2024-08-16, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Sånt händer hela tiden. Eko är totalt överbelastade. Dom bryr sig inte om vad du och dina nätvänner tycker om Chrippa.
Nu är det ju bekräftat att polisen har tagit in folk på förhör pga Chrippa. Men det är väl sånt myndigheter gör när dom inte "bryr sig"....
Citera
2024-08-16, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Men försök få tag på nån utredare på Eko och prata ut då.
Utredaren kommer humma och lyssna "noga" på vad du har att säga.
Sedan tacka och avsluta samtalet.
Och du har gjort en samhällsinsats. Bra va?

Men vad är ditt problem? Jag har inte anmält och har inga tankar om att prata med någon, bryr mig inte så mycket om Chrippa att jag behöver blanda mig in i det personligt. Men det låter ju jävligt personligt för dig ..varför blir du annars så lack? Är det konstigt tycker du att folk reagerar på att någon leker rik för de (enligt egen utsago) inte betalar skatt och skulder? Hade alla gjort det hade vi varken haft välfärd och vi hade haft många fler ”rika”
Citera
2024-08-16, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Då måste han betala skatt först för att få pengarna vita, ett litet problem för den grandiosa Kräftan.

Ja man glömmer ju bort att det ju ramlat in massa nya pengar han behöver skatta för, vilken soppa
Citera
2024-08-16, 00:20
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nu är det ju bekräftat att polisen har tagit in folk på förhör pga Chrippa. Men det är väl sånt myndigheter gör när dom inte "bryr sig"....

Klart dom kollar upp vissa lågpriofall också mellan varven. Men vanligt att det drar ut på tiden och läggs ner.

Men du får kontakta Eko och tjata. Säg att ni är många som kräver att Chrippa får fängelse till jul. Annars är det dålig PR för Eko.
Citera
2024-08-16, 00:21
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men vad är ditt problem? Jag har inte anmält, bryr mig inte så mycket om Chrippa att jag behöver blanda mig in i det personligt. Men det låter ju jävligt personligt för dig ..varför blir du annars så lack? Är det konstigt tycker du att folk reagerar på att någon leker rik för de (enligt egen utsago) inte betalar skatt och skulder? Hade alla gjort det hade vi varken haft välfärd och vi hade haft många fler ”rika”

Det fetade...Ändå sitter du här dag som natt och skriver om Chrippa.

Ja för mig är det personligt.
Citera
2024-08-16, 00:42
Medlem
Citat:
Generell åsikt. Linnea vill ju bo i USA. Hade jag varit henne hade jag sparat de där 20 tusen hon tydligen ska få i månadspeng av Chrippa varje månad , tills jag hade ett startkapital och flyttat dit. Och lämnat gubben i Sverige
Du verkar fixerad vid att Linnea ska bli singel.

Är du förtjust i henne, avundas du henne eller ogillar du henne?
Citera
2024-08-16, 00:42
Medlem
frasons avatar
GW talar ut om fallet Kräftan.
https://www.youtube.com/watch?v=eI2ysB09qX0
Citera
2024-08-16, 01:25
Medlem
Citat:
Nej jag tycker hon ska vara smart
Jag tror att alla kan vara överens oavsett om man gillar anjo jocke rask linnea chrippa eller nån annan att det smartaste linnea kan göra är att lämna chrippa. Vad fan tillför han i hennes liv förutom problem droger brottslighet knark och drama? Han verkar inte vara den kärleksfulla typen heller. Linnea om det är pengarna så kan du få någon som har pengar på riktigt. Vakna nu. Du är ung. Följ din dröm åk till usa , hitta en man som är kapabel att älska dig korrekt som inte är kriminell och narcissistisk
Citera
2024-08-16, 01:33
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Jag tror att alla kan vara överens oavsett om man gillar anjo jocke rask linnea chrippa eller nån annan att det smartaste linnea kan göra är att lämna chrippa. Vad fan tillför han i hennes liv förutom problem droger brottslighet knark och drama? Han verkar inte vara den kärleksfulla typen heller. Linnea om det är pengarna så kan du få någon som har pengar på riktigt. Vakna nu. Du är ung. Följ din dröm åk till usa , hitta en man som är kapabel att älska dig korrekt som inte är kriminell och narcissistisk
Kan bara hålla med till 100%. Destruktiv missär med den där pajasen.
Citera
2024-08-16, 02:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
hur blev det bekräftat?
Citera
2024-08-16, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav

Håller helt med dig! Dock kommer inte alla göra det..
Citera
2024-08-16, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det var ett jävla tjat om mig även när jag håller tyst. Pallal vet vad du försöker få fram, du försöker få tråden att tro att det jag skrivit, att Jocke hela tiden kontaktar Linnea, är lögn.

Du skriver dagligen inlägg där du vrider på vad som faktiskt är sagt.

När det misslyckas, så går du på Micro med diverse osanna påståenden.

Först igår skrev jag att Jocke sysslar med obceniteter. Diskussionen är över och du, du vet ingenting.

Du låtsas ha kontakter men hittills har du kammat noll med dina trådsanningar. Du vet inte vilket fot du ska stå på eftersom du inte vet på vilken Joakim står just nu.

Du är ett fanatiskt Jocke-fan.
För att du ska slippa skämmas för ännu en kovändning från att ha försvarat Julia så kan jag avslöja att Jocke har bestämt att sekten ska skylla hela drevet och alla lögner på Julia. Vi kommer se dig göra det också inom en månad.

Tror du att Jocke bryr sig om Lillens liv?

Det återstår att se om han stoppar Anjos låt som kommer att handla om Chrippas dotter Lillen.

Älskar Joakim Lillen, kommer Joakim Lundell att stoppa låten. Ifall Jocke avskyr Lillen och vill göra henne illa, låter han låten publiceras.

Vad tror du han gör?

Ni Chrippafanatiker höjer ju Jocke högre än någon annan. Att tro att han styr, är ju bara patetiskt.

Varför ska just Jocke stoppa låten? Det kan väl Chrippa göra själv. Om han bryr sig.

Och att låta låtens vara eller ickevara visa vad Jocke känner för flickan är ju bara löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in