Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Det var ett jävla tjat om mig även när jag håller tyst. Pallal vet vad du försöker få fram, du försöker få tråden att tro att det jag skrivit, att Jocke hela tiden kontaktar Linnea, är lögn.
Du skriver dagligen inlägg där du vrider på vad som faktiskt är sagt.
När det misslyckas, så går du på Micro med diverse osanna påståenden.
Först igår skrev jag att Jocke sysslar med obceniteter. Diskussionen är över och du, du vet ingenting.
Du låtsas ha kontakter men hittills har du kammat noll med dina trådsanningar. Du vet inte vilket fot du ska stå på eftersom du inte vet på vilken Joakim står just nu.
Du är ett fanatiskt Jocke-fan.
För att du ska slippa skämmas för ännu en kovändning från att ha försvarat Julia så kan jag avslöja att Jocke har bestämt att sekten ska skylla hela drevet och alla lögner på Julia. Vi kommer se dig göra det också inom en månad.
Tror du att Jocke bryr sig om Lillens liv?
Det återstår att se om han stoppar Anjos låt som kommer att handla om Chrippas dotter Lillen.
Älskar Joakim Lillen, kommer Joakim Lundell att stoppa låten. Ifall Jocke avskyr Lillen och vill göra henne illa, låter han låten publiceras.
Vad tror du han gör?
Ni Chrippafanatiker höjer ju Jocke högre än någon annan. Att tro att han styr, är ju bara patetiskt.
Varför ska just Jocke stoppa låten? Det kan väl Chrippa göra själv. Om han bryr sig.
Och att låta låtens vara eller ickevara visa vad Jocke känner för flickan är ju bara löjligt.