2024-08-03, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag väljer motvikt hundra procent, vad tycker du om manuset denna gång? Tycker sådär 🙄
Delar du motvikts härliga gamla nasse åsikter med?
Eller hans kusliga förföljelse av Dumpen när dom jagar gäddorna så lurar Motvikt i bakgrunden…
Honom väljer du 100% men du har ingen aning om vilka skelett den karln har i garderoben.
Senast redigerad av Detkanvadu 2024-08-03 kl. 23:54.
Citera
2024-08-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur kan man hata en människa så hårt att man går ihop och gör så att han blir inkastad i häktet, sedan går man ihop o ser till så att han blev av med sin dotter via soc och sedan sitter man o ringer skatteverket för fulla muggar för att kasta in han i fängelset men de lyckades dom inte med hittills och sedan ser dom till att han blir Sveriges mest hatade man och försöker sära på honom o Linnea och sedan ser man även till så att han blir av med sin enda inkomst.. sin Twitch. Fyfan vilka jävla monster dom är mot honom. Äckliga jävla sekt jävel. HUR kan man hata en människa såhär hårt och vilja sänka honom till allra lägsta nivå.
Monster hela högen. Jävlar vad jag tycker synd om chrippa i dagsläget.

Häktet var det dock hans flickvän som kastade in honom i från början 🤷🏼🙄🙄
Citera
2024-08-04, 00:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Varit en stenhård Chrippa-hatare från samma sekund han gick åter till ludret men har senaste dygnet vänt helt.

Rasken och hans fru är äckliga som "läcker" sina värdelösa porrfilmer bara för att tjäna pengar. Att de sen har mage att skylla på någon (aka Chrippa) är otroligt magstarkt.

Man kan tycka illa om Chrippa för många av hans val men inte detta.
Citera
2024-08-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Varit en stenhård Chrippa-hatare från samma sekund han gick åter till ludret men har senaste dygnet vänt helt.

Rasken och hans fru är äckliga som "läcker" sina värdelösa porrfilmer bara för att tjäna pengar. Att de sen har mage att skylla på någon (aka Chrippa) är otroligt magstarkt.

Man kan tycka illa om Chrippa för många av hans val men inte detta.
Exakt vad jag har försökt att uttrycka
Citera
2024-08-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Du och jag förstod varandra förr, men på vägen har vi gått isär.
Jag ogillar inte dig, men jag förstår dig inte längre.
Jag blir förbannad när man inte förstår enkla saker.
Jag har valt att uttrycka det. Det låter hårt!

Det är egentligen inte illa menat.

Förutom mot den skribenten som mest ger sinnesslöa inlägg.
Jag tål henne inte.

Det ser illa ut, men jag kan inte va tyst, jag kände mig tvungen att attackera fanskapet.

Ber om ursäkt för att ha pajat tråden.

Även om vi inte förstår varandra idag så vill jag inte bråka med dig.

Nej och det var inget illa mot dig heller och som sagt bortser jag helt från vilka åsikter i ämnet vi har nu utan reagerade enbart på din urspårning ikväll och blev orolig.
För jag tror nog vi alla kan hålla med om att det är rätt sjukt hur ett litet antal personer (om majoriteten här inte ens har en personlig koppling till och där ingen av oss har en komplett sanningsenlig bild av vad som försiggår) kan få okända personer i ett forum att verkligen gå loss.
Oavsett hur mycket jag avskyr Chrippa så känner jag ju att det är sjukt att det blivit och gått så långt att jag skulle lägga energi på att hata på en annan, utomstående, okänd människa om min åsikt kring honom.

Gå och lägg dig och sov så kanske det är en bättre dag imorgon 😘
Citera
2024-08-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej och det var inget illa mot dig heller och som sagt bortser jag helt från vilka åsikter i ämnet vi har nu utan reagerade enbart på din urspårning ikväll och blev orolig.
För jag tror nog vi alla kan hålla med om att det är rätt sjukt hur ett litet antal personer (om majoriteten här inte ens har en personlig koppling till och där ingen av oss har en komplett sanningsenlig bild av vad som försiggår) kan få okända personer i ett forum att verkligen gå loss.
Oavsett hur mycket jag avskyr Chrippa så känner jag ju att det är sjukt att det blivit och gått så långt att jag skulle lägga energi på att hata på en annan, utomstående, okänd människa om min åsikt kring honom.

Gå och lägg dig och sov så kanske det är en bättre dag imorgon 😘
Min urspårning ikväll handlar mest om att jag läst skribenten, jag har hoppat över hennes idioti och hon har härjat med ryggdunk.
Jag ville slå tillbaka för nån vecka sedan och fortsatte idag.

Hon är ju värre än Chrippa!

Nåja.

Ja, jag ska lägga mig och ja…vi håller inte med varandra.

Men fortsatt respekt!
Citera
2024-08-04, 01:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt vad jag har försökt att uttrycka

Innan jag avföljde Rasken pga hans otroligt sömniga meningslösa videos så reagerade jag på att 90 % av hans stories content på IG bestod av "prata snusk och klappa sig själv på kuken". Skämdes redan då över han, eftersom han söker sig till en publik som är väldigt ung samt att vare sig han eller "fruuga" är några läckerbitar.
Detta var planerat sen länge bara för att kunna dra in stålar, och nån måste man skylla på- dvs Christoffer Berg.

Att Raset sen bevisar min tes genom att gå ut på YT live och tigga pengar "för Thäärees" skull, så jäkla äckligt.

Jag kommer fortsätta tycka att Chrippa är en förbannad dumskalle som omger sig med Linnea ludret, men det finns gränser.
Har man som jag lyssnat på Chrippas videos/stories etc senaste månaderna så hör man verkligen skillnad på nu, när han VERKLIGEN är oskyldigt anklagad, gentemot de gångerna han bara larvar sig.

Mycket kan man säga om Chrippas diagnoser men såna som han är värdelösa lögnare.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-04 kl. 01:21.
Citera
2024-08-04, 08:04
Medlem
Tankefrihets avatar
Jag följer detta ”dramat” jäkligt sparsamt, men för mig känns det som att Anjo, Chrippa, Rask mfl är lika stora klickkåta kålsupare hela bunten. Sedan har vi kung Jockiboi på tronen. Sveriges barns stora hjälte?!

Den enda som jag uppfattar som någorlunda språkligt begåvad och småintelligent så är det faktiskt Linnea. Vad hon har gjort i övrigt skiter jag i.

Bara för att vara motvalls är jag #teamchrippa. Anabola och beppemössor åt alla!
Senast redigerad av Tankefrihet 2024-08-04 kl. 08:07.
Citera
2024-08-04, 08:28
Avslutad
Jag har vart team Anti chrippa sen hela denna sörjan startade.
Men är det bara jag som tycker att chrippa verkar vara den som agerar vettigast senaste två dygnen?
Jag kan ha missat massor då jag aldrig tittar på hans twitch men, Rask verkar ju mjölka detta lite för mycket. Varför inte bara sluta prata om det när det ändå gäller hans fru? Lägger in en bild på henne och deras barn brevid klippet med luggen och chrippa, jag ser inte hur det ska hjälpa?
Citera
2024-08-04, 08:38
Medlem
Hugin86s avatar
Rask anjo njuter av detta, utan crippa har dom typ inget att lägga ut eller få visningar. Så nu mjölkar dom sönder detta, kolla på anjos familje vlogg ingen som bryr sig. Bara när tjockisen jäser och käkat piller så han sludrar och kör bil på de. Då blir de visningar
Citera
2024-08-04, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur kan man hata en människa så hårt att man går ihop och gör så att han blir inkastad i häktet, sedan går man ihop o ser till så att han blev av med sin dotter via soc och sedan sitter man o ringer skatteverket för fulla muggar för att kasta in han i fängelset men de lyckades dom inte med hittills och sedan ser dom till att han blir Sveriges mest hatade man och försöker sära på honom o Linnea och sedan ser man även till så att han blir av med sin enda inkomst.. sin Twitch. Fyfan vilka jävla monster dom är mot honom. Äckliga jävla sekt jävel. HUR kan man hata en människa såhär hårt och vilja sänka honom till allra lägsta nivå.
Monster hela högen. Jävlar vad jag tycker synd om chrippa i dagsläget.

Jakten på Chrippas fall är vansinnig. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är Anjo eller Jocke som lade länken på Twitch. De offrar rask för att fälla Chrippa. Rask är ändå en nobody. Anjo satt ju i sin senaste förtalsvideo och sa att gubbligan vetat om filmen sedan november.
Tessa borde dra fortare än fan. En vuxenfilm i detta dramat innebär förmodligen en hel del visningar. Hur bänggänget än vrider på det här så är det inte Chrippas fel.
Citera
2024-08-04, 10:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Jakten på Chrippas fall är vansinnig. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är Anjo eller Jocke som lade länken på Twitch. De offrar rask för att fälla Chrippa. Rask är ändå en nobody. Anjo satt ju i sin senaste förtalsvideo och sa att gubbligan vetat om filmen sedan november.
Tessa borde dra fortare än fan. En vuxenfilm i detta dramat innebär förmodligen en hel del visningar. Hur bänggänget än vrider på det här så är det inte Chrippas fel.

Håller med till 100%. Anjo är sjukligt besatt av Chrippa och gör precis allt för att "härska och söndra"
Bara det att han drar upp videon där Chrippa och Anjo förnedrar Linnea visar hur desperat han är.
Chrippas möjlighet i detta är att förklara hur den videon uppstod, för att det är lögn från A till Ö behöver man inte vara akademiker för att fatta
Tar inte Therese ut skilsmässa från Raska-fan efter det här så är hon precis lika korkad som vissa påstår.
Det blir ju djävligt roligt för ungarna att komma tillbaka till skolan nu. Fy fan vilken farsa han är. Han tänker mer på vad det ger i click, pengar och uppmärksamhet än hur det skadar familjen
Anjo och Lisen är inte ett skit bättre, det kan inte vara helt lätt för barnen att vara stolta över sina föräldrar, när kompisarnas föräldrar vet bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in