2026-02-06, 19:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Du vet det vanliga, "Jag har inte mått bra, jag har agerat i affekt". Han hoppas att det ska sluta nu.....
"Men jag kommer att lämna chatten till Axel Öman istället"....
Hur korkade ÄR folket i den familjen egentligen?

Buhuuu.. Stackars Jacke då..
Sluta? Det är ju nu det roliga börjar.
Vem bryr sig vad Bölman gör?
Anjo gör det bäst.

7 dagar kvar.
Citera
2026-02-06, 19:12
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jacke ska ge Chatten till Skilleras, precis som om det skulle bli bättre. Nä jag tror att Jacke är väldigt under isen nu.
Han klarar inte av detta som kom ut efter att Christofer blev häktad. Linnea startade upp allt igen.

Jajamen! Nu ska Jacke göra det som alla har anklagat Jocke för att göra; lämna material vidare till annan kreatör så att denne ska ta upp det och "driva dramat vidare". Helt jävla otroligt vilken ironi!
Citera
2026-02-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jackie har nu gett chatten till Skilleras, och gjort honom till sin proxy-krigare.

Det är de dummaste Jacke kan göra
Citera
2026-02-06, 19:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du vet det vanliga, "Jag har inte mått bra, jag har agerat i affekt". Han hoppas att det ska sluta nu.....
"Men jag kommer att lämna chatten till Axel Öman istället"....
Hur korkade ÄR folket i den familjen egentligen?

Han hann visst med att skylla på sin adhd också, fräsch kille 🤓
Citera
2026-02-06, 19:14
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Buhuuu.. Stackars Jacke då..
Sluta? Det är ju nu det roliga börjar.
Vem bryr sig vad Bölman gör?
Anjo gör det bäst.

7 dagar kvar.

Eller hur?
Ja, det är det.
Ingen bryr sig.
100% bäst.

Inget skvaller om hur besöket i häktet gick idag? Där skulle man verkligen velat vara en liten fluga på väggen!
Citera
2026-02-06, 19:16
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han hann visst med att skylla på sin adhd också, fräsch kille 🤓

Mmmm. Någon behöver upplysa honom om att ADHD är en funktionsnedsättning, inte en ursäkt för att bete sig som ett arsel.
Citera
2026-02-06, 19:18
Medlem
Citat:
Jajamen! Nu ska Jacke göra det som alla har anklagat Jocke för att göra; lämna material vidare till annan kreatör så att denne ska ta upp det och "driva dramat vidare". Helt jävla otroligt vilken ironi!

Ja precis! Nu kan dom inte fortsätta med att allt är Jockes fel, Jocke skickar print, Jocke driver på mm mm.
Vi får väl se hur lång Skilleras live blir när han ska gå igenom Chatten. Jag har aldrig tittat på hans live och kommer aldrig göra det heller. Men det kommer väl upp när Christofer's krigare fyller denna tråd.
Citera
2026-02-06, 19:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vi får tänka på att dessa stollar anser att Linnea trots sina 26 år är en ung oskyldig liten tjej. Vad var hon då inte vid 17 i deras hjärna

Justja, glömde. Andra i samma ålder kan man ju kravställa men inte denna-dära. Hon är tydligen bebis.
Citera
2026-02-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja allt går i den linjen Linnéa ville.
Hon har fått hjälp av människor som uppmuntrat Chrippa att fortsätta begå brott och nu sitter han där han sitter och kan inte ens påverka hur Linnéa och vissa andra exponerar ett barn som INTE är deras!

Jag tycker att det var bra att Julia gick ut med lite av inspelningen för det är trots allt en upprättelse för henne och även flickan. Resten tror jag att hon inte går ut med.

Jag är fortfarande övertygad om att Chrippa avsade sig vårdnaden för att Linnéa inte skulle vara nära flickan.

Skönt att Chrippa känner sig helt trygg med att Julia tar hand om flickan.

Och ni som försöker få flickan omhändertagen kommer aldrig att lyckas.

Temu och alla användare här som har samma syn på allt har ju tappat det totalt.
Jag blir helt överväldigad över alla lögner med en tydlig agenda. Ni är skitläskiga.

Håller med i det du skriver. Det viktigaste är att Julia & Christofer kan ha en sund fungerande kommunikation, vara överens om att dottern är trygg hos Julia. Det snurrar säkert i Linneas huvud nu när hon inte styra Christofer.
Citera
2026-02-06, 19:24
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jacke gråter ut på sin YouTube kanal nu.

Nämen, hörde jag rätt, Jacke läckte Gustavs nummer i videon? Samma sak lär gälla för han som för Anjo va? Gör TEMU en video om detta nu?
Citera
2026-02-06, 19:28
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Jacke ska ge Chatten till Skilleras, precis som om det skulle bli bättre. Nä jag tror att Jacke är väldigt under isen nu.
Han klarar inte av detta som kom ut efter att Christofer blev häktad. Linnea startade upp allt igen.

Kan ju vara så att Karma har slagit till också, att han kanske har fått en liten polisanmälan på sig för alla hot han utdelat..... Smartskaftet.
Citera
2026-02-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jackie har nu gett chatten till Skilleras, och gjort honom till sin proxy-krigare.
Det var det sämsta han kunde göra! Ingen kommer glo på Axel, snacka om tafatt försök. Den enda som möjligt hade fått lite visningar av chatten, förutom Anjo, hade varit om Linnea läst upp den. Folk hade kollat av nyfikenhet. Men det är hon för feg för! Inte långt tills hennes "gråta ut" video också kommer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in