Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Antar du eller är du säker på att dom inte är i Sverige redan nu?
Jag är inte säker på någonting kring utomlands. Jag är dock säker på att de har rest någonstans och vill mörka det. De hade ju fått tillåtelse att vara i Malmö över julen men det behöver de ju inte mörka. Och var inte jultider förra veckan.
En sak till gör mig rätt säker på att de är på rymmen. Det är Pallals vevande och märkliga intensitet i sitt sätt att försöka frikänna Chrippa från det han gjort och lägga skulden på andra. Det är väldigt intensivt från den.
Det är ju sedan tidigare känt att Chrippa absolut inte vill bo i Sverige och så vitt jag vet har han inte längre vårdnad över sin dotter och det stundar häktning. Bara det är ju en anledning att sticka.
Han fattade för sent att det hans "vänner" sa kring hans faderskap inte delades av soc.
Julia uttalar jag mig inte om för jag vet inte statusen där.
Jag tror att han vet att han ska bli häktad, han fattade nog till slut.
Sen har det ju skrivits här i tråden att han ska sätta dit någon från Dubai (det får du fråga Pallal om) och det kanske inte föll i god jord. Chrippa och hans "vänner" gick kanske för långt. Han blev kanske rädd? Om han menade Danjal behöver han nog inte vara orolig. Men det finns kanske fler som kan vara riktigt pissed of nu.
Det har levlats upp kring sekten (så löjligt med sektsnacket) och allt de ska sättas dit för och fokusförskjutningen är total nu. Here we go again.
Det vevas värre än ett vindkraftverk nu så elpriset i Sverige borde vara på minimal nivå.