2025-06-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag har lite fler källor som säger att det är han.

Och jag har källor som säger:

Linnea tipsade KF massor
Linnea tipsade Soc
Linnea slog Chloe
Linnea var bosatt på psyk i tonåren
Christopher slår Linnea
Christopher tvingar på Linnea knark
Linnea tvingas spela in porr av Christopher
Linnea drar ungen ur mammas famn
Linnea får inte jobba
Linnea får inte träffa vänner
Linnea har inga egna pengar

Det är inte sant för det. Visst?
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-25 kl. 17:06.
Citera
2025-06-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag har lite fler källor som säger att det är han.

Men nu har ju du och dina källor fel. Det var jag. Morgan Hed handlägger ärendet. Direktnumret finns redan i tråden.

Fler borde tipsa om brott och oegentligheter.
Citera
2025-06-25, 17:37
Medlem
Hur tror ni Christopher och Linnea hanterar slutdelgiven imorgon? Blir det koas och drama på IG? Oddset för det är väl pengarna tillbaka. Hoppas grannarna varnats i förtid. Kommer nog skrikas och slås en hel del. Kommer han planera sin flykt utomlands nu? Nya Zeeland lyckades han ju inte ta sig till och Spanien gick sådär. Vad är nästa plan? Finns pengarna?
Citera
2025-06-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Så mycket ynkliga människor som hackar på detta stackars par i denna tråd.

Tycker ärligt talat synd om Chrippa & Linnea som måste stå ut med ert skitsnack dag in- och ut.

Kan sätta min högra pungkula på att 50% av alla som kommenterar här inne har ett avsevärt tyngre baggage än vad Chrippa har.

Hoppas C & L skaffar många barn som kommer hemsöka era barn & barnbarn i generationer framöver era arbetslösa pissluffare!

Är det så svårt att bete sig som folk då? De knarkar, fifflar med pengar, ljuger och beter sig som barn - samtidigt som de väljer att vara offentliga. Är det meningen att man ska skicka styrkekramar eller? Vill de inte ha kritik för hur de lever och beter sig kanske de inte ska lägga ut allt för allmän beskådan.

Kolla bara hur de tilltalar och hotar andra människor gång på gång, Linnea kan inte ens svara på kommentarer utan påhopp om utseenden och ”din mamma” attityd.
Det är inte synd om dem.
Citera
2025-06-25, 18:23
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Och jag har källor som säger:

Linnea tipsade KF massor
Linnea tipsade Soc
Linnea slog Chloe
Linnea var bosatt på psyk i tonåren
Christopher slår Linnea
Christopher tvingar på Linnea knark
Linnea tvingas spela in porr av Christopher
Linnea drar ungen ur mammas famn
Linnea får inte jobba
Linnea får inte träffa vänner
Linnea har inga egna pengar

Det är inte sant för det. Visst?
Visa dina trovärdiga källor.
För majoriteten av dessa påståenden vet bara C&L och ingen annan kan styrka dessa påståenden.
Citera
2025-06-25, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Visa dina trovärdiga källor.
För majoriteten av dessa påståenden vet bara C&L och ingen annan kan styrka dessa påståenden.

En del som Linnéa står bakom kan du läsa i utredningen plus lite som Ben glömde.
Sen har hon själv sagt en del. Jag tänker att det ändå måste vara bevis nog.
Källa: utredning samt Linnéa.
Citera
2025-06-25, 18:39
Avstängd
Citat:
Hur tror ni Christopher och Linnea hanterar slutdelgiven imorgon? Blir det koas och drama på IG? Oddset för det är väl pengarna tillbaka. Hoppas grannarna varnats i förtid. Kommer nog skrikas och slås en hel del. Kommer han planera sin flykt utomlands nu? Nya Zeeland lyckades han ju inte ta sig till och Spanien gick sådär. Vad är nästa plan? Finns pengarna?

Jag tror att det beror mycket på vad det står och jag tror att det vanliga flyktbeteendet jobbar hårt.
Jag hoppas inte att de hittar på något så oerhört korkat.
Jag tycker att det är bra att Jocke och Jonna är långt borta från Chrippa och att de har blockat honom överallt.
Citera
2025-06-25, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Är det så svårt att bete sig som folk då? De knarkar, fifflar med pengar, ljuger och beter sig som barn - samtidigt som de väljer att vara offentliga. Är det meningen att man ska skicka styrkekramar eller? Vill de inte ha kritik för hur de lever och beter sig kanske de inte ska lägga ut allt för allmän beskådan.

Kolla bara hur de tilltalar och hotar andra människor gång på gång, Linnea kan inte ens svara på kommentarer utan påhopp om utseenden och ”din mamma” attityd.
Det är inte synd om dem.

Ett suveränt inlägg, varför ska man stötta kriminella handlingar? det ända dom gör nu är kosta samhället pengar för oss som faktiskt betalar skatt och gör rätt för oss.
Citera
2025-06-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ja Christopher lade ju tom ut deras konversationer och såg ut att vara en rätt sund relation och man såg inte Jocke manisk som Christopher hävdade. Jag vet att Jocke inte har några större negativa åsikter om Linnea i sej utan mer en vuxen, mogen syn på henne

Bra att dom kan ha en konversation som vuxna människor, det säger ju ganska mycket att Jocke var den första hon ringde till när chrippa var arg.
Citera
2025-06-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Exakt! Och det är bara Chrippa själv och ingen annan som ska ta ansvar för hans handlingar.
Vilket dom flesta får lära sig redan i ung ålder.
Han lever verkligen i en egen värld där allt är alla andra fel, främst Jockes, Rasks och Anjos.

Det har du helt rätt i han har bara sig själv att skylla man kan inte lägga det på någon annan.
Citera
2025-06-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Undrar hur kräket reagerar nu på detta? Han gick ju ut i kriget mot mediehuset Schibsted och SvD häromveckan...! En fullkomligt balanserad artikel som absolut inte tar Jocke parti.

Tänka sig att kräket ännu en gång lyckats fatta fel beslut (om att inte medverka).

Det var en balanserad artikel.
Hade ju varit smart av honom att medverka.

Han fattar ju inte att många följer honom pga dramat inte för att dom tycker om honom.
Citera
2025-06-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Men nu har ju du och dina källor fel. Det var jag. Morgan Hed handlägger ärendet. Direktnumret finns redan i tråden.

Fler borde tipsa om brott och oegentligheter.

Tråkigt för Chrippisarna att dom har fel ang Jocke.
Polisen hjälpte ju till också 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in