Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-05-16, 22:29
Medlem
Tjena!

Jag hoppas att någon här kanske kunde hjälpa mig med en fundering jag har. Läget är som följande.

Jag tar amfetamin i princip varje dag och har gjort det i över ett år, detta gör jag nasalt men ska gå över till oralt hade jag tänkt och spara näsan till festen! Jag sköter sömn och mat, ibland kan det bli att man dygnar och kanske äter lite sämre men det är ungefär en gång i veckan, under helgen och oftast anknytning till fest eller liknande - jag kommer inte träna på helgerna ändå. Men jag känner att min kropp har blivit svag då jag har slutat arbeta med kroppen helt - innan har jag haft jobb som har varit fysiskt tunga - så jag hade tänkt börja träna. Detta ska man ju inte göra på amfetamin och inget jag hade tänkt. Så jag har lite frågor kring detta.

Hade det varit värt att träna innan amfetaminet intas första gången under dagen?
Hur lång tid tycker ni man ska vänta efter ett intag av amfetamin innan man kan träna?
Hur borde man träna för hålla sig så långt borta från skador som möjligt?
Borde jag ta någon vitamin eller annat preparat ifall jag börjar träna?
Hur länge efter träningen kan jag ta amfetamin för att inte skada träningen?

Kan ha fler frågor men dem får komma efterhand.

Tack på förhand
Senast redigerad av pundaren85 2021-05-16 kl. 22:31.
Citera
2021-05-16, 22:41
Medlem
Jango-fetts avatar
Hahaha din pundare. Lägg av med tjacket helt och träna istället. Varför tar du varje dag, funkar du inte utan?
Citera
2021-05-16, 23:23
Medlem
Du kommer knappast få några märkbara resultat om du tjackar varje dag. Jag har prövat. Det leder bara till inflammationer och skador. Du kommer heller inte få i dig mängden kalorier du behöver.
Citera
2021-05-16, 23:28
Medlem
Soukriess avatar
Sluta upp med tjacket, du får inte the best of both worlds om du pundar från ena sidan och äter bra, samt tränar från andra. Du skadar bara din kropp och det leder till inget mer än skador. Är det värt?
Citera
2021-05-17, 00:52
Bannlyst
Är du inte rädd om hjärtat? Eller om du tränar att du får för högt blodtryck och får en stroke?
Citera
2021-05-17, 09:31
Medlem
Tar du amfetamin varje dag ? Är du helt dum i huvud
Citera
2021-05-17, 11:11
Medlem
Liberationfronts avatar
Du borde lägga in dig. Varje dag=grovt beroende,

Du är i ett sjuldomstillstånd utan att kunna erkänna det för dig själv
Citera
2021-05-17, 18:42
Medlem
Sluta punda, det är ändå bara psykiskt beroende så det räcker att vara utan i 2 dygn sen är suget borta. Varje dag är helt sinnessjukt, inte ens sprutnarkomaner man träffat på på nåt jobb körde varje dag.

Så sluta med det och börja träna helt istället så blir livet ditt bättre lovar jag.

Nej, träna inte på tjack. Farligt för hjärtat bl.a.
Citera
2021-05-18, 00:25
Medlem
Det Passar utmärkt att ta i anslutning till träning. Så länge du inte intar en dos så du blir hög.
Tränade under flera år på dexamfetamin. Skippade Övriga dagar, tränade fem dagar i veckan och intog 50mg inför varje pass. Aldrig ökat så mycket i styrka eller haft sådan uthållighet. Skadade varken hjärta eller leder.... Tar heller inte Amfetamin sedan jag slutade styrketräna efter uppnått mål samt tresiffrig vikt och en imponerande styrka. Då var jag räka innan.

Övrigt finner jag amfetamin värdelöst. Enbart bra vid fysiska påfrestningar. Mentalt så blev jag inte lugn och fokuserad som var tanken. Utan fick inget gjort snarare.
Träningen gick som på räls och jag hade aldrig orkat köra så långa tunga och intensiva pass varje dag efter jobbet utan den boosten.

Se till att du vet hur övningarna skall utföras och få tillräcklig vila och den näring du behöver. Att ta "Festdoser" är troligen mindre bra. Provade aldrig.
Citera
2021-05-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Sluta punda, det är ändå bara psykiskt beroende så det räcker att vara utan i 2 dygn sen är suget borta. Varje dag är helt sinnessjukt, inte ens sprutnarkomaner man träffat på på nåt jobb körde varje dag.

Så sluta med det och börja träna helt istället så blir livet ditt bättre lovar jag.

Nej, träna inte på tjack. Farligt för hjärtat bl.a.

Det feta är bland det dummaste jag har hört.

Ont: Dålig idé. Ta tag i dig själv istället och lev en hälsosam livsstil.
Citera
2021-05-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Det feta är bland det dummaste jag har hört.

Ont: Dålig idé. Ta tag i dig själv istället och lev en hälsosam livsstil.

Beror väl på hur stark man är mentalt eller om man är en gnällig pundare som inte klarar av ett psykiskt beroende i 2 dygn. Men för att vara snällare, 3-4 dygn då. Efter det är suget borta om man inte är helt vek.
Citera
2025-11-15, 14:03
Medlem
fyfan ta inte tjack och träna isåntfall endast aderall om något nä usch men vem är jag att döma lol samma med opiater man får testo som en brud.. enda som funkar träna regelbundet är en stess 5a då o då
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in