamhet genom att utge sig för att vara en farlig kriminell invandrare men egentligen är det en fet pundare som lever på sos
Citera
2021-05-20, 16:46
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
80p har aldrig gett en fil.mag.
Du måste ha tentat av alla kurser till och med 80p nivån inom ett område för att att få en fil. mag. dessutom var du tvingen att ha tentat av åtminstone 160p totalt sett.
Börjar likt många andra tro att du är ett troll…

Jag tog en 80p i pedagogik. Det blev en Magister i pedagogik (utan att vara en examem) Står så på pappret. Alltså ingen fil kand, fil mag.

En fil. Kand eller fil. Mag är väl ett program på 120 lr 160 p (gamla systemet) gick 2001-2006, där 60 resp 80 p är i ett specifikt ämne?. Men rent ämne A, B, C, D kurs ger bara 80p. Sen har jag en Pol.Mag. Som är 160p, läste pedagogiken parallellt på halvfart.

I min Pol. Mag ingick statistik 60p och sen en utlandstermin. 20p. Samt då statsvetenskap 80p.

Eller har jag fel?

Blir sugen på fil. Gärna långfil.

Sorry för offtopic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in