Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-15, 23:48
Medlem
Bananhalkarens avatar
Citat:
Samnytt har tagit del av ett videoklipp som visar hur en uniformerad polis utsätts för förnedring och mordhot. En aggressiv man förklarar för polismannen att han inte ska uttala sig på ett visst sätt inför gänget. I annat fall kommer mannen att genomföra en skjutning mot polismannens hem – redan ”samma dag din lilla horunge”.
https://samnytt.se/har-fornedras-polisen-infor-kameran-du-ar-en-fitta-mannen/

Är det någon som har tillgång till hela klippet eller artikeln? Jag kan inte se då jag inte är plusmedlem.

Vilka konsekvenser kan det få att poliser inte griper personer direkt när de begår brott som kan ge fängelse? I detta fall olaga hot. Finns det en strategi bakom att backa och (förhoppningsvis) lagföra personer senare?
Citera
2021-05-16, 01:34
Medlem
Haha!
Vad förnedrande för den fega polisen

Hade det varit en svensk som uttalat hoten så hade polisen hoppat sönder huvudet på personen.
Nu vågar man istället inte göra något alls.
Det är fint med mångkultur
Citera
2021-05-16, 05:03
Medlem
scoremaxs avatar
Sanna mina ord kommer vi få se upplopp även här i Sverige framledes om polisen gör ingripanden.

Det kommer inte handla om att sitta med knät på någon tills denne avlider, eller misshandla någon.

Det kommer räcka med mycket mindre än så.

Upploppers gonna upplopp
Citera
2021-05-16, 05:22
Medlem
Sen gnäller poliisledningen för att dom kastar handgranater och skjuter sönder dörrar hemma hos enskilda poliser..man måste stämma i bäcken =nolltolerans.
Citera
2021-05-16, 07:23
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Sen gnäller poliisledningen för att dom kastar handgranater och skjuter sönder dörrar hemma hos enskilda poliser..man måste stämma i bäcken =nolltolerans.

Ner på backen och på med handfängsel! Direkt.

På bilden så ser det ut som en Apghan? Någon som sett klippet som kan uttala sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in