2026-02-06, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Helt sjukt att precis allt som står i chatten har hänt idag, ganska obehagligt när man tänker efter.
Jacke har tydligen tagit bort videon eller liven om chattarna undra varför?
Ja han är grym som läser upp allt måste vara ganska jobbigt 😅

Ja allt går i den linjen Linnéa ville.
Hon har fått hjälp av människor som uppmuntrat Chrippa att fortsätta begå brott och nu sitter han där han sitter och kan inte ens påverka hur Linnéa och vissa andra exponerar ett barn som INTE är deras!

Jag tycker att det var bra att Julia gick ut med lite av inspelningen för det är trots allt en upprättelse för henne och även flickan. Resten tror jag att hon inte går ut med.

Jag är fortfarande övertygad om att Chrippa avsade sig vårdnaden för att Linnéa inte skulle vara nära flickan.

Skönt att Chrippa känner sig helt trygg med att Julia tar hand om flickan.

Och ni som försöker få flickan omhändertagen kommer aldrig att lyckas.

Temu och alla användare här som har samma syn på allt har ju tappat det totalt.
Jag blir helt överväldigad över alla lögner med en tydlig agenda. Ni är skitläskiga.
Citera
2026-02-06, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Hahaha, jag bara väntade på det!! Han hade inte räknat med att Anjo skulle gå igenom chattarna från start till mål, där det syns hur han själv varit med och "drivit på dramat" och inte alls ser bra ut!
Han måste vara kusin till Cluee eller nåt.

Jaha, menar han att det är synd om honom eller håller han på att hota igen?

Nä han blev tagen med händerna i syltburken. Så oerhört korkat att inte fatta att Anjo skulle gå ut med allt.
Det är väl hans vinklade chatt Bosse läst. Men samtidigt sa han ju att han läst hela chatten.
Citera
2026-02-06, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag tycker det är mer läskigt att hon beter sig som att inget har hänt. Allt är frid och fröjd. Postar på snap om mat-och godisinköp, gym, äta, shoppa.
Hon kan eventuellt få fängelse och har saftiga belopp att betala till advokaten bland annat Normala människor skulle åtminstone ha lite ångest och hålla en låg profil. Men linnea gör tvärtom.

Antingen är hon extremt omogen med noll konsekvenstänk, eller har hon någon annan störning som gör att hon inte fattar vad hon ställt till med.

Får Chrippa veta att hon, med vänner, lagt ut det om flickan tror jag att han kommer att bli otroligt arg och besviken.

Undrar vem av dom som ansöker om skilsmässa först.
Citera
2026-02-06, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du förstår inte hjärtat, det är okej. Med printen i Jackes live säger somliga att Julia hackat Chrippas YouTube för hennes telefonnummer (slutar på 35) är kopplat till där dom försökt logga in i den delen av chatten- vilket är Microsoft/outlook. Min print (från clues video, sjukt att han fortfarande har en manipuleras print ligger i sin video, eller ) visar att Linneas nummer (som slutar på 41) är kopplad till hans YouTube. Vilket är vad dom visat och delat från början när dom säger att Linnea tagit bort hans kanal, men somliga påstår att det är photoshopat för den inte ser lika ut som det ”nya beviset”. Klar det inte ser lika ut, det är två olika plattformar.

Linnea har gjort bort sig och det vet hon, men som tur är vill hon göra rätt för sig med att få ut den hemliga chatten i sin helhet så alla får veta vilken sort människa hon egentligen är och att hon faktiskt ligger bakom det mesta. Ett steg i riktning på att hela sig och bli en bättre människa, kämpa Linnea ❤️

Det konstiga är att de som ifrågasätter tex dig är att de fortsätter att skriva enorma långa harranger som inte säger ett endaste dugg mer än att de vill göra om historien.
Jag tror att Chrippa vet det men att Linnéa har så många hållhakar på honom så han kan inte hålla fast I det han vet.

Jösses vad bra att han är häktad och sen fängelse så han kommer bort från allt och förhoppningsvis kan samla ihop sig. Barnet förtjänar det.

Det är Linnéa som gjorde det. Punkt.
Citera
2026-02-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jacke gråter ut på sin YouTube kanal nu.

Och han ber på Instagram att man ska se hela. Villa man inte alltid det, när man lägger ut? Eller inser han att den är skit, så folk vill stänga av innan slutet?
Citera
2026-02-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jacke gråter ut på sin YouTube kanal nu.

Jackie har nu gett chatten till Skilleras, och gjort honom till sin proxy-krigare.
Citera
2026-02-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det konstiga är att de som ifrågasätter tex dig är att de fortsätter att skriva enorma långa harranger som inte säger ett endaste dugg mer än att de vill göra om historien.
Jag tror att Chrippa vet det men att Linnéa har så många hållhakar på honom så han kan inte hålla fast I det han vet.

Jösses vad bra att han är häktad och sen fängelse så han kommer bort från allt och förhoppningsvis kan samla ihop sig. Barnet förtjänar det.

Det är Linnéa som gjorde det. Punkt.

Vad jag förstått det slutar både lilla fruns och Jockes nummer med 41. Tidigare hette det att det var Jocke som gjort det, då det slutar med 41, men nu helt plötsligt är det Julia som gjort det, med ett nummer som slutar på 35.. Magi?
Citera
2026-02-06, 18:52
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jaha, menar han att det är synd om honom eller håller han på att hota igen?

Nä han blev tagen med händerna i syltburken. Så oerhört korkat att inte fatta att Anjo skulle gå ut med allt.
Det är väl hans vinklade chatt Bosse läst. Men samtidigt sa han ju att han läst hela chatten.

Du vet det vanliga, "Jag har inte mått bra, jag har agerat i affekt". Han hoppas att det ska sluta nu.....
"Men jag kommer att lämna chatten till Axel Öman istället"....
Hur korkade ÄR folket i den familjen egentligen?
Citera
2026-02-06, 18:56
Medlem
Citat:
Du vet det vanliga, "Jag har inte mått bra, jag har agerat i affekt". Han hoppas att det ska sluta nu.....
"Men jag kommer att lämna chatten till Axel Öman istället"....
Hur korkade ÄR folket i den familjen egentligen?

Så det ska sluta, när det passar honom, när han har öst på med skit?
Citera
2026-02-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vi får tänka på att dessa stollar anser att Linnea trots sina 26 år är en ung oskyldig liten tjej. Vad var hon då inte vid 17 i deras hjärna

Hon gick runt i blöja och hade nappen i munnen 👩‍🦲😂
Citera
2026-02-06, 19:05
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Så det ska sluta, när det passar honom, när han har öst på med skit?

Först åker offerkoftan på som vanligt sen ska han lämna chatten till Bölman och "hoppas skiten dör ut"..... Fanemig rätt amazing ändå....
Citera
2026-02-06, 19:08
Medlem
Citat:
Hahaha, jag bara väntade på det!! Han hade inte räknat med att Anjo skulle gå igenom chattarna från start till mål, där det syns hur han själv varit med och "drivit på dramat" och inte alls ser bra ut!
Han måste vara kusin till Cluee eller nåt.

Jacke ska ge Chatten till Skilleras, precis som om det skulle bli bättre. Nä jag tror att Jacke är väldigt under isen nu.
Han klarar inte av detta som kom ut efter att Christofer blev häktad. Linnea startade upp allt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in