2024-08-16, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag gissar ju och spekulerar bara vad jag tror pågår, du säger att du VET att saker är på ett sätt. Då ska man kanske ha bevis tänker jag.
Jag skrev bara att Linnea aldrig varit intresserad av Joakim.

Menar du att Linnea har varit intresserad av Jocke?

Jag har backning för det jag skriver, du verkar bara posta rena fantasier.
Citera
2024-08-16, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag skrev bara att Linnea aldrig varit intresserad av Joakim.

Menar du att Linnea har varit intresserad av Jocke?

Jag har backning för det jag skriver, du verkar bara posta rena fantasier.

Varför ska vi tro på att det just du skriver stämmer?
Citera
2024-08-16, 02:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ni Chrippafanatiker höjer ju Jocke högre än någon annan. Att tro att han styr, är ju bara patetiskt.

Varför ska just Jocke stoppa låten? Det kan väl Chrippa göra själv. Om han bryr sig.

Och att låta låtens vara eller ickevara visa vad Jocke känner för flickan är ju bara löjligt.
Hur ska Chrippa kunna stoppa den? Anjo sprider ju den i syfte att skada Chrippa och dottern. Varför skulle Anjo helt plötsligt börja bry sig?
Eftersom Jocke och Anjo åkt på flera resor ihop kan man ju bara anta att dem är vänner. Så som vän till Anjo och Gudfar till lilla C kan Jocke be sin vän att inte släppa videon, att inte skada Jockes gudbarn, osv.
Att Jocke inte försöker få Anjo att stoppa videon, eller offentligt går ut och tar avstånd ifrån en video med syfte att skada hans guddotter säger ganska mycket.
Citera
2024-08-16, 03:10
Medlem
Är ju tur att de vet att de inte bor i Jönköping, utan i Linköping, vilket Linnea klargör i sin frågevideo. Men att ändra adressen från Malmö och Norrköping verkar för svårt för dem att klara av.
Citera
2024-08-16, 03:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray-
Haha nice try.

Förresten du kan inte ens stava hur ska vi ta dig seriöst?
Vad är felstavat menar du`
Och om stavning berättar om trovärdighet så får du ju stora problem med båda Anjo och Bajsis trovärdighet.
Citera
2024-08-16, 07:14
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur ska Chrippa kunna stoppa den? Anjo sprider ju den i syfte att skada Chrippa och dottern. Varför skulle Anjo helt plötsligt börja bry sig?
Eftersom Jocke och Anjo åkt på flera resor ihop kan man ju bara anta att dem är vänner. Så som vän till Anjo och Gudfar till lilla C kan Jocke be sin vän att inte släppa videon, att inte skada Jockes gudbarn, osv.
Att Jocke inte försöker få Anjo att stoppa videon, eller offentligt går ut och tar avstånd ifrån en video med syfte att skada hans guddotter säger ganska mycket.
Det går inte stoppa anjo, han gör väl som han vill? Jocke får väl göra de han vill men tror knappast han styr över låten. Idiot
Citera
2024-08-16, 07:48
Medlem
Citat:
Det var ett jävla tjat om mig även när jag håller tyst. Pallal vet vad du försöker få fram, du försöker få tråden att tro att det jag skrivit, att Jocke hela tiden kontaktar Linnea, är lögn.

Du skriver dagligen inlägg där du vrider på vad som faktiskt är sagt.

När det misslyckas, så går du på Micro med diverse osanna påståenden.

Först igår skrev jag att Jocke sysslar med obceniteter. Diskussionen är över och du, du vet ingenting.

Du låtsas ha kontakter men hittills har du kammat noll med dina trådsanningar. Du vet inte vilket fot du ska stå på eftersom du inte vet på vilken Joakim står just nu.

Du är ett fanatiskt Jocke-fan.
För att du ska slippa skämmas för ännu en kovändning från att ha försvarat Julia så kan jag avslöja att Jocke har bestämt att sekten ska skylla hela drevet och alla lögner på Julia. Vi kommer se dig göra det också inom en månad.

Tror du att Jocke bryr sig om Lillens liv?

Det återstår att se om han stoppar Anjos låt som kommer att handla om Chrippas dotter Lillen.

Älskar Joakim Lillen, kommer Joakim Lundell att stoppa låten. Ifall Jocke avskyr Lillen och vill göra henne illa, låter han låten publiceras.

Vad tror du han gör?

Jag har bestämd uppfattning att du har sagt att han skriver till Linnéa som en galning och påstod att Jocke vill ha Linnéa. Om du nu inte vill kännas vid det så är det ok för då hade du fel vilket är bra.

Känslomässig utpressning för att Jocke ska ta bort låten är konstigt.
Men hur ska Jocke göra då? Ska han maila ansvarig och säga; tjenare jag är Jocke och jag bestämmer att låten läggs ner och vips är den borta.
Citera
2024-08-16, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Citerade fel person
Citera
2024-08-16, 07:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jasså du kör också med känslomässig utpressning och tror att Jocke alena kan stoppa låten. Personligt tror jag att han skulle stoppa den om han kunde.

Men det är mycket märkligt att när Chrippa spred en film var det inte så viktigt att vara rädd om några barn.
Nej, men om någon ger sig på ett barn, speciellt ett barn man har en relation till, så är det inte orimligt att offentligt gå ut och säga att man inte tycker det är okej. Jocke har gjort många offentliga uttalanden om saker han tyckte varit fel sedan chrippa kaoset startade, tex när han uppmanade folk att soc anmäla för att han var orolig för lilla C. Men nu när Anjo attackerar lilla C, då är han plötsligt tyst.

Vilken film spred chrippa om något barn?

Tillägg: såg din redigering nu
Citera
2024-08-16, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Det går inte stoppa anjo, han gör väl som han vill? Jocke får väl göra de han vill men tror knappast han styr över låten. Idiot

Joakim har ett behov av att alltid få sin röst hörd. Se bara på Cluees senaste video. Han kommenterar den om en person som inte gjort hans barn någon skada. Låten kommer att göra stor skada på Lillen. Men den kommer han tillåta och faktiskt uppmuntra Anjo till att släppa genom att inte sätta ned foten.

Hans story rants kommer att utebli och ingen kommer ifrågasätta varför han umgås med en pojke som hänger ut hans guddotter.

Ha i åtanke att han bad sina en miljon följare att ringa soc för att få Lillen omhändertagen. Det blev hon till en början. Joakim hävdar att han gör allt i sin makt för att skydda Lillen.

Joakim gör precis allt som krävs för att få sin vilja igenom.

Frågan är inte om han kan stoppa Anjo, frågan är om han vill. Vill han så kan han. Frågan är om han älskar eller föraktar Lillen. Upp till bevis. Jag lägger mina pengar på att han föraktar Lillen men önskar att bli motbevisad.

Släpper Anjo låten så föraktar Joakim Lundell stackars Lillen och Joakim vill verkligen skada henne.

Otäckt beteende är vad det är mannen, men det är ingen svärmorsdröm vi snackar om här va.
Citera
2024-08-16, 08:14
Medlem
Citat:
Det var ett jävla tjat om mig även när jag håller tyst. Pallal vet vad du försöker få fram, du försöker få tråden att tro att det jag skrivit, att Jocke hela tiden kontaktar Linnea, är lögn.

Du skriver dagligen inlägg där du vrider på vad som faktiskt är sagt.

När det misslyckas, så går du på Micro med diverse osanna påståenden.

Först igår skrev jag att Jocke sysslar med obceniteter. Diskussionen är över och du, du vet ingenting.

Du låtsas ha kontakter men hittills har du kammat noll med dina trådsanningar. Du vet inte vilket fot du ska stå på eftersom du inte vet på vilken Joakim står just nu.

Du är ett fanatiskt Jocke-fan.
För att du ska slippa skämmas för ännu en kovändning från att ha försvarat Julia så kan jag avslöja att Jocke har bestämt att sekten ska skylla hela drevet och alla lögner på Julia. Vi kommer se dig göra det också inom en månad.

Tror du att Jocke bryr sig om Lillens liv?

Det återstår att se om han stoppar Anjos låt som kommer att handla om Chrippas dotter Lillen.

Älskar Joakim Lillen, kommer Joakim Lundell att stoppa låten. Ifall Jocke avskyr Lillen och vill göra henne illa, låter han låten publiceras.

Vad tror du han gör?

Jag tror inte Jocke bryr sig om vad alla andra gör han har fullt upp nu.
Han älskar lillen och man märker ju att att lillen saknar Jonna mycket och pratar om bebisen i magen, tyvärr har hennes pappa sett till att det har blivit så här.
Jocke orkar nog inte lägga sig i han får ju bara skit hur han än gör.

Ingen har sett några bevis på att allt kommer skyllas på Julia.

Alltså du skrev senast igår, du är knappast tyst.
Så som du skriver om Ben kan ju jag skriva om dig.
Citera
2024-08-16, 08:16
Medlem
Citat:
Joakim har ett behov av att alltid få sin röst hörd. Se bara på Cluees senaste video. Han kommenterar den om en person som inte gjort hans barn någon skada. Låten kommer att göra stor skada på Lillen. Men den kommer han tillåta och faktiskt uppmuntra Anjo till att släppa genom att inte sätta ned foten.

Hans story rants kommer att utebli och ingen kommer ifrågasätta varför han umgås med en pojke som hänger ut hans guddotter.

Ha i åtanke att han bad sina en miljon följare att ringa soc för att få Lillen omhändertagen. Det blev hon till en början. Joakim hävdar att han gör allt i sin makt för att skydda Lillen.

Joakim gör precis allt som krävs för att få sin vilja igenom.

Frågan är inte om han kan stoppa Anjo, frågan är om han vill. Vill han så kan han. Frågan är om han älskar eller föraktar Lillen. Upp till bevis. Jag lägger mina pengar på att han föraktar Lillen men önskar att bli motbevisad.

Släpper Anjo låten så föraktar Joakim Lundell stackars Lillen och Joakim vill verkligen skada henne.

Otäckt beteende är vad det är mannen, men det är ingen svärmorsdröm vi snackar om här va.

Vilken tönt är inte cluee då som inte ens kan stå för att en tjej blir misshandlad, nu skyddar han den som har misshandlat 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in