Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Har Chrippa och Linnea gjort drama och hotat någon i sekten? Dom har försvarat sig och bemött innehåll i sektens content.
Bemöta är inte samma sak som att dra igång. Ifall dom drar igång något som är nytt är det en sak, bemöter dom sådant sekten vevat om och kokat ihop är det en annan. Operation Kobra bemöter lögnerna sekten (med Jocke i spetsen) fört fram om Chrippas föräldraskap och vårdnadssituation.
Vad har du för verklighetsuppfattning ifall du tror att vanliga privatpersoner orosanmäler kreatörer för att dom bemöter dramakreatörers angrepp och lögner?
Anjo är väl fel person att bemöta välgrundad kritik mot Jocke om hur Jocke, Julia och Book konspirerat ihop sig mot Chrippa? Det finns han kan säga om det mer än förlåt.
Okidoki vi tycker olika, och du vägrar förstå vad jag vill få sagt. Jag bryr mig noll om folk runtomkring dom bemöter saker och håller på det får stå för dom, det jag vill få sagt är att INGEN, alltså INGEN kommer vinna, ingen kommer få någon upprättelse, kommer bara kastas skit överallt. Jag förstår att Jocke och Anjo inte är några änglar, jag förstår också att Chrippa och Linnea inte heller är några änglar. Jag skiter i dom alla, det som är problemet är att tillslut blir barnen inblandade. DET är jag emot, och skiter i vem som varit värst i dramat, släpp skiten gå vidare och lev familjelivet och njut av livet.
Men vi tycker väl olika där.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag håller med dig. Men vi vet båda att Jockiboi inte kommer släppa vare sitt matande av hundarna eller sina myndighets drives .. Tvärtom han kommer eskalera om inte annat så fort Chrippa blir fri .. För Jockiboi kan inte svälja Chrippas "olydnad" och att Chrippa är lycklig och tillfreds ..
Så kan det mycket väl bli! Och det vore sjukt omoget från Jocke ( och Anjo ) men min personliga åsikt är att släpp allt som hänt, gå vidare med livet och njut av livet. Detta skulle kunna hålla på tills de alla dör, för de kommer inte bli sams vilket jag förstår. Men varför fortsätta älta saker offentlige i all evighet.