2021-05-19, 09:33
Medlem
CoolTrasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Skulle kunna länka domen men då outar jag mig själv och med flashbacks nitiska moderatorer så blir jag säkert avstängd. Då förlorar tråden sitt syfte.

Men fråga istället med presumtion att det är sant. Så får du se om mina svar är tillräckligt i fas med sanningen.

Vad är trådens syfte? Du har fått en massa frågor, och inte svarat på en enda
Citera
2021-05-19, 09:35
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hur genomförde du våldtäkten och varför?

Hon hade egna nycklar till mig och hon gick in, jag överraskade henne och tog grepp över hennes mun/näsa, för att det inte skulle bli märken på halsen, bakifrån, sen sa jag att jag hade en kniv (vanlig matkniv) och sen förmådde jag henne att ta av sig, på neder delen så jag kunde knulla henne,

Jag gjorde det för att hon hotade att anmäla mig till polisen, då jag på den tiden var multikriminell och hon tyvärr hade sett delar av min verksamhet,

en anmälan hade förorsakat mig skada och flera nära vänner skada. hon hotade också att anmäla mig för Våldtäkt varför jag resonerade att om jag nu riskerar att sitta för det, så kan jag lika gärna göra det.
Citera
2021-05-19, 09:36
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wnobvi
Skäms du? Ångrar du dig? Har du taskig kvinnosyn? Hur hade du reagerat om någon gjorde samma sak mot din syster/flickvän/dotter?

Skäms inte längre, skammen är mest initial, då hade jag kass kvinnosyn,
Skulle någon göra så mot någon nära till mig, så vet jag inte hur jag skulle agera,
Citera
2021-05-19, 09:37
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTrast
Vad är trådens syfte? Du har fått en massa frågor, och inte svarat på en enda

Det tar ett tag att läsa och svara,
Hålla dig till topic istället för att slösa min tid med skit
Kommer inte besvara frågor som inte berör topic.
Citera
2021-05-19, 09:38
Medlem
FnatteTjatteBlattes avatar
Vad kostade kalaset i pengar? (förlorad arbetsinkomst åren du satt inne, skadestånd + diverse annat)
Citera
2021-05-19, 09:38
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder,

Satt åren 2014-2016 för en Grov Våldtäkt som jag var skyldig till, ställ era frågor.

Värkar lite tid för grov våldtäkt?

Fick du rabatt för taskigt utseende eller för du är en mytoman?
Citera
2021-05-19, 09:42
Medlem
Har du efter ditt straff fått någon form av skyddad identitet/hjälp att låta ditt brott gå under radarn så du ej blir outad och förföljd på sociala medier för det brott du begått? Förutom att man kan få tag i FUP om man eventuellt vill grotta ner sig såpass mycket...
Citera
2021-05-19, 09:47
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natt-mackan
Värkar lite tid för grov våldtäkt?

Fick du rabatt för taskigt utseende eller för du är en mytoman?

Fick ju 4 år (= 32 månader effektivt), som är minimum, men utredningen tog nästan 2 år, Åklagare yrkade på 5 men rätten fastslog att då utredningen tagit sån tid så fick jag fyra.

Sen förekom det inget våld i själva övergreppet, men det blev grovt då det fanns inslag av särskild hänsynslöshet,

jag förde upp en banan bland annat i hennes underliv, samt kissade på hennes fitta, och i hennes ansikte och torkade av henne med hennes eget hår
Citera
2021-05-19, 09:52
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnatteTjatteBlatte
Vad kostade kalaset i pengar? (förlorad arbetsinkomst åren du satt inne, skadestånd + diverse annat)

Just när jag blev dömd så var jag mellan jobb. Hade jobbat i 5 år för ett företag så hade 3 månader semester när jag blev arresterad. Det var surt. Skulle precis ut på en 2 månaders till Spanien. Men fick tillbaka flygbiljettkostnaden då jag bokade med AMEX.

Skadeståndet sattes på 175K men med två års ränta blev det 200K nätt o jämnt. Förstod att hon använde pengarna som kontakt till lägenhet. Smart flicka. Kul att kunna bidra till att fixa bostäder till folk. Jag betalade dock inte detta det var min Gudfar som gjorde med orden "denna gång betalar jag men inte igen".

Sen hyrde jag ut min lägenhet i andra hand (har bostadsrätt) så gick plus 3000 per månad plus att lägenheten ökade 1 miljon i värde under strafftiden. Hade en del aktier som ökade drygt 200K i värde under strafftiden också. Förlorade egentligen mest tid.

Hade både bostad och jobb när jag kom ut.
Citera
2021-05-19, 09:54
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Som rubriken lyder,

Satt åren 2014-2016 för en Grov Våldtäkt som jag var skyldig till, ställ era frågor.

Var det värt?
Citera
2021-05-19, 09:54
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Var det värt?

Nej, såklart inte. Tid får du aldrig igen. Pengar går att tjäna. Men tid är tid,

men jag gjorde det bästa av läget. Eftersom skadeståndet var betalt och jag hade bostad vid muck så lade jag tid på studier, lärde mig ett till språk, utökade min masters med affärsengelska 80p.

Jobbade som kock och trädgårdsmästare nästan hela voltan så hade bra sysselsättning.
Citera
2021-05-19, 09:55
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Fick ju 4 år (= 32 månader effektivt), som är minimum, men utredningen tog nästan 2 år, Åklagare yrkade på 5 men rätten fastslog att då utredningen tagit sån tid så fick jag fyra.

Sen förekom det inget våld i själva övergreppet, men det blev grovt då det fanns inslag av särskild hänsynslöshet,

jag förde upp en banan bland annat i hennes underliv, samt kissade på hennes fitta, och i hennes ansikte och torkade av henne med hennes eget hår

Även om du är frisläppt nu så kanske du börjar inse att ditt straff enbart är i början.. Ditt livstidsstraff som sexualbrottsling börjar nu..efter frisläppandet. Har du insett detta ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in