2025-06-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej han erkände inte bruk i Sverige och det är självklart inte skitsamma om det är lagligt eller inte.

Men diskussionen har väl aldrig vart i vilket land han brukade eller om det var lagligt eller ej

Herregud.

Du sade att han inte brukade och refererade till domen att det var innehav, men under rättegången erkänner han bruk I Spanien. Och smuggling som den stjärnan han är.
Citera
2025-06-22, 00:14
Medlem
Citat:
Nej han erkände inte bruk i Sverige och det är självklart inte skitsamma om det är lagligt eller inte.

Har du tittat på han och Jacke hade bröderna Berg kanalen där berättar han om det helt öppet att han tog kokain, han fick ju med Alex i skiten också.
Citera
2025-06-22, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Har du tittat på han och Jacke hade bröderna Berg kanalen där berättar han om det helt öppet att han tog kokain, han fick ju med Alex i skiten också.

Glöm inte ljudklipp från 2024 när Linnea ber han inte gå ut när han är sönderknarkad och han svara "jag gör vad fan jag vill" med snuvig näsa.
Citera
2025-06-22, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men diskussionen har väl aldrig vart i vilket land han brukade eller om det var lagligt eller ej

Herregud.

Du sade att han inte brukade och refererade till domen att det var innehav, men under rättegången erkänner han bruk I Spanien. Och smuggling som den stjärnan han är.
Jag har inte sagt någonting om han brukade eller inte så vad snackar du om och jo du tog upp domen

Citat:
Men för fan. Läs domen från September 2023. Börja där.
Citera
2025-06-22, 00:38
Medlem
Citat:
Glöm inte ljudklipp från 2024 när Linnea ber han inte gå ut när han är sönderknarkad och han svara "jag gör vad fan jag vill" med snuvig näsa.

Helt riktigt det var när C ville åka till Dubai med Julia & flickan.
Sen har vi bilden när han ligger i linneas knä och är helt vit under snoken.
Också är dom på en fest där linorna ligger redo.
Citera
2025-06-22, 00:39
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt någonting om han brukade eller inte så vad snackar du om och jo du tog upp domen

(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Shit du trollar inte. Trodde verkligen du gjorde det. Detta är verkligen illa.
Citera
2025-06-22, 00:42
Medlem
Citat:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Shit du trollar inte. Trodde verkligen du gjorde det. Detta är verkligen illa.
Prova läsa jag säger ingenting om han har brukat eller inte. Kan du inte läsa.
Citera
2025-06-22, 00:50
Medlem
Citat:
Prova läsa jag säger ingenting om han har brukat eller inte. Kan du inte läsa.

Han erkände bruk I TR. Har du svårt att fatta?
Citera
2025-06-22, 01:28
Medlem
Citat:
Han erkände bruk I TR. Har du svårt att fatta?
Du har svårt att fatta och du försöker förändra dina egna påstående när du inser att du gjort bort dig.
Han erkänner inget olagligt bruk i domen.
Citera
2025-06-22, 01:32
Medlem
Citat:
Du har svårt att fatta och du försöker förändra dina egna påstående när du inser att du gjort bort dig.
Han erkänner inget olagligt bruk i domen.

Ingen har påstått att han erkänt nåt olagligt bruk. Visst? Eller kan du hänvisa till det inlägget?

Nu har du målat in dej i ett hörn som den sopa du är
Citera
2025-06-22, 02:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är inte troll de som far med medveten osanning i syfte att förstöra någons liv?
I så fall är du stortrollet med dina småtroll som hjälper dig med det.
Ingen har levererat så många lögner som du och faktiskt även Goldentie.

Om det hänt något positivt för paret är det bara att gratulera eftersom deras vägar snart kommer att gå parallellt med varandra. Leva sina olika liv.
Du har helt rätt. Därför är ni troll, tillsammans hjälps ni åt att sprida trådsanningar som är från ”information” och foton ni säger att ni får från Joakim och tillsammans försöker ni omvandla det till sanning om Chrippa och Linnea och likt en sekt mörkar ni information som skadar er ledare och ifrågasätter aldrig varandra.

Först och främst griper du efter halmstrån med dina konspirerationer, för det andra är inte bara lite patetisk när du hävdar att vi försöker förstöra livet för nån eller ljuger.

Goldentie ljuger aldrig. Det jag gör här är att ifrågasätta dubbelmoralen som genomsyrar flashbacksekten och rätta till missuppfattningar som kommer sig av att människor tror på allt vissa lögnaktiga kreatörer säger, jag blottlägger verkligheten och ifrågasätta trådsanningar som passerar alla gränser.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-22 kl. 02:46.
Citera
2025-06-22, 02:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja det såg riktigt trevligt ut, tror att både Chrippa och Linnea behövde det. Sen är ju sommaren inte slut, så det kommer mer mys
En midsommar alla önskar sig. Lycka och idyll, gott i glaset och på tallriken, tillsammans med vänner, familj och kärleken.

Vilken sommardröm, världen ler mot dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in