2021-05-19, 09:55
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Nej, såklart inte. Tid får du aldrig igen. Pengar går att tjäna. Men tid är tid,

Bra, lärde du dig något alltså?
Citera
2021-05-19, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Som rubriken lyder,

Satt åren 2014-2016 för en Grov Våldtäkt som jag var skyldig till, ställ era frågor.
Är dina föräldrar syskon från MENA?
Citera
2021-05-19, 09:57
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är dina föräldrar syskon från MENA?

Nej Jag har dock invandrarföräldrar men är född här,
Citera
2021-05-19, 09:57
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Bra, lärde du dig något alltså?

Jag lärde mig att om man ska göra brott så ska man se till att bevis inte finns. Kåken förändrar dig inte den förädlar dig.
Citera
2021-05-19, 09:59
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Även om du är frisläppt nu så kanske du börjar inse att ditt straff enbart är i början.. Ditt livstidsstraff som sexualbrottsling börjar nu..efter frisläppandet. Har du insett detta ?

nej upplever inte det, faktiskt, jag förstår bitterheten hos samhället men den skiter jag i, min värld står inte och faller med vad vanligt folk anser. Jag är realist. Har varit ute i 5 år, haft jobb, har jobb, går bra, min arbetsgivare vet. Mina vänner vet och de bryr sig inte heller.
Citera
2021-05-19, 10:00
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Just när jag blev dömd så var jag mellan jobb. Hade jobbat i 5 år för ett företag så hade 3 månader semester när jag blev arresterad. Det var surt. Skulle precis ut på en 2 månaders till Spanien. Men fick tillbaka flygbiljettkostnaden då jag bokade med AMEX.

Skadeståndet sattes på 175K men med två års ränta blev det 200K nätt o jämnt. Förstod att hon använde pengarna som kontakt till lägenhet. Smart flicka. Kul att kunna bidra till att fixa bostäder till folk. Jag betalade dock inte detta det var min Gudfar som gjorde med orden "denna gång betalar jag men inte igen".

Sen hyrde jag ut min lägenhet i andra hand (har bostadsrätt) så gick plus 3000 per månad plus att lägenheten ökade 1 miljon i värde under strafftiden. Hade en del aktier som ökade drygt 200K i värde under strafftiden också. Förlorade egentligen mest tid.

Hade både bostad och jobb när jag kom ut.

1. Varför skulle Gudfar betala skadestånd på dina övergrepp om du själv har pengar?
2. Är du etnisk svensk?
3. Var avtjänade du ditt straff?
4. Hur många interner satt där?
5. Hur många av dessa var etniska svenskar?
Citera
2021-05-19, 10:07
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
nej upplever inte det, faktiskt, jag förstår bitterheten hos samhället men den skiter jag i, min värld står inte och faller med vad vanligt folk anser. Jag är realist. Har varit ute i 5 år, haft jobb, har jobb, går bra, min arbetsgivare vet. Mina vänner vet och de bryr sig inte heller.
Hur kommer det sig att dem inte bryr sig?
Om du kunde gå tillbaka i tiden vad hade du ändrat?
Vet du hur hon har det idag?
Hur var det att sitta inne? Våldtäktsmän brukar ju inte vara speciellt populära. Eller visste dem inte om vad du satt inne för?
Citera
2021-05-19, 10:07
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Jag lärde mig att om man ska göra brott så ska man se till att bevis inte finns. Kåken förändrar dig inte den förädlar dig.

Så du känner att du vann ändå på att sitta med andra våldtäktsmän, du förädlade dig.
Citera
2021-05-19, 10:08
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Är våldtäktsmän illa sedda i fängelset? Mörkar (...) man sitt brott för andra?
Citera
2021-05-19, 10:09
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Så du känner att du vann ändå på att sitta med andra våldtäktsmän, du förädlade dig.
Han behöver nog sitta ett tag till. Och kanske i värsta fall (för någon oskyldig tjej) en runda till.
Citera
2021-05-19, 10:09
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
1. Varför skulle Gudfar betala skadestånd på dina övergrepp om du själv har pengar?
2. Är du etnisk svensk?
3. Var avtjänade du ditt straff?
4. Hur många interner satt där?
5. Hur många av dessa var etniska svenskar?

1. För att det var 200K cash, jag hade som plan B att sälja lägenheten men han tyckte i samråd med min far (vet inte om min far också gick in) att det var bättre att jag hade kvar lägenheten när jag kom ut.
Det är väl bra att få skadeståndet betalt av någon annan som har massor pengar utan krav på återbetalning?
2. Nej, jag är Sydeuropé
3. Först Riksenheten, 2 månader, sedan Salberga hus 9, 17 månader, sedan Skogome A-paviljongen, 2 månader och sist Skogome klass 3, sista tiden, 4 månader vill jag minnas, (var häktad 7 månader, innan riks).
4. Riksenheten har ju 8 rum tror jag, Salberga hade väl 9 vill jag minnas, per avdelning, Skogome klass 2 hade nog 12 per ben så 24 totalt med hus, klass 3 var det nog 8 per våning.
5. På Klass 1 var det väldigt blandat. Det fanns mkt Somalier och Afghaner/Iranier/Araber, men det fanns ju också Svenskar, men dessa var antingen pedofili, eller kvinnoboxare alternativt någon form av dråp/mord.
Citera
2021-05-19, 10:11
Medlem
Skulle du göra om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här