2026-02-06, 17:23
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Kollar på del två av chatten. När det är ca 41 minuter kvar av Anjos timme (uppe i högra hörnet) är Gustav och någon annan grabb på tavastgatan för att byta lås. Var det inte Jocke som sa att han skulle fota dagboken stod det i chatten enligt Bosse G? För vad jag ser så tog Gustav initiativet själv att fota allt. Härlig kille den där Gurra.

https://imgur.com/a/SoUw2wm

Edit - även han som först la ut en print på dagboken. Tur att ett förlåt kan göra så mycket trots att hundratusen sett storyn.
I chatten visar det sig att Jacke var den som först tog upp att han ville lägga ut dagboken på internet. Han fick dock nej ifrån Gustaf som förstod att det kunde spåras tillbaks till honom.
Citera
2026-02-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
.Det bevisar rätt mycket nu när/om Jacke tagit bort sin video. Han kan inte stå för sina ord. Jag väntar får på Bomben, 2026 skulle bli deras år, vad är det som kommer hända? Är det att Christofer blir inlåst några år, precis som Linnea velat hela tiden. Christofer har inte vårdnaden om sin dotter, precis som Linnea velat hela tiden.

Linnea är så oberäknelig, hon om någon behöver vård.

Jag tycker det är mer läskigt att hon beter sig som att inget har hänt. Allt är frid och fröjd. Postar på snap om mat-och godisinköp, gym, äta, shoppa.
Hon kan eventuellt få fängelse och har saftiga belopp att betala till advokaten bland annat Normala människor skulle åtminstone ha lite ångest och hålla en låg profil. Men linnea gör tvärtom.
Citera
2026-02-06, 17:27
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
I chatten visar det sig att Jacke var den som först tog upp att han ville lägga ut dagboken på internet. Han fick dock nej ifrån Gustaf som förstod att det kunde spåras tillbaks till honom.

Är det efter att Gustav la ut sin print på story direkt efter han hade fotat det? Eller när ville Jacke göra det? Så jag inte lyckats missa den delen - jag kan ju även bara fortsätta titta gissar jag så märker jag 😂
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-06 kl. 17:33.
Citera
2026-02-06, 17:35
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Är det efter att Gustav la ut sin print på story direkt efter han hade fotat det? Eller när ville Jacke göra det? Så jag inte lyckats missa den delen - jag kan ju även bara fortsätta titta gissar jag så märker jag 😂
Kan inte säga.....såg bara Jackes video igår och då kommenterade han dagboken själv...
Citera
2026-02-06, 18:07
Medlem
Citat:
Även Linneas lillasyster El**, skrev ett meddelande till Joakim.
Hon skrev typ att hennes stora syster ser upp till Joakim, och undrade om han kunde skicka sin autograf till Stora syster Linnea för det skulle få Linnea att kämpa på under studierna. Så jag tror att hela familjen Lundström är kåta på honom.

De var i stort sett bara barn när de skrev till Jocke.
Citera
2026-02-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det här kommer BGB inte komma undan ifrån. Rätt ska vara rätt!

Jq BGB måste se den riktiga sanningen. Nån Media måste ju ta upp detta. En Prisbelönt journaler kan inte få göra en dokumentär på lögner.
Citera
2026-02-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs

Linnea var 17 år när hon kontaktade Joakim första gången.
Hon var inte 16 år fyllda när hon tog kontakt med Christofer.

Lillasystern var 16-17 år när hon tog kontakt med Joakim, så nej dom var inte några barn, utan ungdomar i övre tonåren.

Så kom inte med att dom var stort sett barn!
Citera
2026-02-06, 18:18
Medlem
Jacke gråter ut på sin YouTube kanal nu.
Citera
2026-02-06, 18:22
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag tycker det är mer läskigt att hon beter sig som att inget har hänt. Allt är frid och fröjd. Postar på snap om mat-och godisinköp, gym, äta, shoppa.
Hon kan eventuellt få fängelse och har saftiga belopp att betala till advokaten bland annat Normala människor skulle åtminstone ha lite ångest och hålla en låg profil. Men linnea gör tvärtom.

Hon har lärt sig av den bäste hur viktigt det är att hålla "fasaden" uppe. Och hon är lika tappad som sin man som inte fattar att spelet är över.
Citera
2026-02-06, 18:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs

2017 va hon väl runt 17 bast. Då är man inget "barn" längre.
Citera
2026-02-06, 18:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Linnea var 17 år när hon kontaktade Joakim första gången.
Hon var inte 16 år fyllda när hon tog kontakt med Christofer.

Lillasystern var 16-17 år när hon tog kontakt med Joakim, så nej dom var inte några barn, utan ungdomar i övre tonåren.

Så kom inte med att dom var stort sett barn!

Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
2017 va hon väl runt 17 bast. Då är man inget "barn" längre.

Vi får tänka på att dessa stollar anser att Linnea trots sina 26 år är en ung oskyldig liten tjej. Vad var hon då inte vid 17 i deras hjärna
Citera
2026-02-06, 18:31
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Jacke gråter ut på sin YouTube kanal nu.

Hahaha, jag bara väntade på det!! Han hade inte räknat med att Anjo skulle gå igenom chattarna från start till mål, där det syns hur han själv varit med och "drivit på dramat" och inte alls ser bra ut!
Han måste vara kusin till Cluee eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in