2025-06-25, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vi är flera oberoende av varandra som ser att hon är hög. Jag ser det via tidigare arbete inom nattliv.
Du ser det via ditt tidigare arbete inom nattliv? Har du kört nattbuss och sett påverkade människor eller vad menar du?
Du framstår enligt mig som en av Jookiboiiis största krigare vilket inte är en smickrande titel
Citera
2025-06-25, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
https://www.svd.se/a/dRWzaO/jakob-berg-om-brodern-chrippa-och-hatet-pa-sociala-medier

Egentligen samma sak som skrevs i podden men om någon vill läsa.

Bra intervju! Håller verkligen med Jacke i mycket och förstår honom till 100 % ändå.
Citera
2025-06-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du ser det via ditt tidigare arbete inom nattliv? Har du kört nattbuss och sett påverkade människor eller vad menar du?
Du framstår enligt mig som en av Jookiboiiis största krigare vilket inte är en smickrande titel

Nej vi pratar krogen/nattklubbar om det nu ens skulle ha nån betydelse exakt vad det är vilket det inte har.
Citera
2025-06-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Jag tror du har fel 400 Ben.
De ser ut att ha en sund relation utan tvång.

Där gör vi verkligen olika bedömningar.

Men du menar Linnea spelar in porr och tar droger av egen vilja då eller?
Citera
2025-06-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ja det verkar som hon och Jocke kan ha en dialog med varandra.

Ja Christopher lade ju tom ut deras konversationer och såg ut att vara en rätt sund relation och man såg inte Jocke manisk som Christopher hävdade. Jag vet att Jocke inte har några större negativa åsikter om Linnea i sej utan mer en vuxen, mogen syn på henne
Citera
2025-06-25, 13:27
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Där gör vi verkligen olika bedömningar.

Men du menar Linnea spelar in porr och tar droger av egen vilja då eller?

Men, spelar in porr och tar droger?
Citera
2025-06-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Fast jag tycker dom bevisade rätt bra att don kom ifrån jockibooooi ( så som Olof K säger det) eller varje fall är registrerade av den store jockibooooi ( så som Olof K säger det)

Det är din bedömning. Jag tror många gör en annan bedömning. Det är fritt att bedöma. Bilderna finns ju ute.
Citera
2025-06-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag vet, det är jättekonstigt att det framställs som EXTRA EXTRA, sluta med allt ni gör för här kommer tidernas nyheter! Läs och förstå att här ligger en hund begraven. Stopp, stanna, halt med glidande rövtackling!
Sen visar det sig att det är gammalt och ingen hemlighet.

Linnéa, du är duktig på att få ut en ickenyhet som redan finns men blir som nytt när det når vissa personer.
Det börjar bli sorgligt på något sätt.

Dom är så desperata och rädda att bli bortglömda så dom drar upp massa gammalt skit, som inte en enda människa bryr sig om.
Mer tragiska personer får man leta efter.
Och som så många säger märks det tydligt hur stressande dom är av vad som närmar sig.
Eftersom att Chrippa aldrig har lärt sig vad det innebär att ta ansvar för sina handlingar så kommer han att fortsätta skylla allt på Jocke, Rask och Anjo. Man behöver inte vara rymdforskare för att se att hissen har stannat mellan två våningar.
Citera
2025-06-25, 13:32
Avstängd
Citat:
Nu börjar paniken! Det är så uppenbart.

Det märks här. Herregud, man kan tro att vissa användare här riskerar fängelse själva med tanke på hur de uttrycker sig. Dessa kan ha missat att det är Chrippa och 3 till som riskerar straff, inte någon av Chrippisarna.
I morgon vet vi förmodligen hur det blir kring åtal eller ej åtal.
Citera
2025-06-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ja men eller hur, personen som anmält har ju gjort rätt varför ska man komma undan en sån här sak?
Nu ser han ju ännu mer korkad ut det är ju han som gjort bort sig totalt som hamnade där och inte börjat betalat för sig.

Exakt! Och det är bara Chrippa själv och ingen annan som ska ta ansvar för hans handlingar.
Vilket dom flesta får lära sig redan i ung ålder.
Han lever verkligen i en egen värld där allt är alla andra fel, främst Jockes, Rasks och Anjos.
Citera
2025-06-25, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det märks här. Herregud, man kan tro att vissa användare här riskerar fängelse själva med tanke på hur de uttrycker sig. Dessa kan ha missat att det är Chrippa och 3 till som riskerar straff, inte någon av Chrippisarna.
I morgon vet vi förmodligen hur det blir kring åtal eller ej åtal.

FHUPen sen kommer bli väldigt kul att läsa. Samtidigt som det är mycket panik bakom kulisserna då. Vet tex inte hur Christopher kommer ta det.
Citera
2025-06-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Exakt! Och det är bara Chrippa själv och ingen annan som ska ta ansvar för hans handlingar.
Vilket dom flesta får lära sig redan i ung ålder.
Han lever verkligen i en egen värld där allt är alla andra fel, främst Jockes, Rasks och Anjos.

Tänk deras uppväxt:

Christopher slår Jocke
- Jocke sluta reta Christopher

Christopher snor Jackes glass
- Jacke dela med dig

En lampa är sönder
- Jocke, Jacke och Amanda. Kom ner. Vem hade sönder lampan?

Jag säger inte att det var så men jag tror det ligger nåt i det.

Det förklarar Christophers beteende och att han aldrig behövt ta ansvar.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-25 kl. 13:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in