2025-06-21, 20:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Varför ”de”?
Du är ju också medlem i PR-byrån…

Du måste väl medge att Pallal och Goldentie har skrivit så mycket skit. Det jag skrev var lite ironiskt men glömde skriva det specifikt.
Citera
2025-06-21, 20:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tror inte Goldentie talar sanning det har lagts hintar över ett år men inget händer.
Vart finns anmälan på Jocke som man har tjatat om? vore intressant att se.

Det är ju det som är grejen med Goldentie, hon hittar på så mycket.
Om det är för att hjälpa Chrippa eller för sitt eget nöjes skull vet jag inte.

Jag vill också se anmälan.
Citera
2025-06-21, 21:14
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du måste väl medge att Pallal och Goldentie har skrivit så mycket skit. Det jag skrev var lite ironiskt men glömde skriva det specifikt.
Ja, det är en stor PR-byrå, kanske värt ett mindre land!
(nu var jag också lite ironisk)
Citera
2025-06-21, 22:03
Medlem
vemsfels avatar
Vem betalar för hans uppehälle? Nu lever han inte något jätte extravagant liv, men han har gymkort, bil och käkar ute. Någon måste stå för pinalerna, för han har väl ingen inkomst? Är det enbart besparingar tror vi?
Citera
2025-06-21, 22:16
Medlem
Vad har Chrippas följare för profilering? Väldigt väldigt unga personer, likt sin bror?

Det kan väl inte finnas många över tolv som följer denne - uppenbarligen - skåpdumma persons framfart? Förutom möjligen i så kallat "hate watch"-syfte?
Citera
2025-06-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Vem betalar för hans uppehälle? Nu lever han inte något jätte extravagant liv, men han har gymkort, bil och käkar ute. Någon måste stå för pinalerna, för han har väl ingen inkomst? Är det enbart besparingar tror vi?

Jag vet inte vad man får betalt för den där TF sidan dom har men så mycket kan det ju inte vara, finns säkert andra saker dom håller på med också.
Citera
2025-06-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Men han säger själv i rättegången (helt utan anledning han är bara inte så smart) att han brukat narkotika och steroider.
Nej det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans men erkänner innehav eftersom det fanns hemma hos honom och han säger att han inte använt något dopingpreparat olagligt i Sverige.
Senast redigerad av blicka364 2025-06-21 kl. 22:53.
Citera
2025-06-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans men erkänner innehav eftersom det fanns hemma hos honom och han säger att han inte använt något dopingpreparat olagligt i Sverige.

Jodå han erkände visst bruk nere i Spanien och smuggling.
Citera
2025-06-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jodå han erkände visst bruk nere i Spanien och smuggling.
Det är inte olagligt i Spanien. Han har inte erkänt något olagligt intag i Sverige.
Citera
2025-06-21, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja det såg riktigt trevligt ut, tror att både Chrippa och Linnea behövde det. Sen är ju sommaren inte slut, så det kommer mer mys

”Mer mys” 😂 tror det är få som tycker de är ett mysigt par!
Citera
2025-06-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är inte olagligt i Spanien. Han har inte erkänt något olagligt intag i Sverige.

Skitsamma om det är olagligt eller inte. Handlar om att han erkände bruk.
Citera
2025-06-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Skitsamma om det är olagligt eller inte. Handlar om att han erkände bruk.
Nej han erkände inte bruk i Sverige och det är självklart inte skitsamma om det är lagligt eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in