2023-08-31, 06:45
  #3277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror att socialen bli inkopplad, kommer utreda båda föräldrarna och göra en bedömning av situationen.

Tror nog redan att detta är på G, dom hade ju en husrannsakan. Där dom faktiskt hittade droger!
Citera
2023-08-31, 07:07
  #3278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Funderar jag oxå på. Men han springer lös överallt skickar man i Täby eller i Mjölby?

Kör!! Mjölby kommun är det och du kan både göra den anonymt och icke. Jag känner ju folk i Mjölby och vad jag har hört så är soc redan inkopplade. Så ju fler som reagerar, dessto bätte.
Citera
2023-08-31, 07:13
  #3279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nackdelar med att ungen inte går på förskola är skyhöga. Ungen aktiveras inte, utvecklas inte, får inte leka med andra barn. Han vägrar väll sätta henne på förskola för då kan pedagoger anmäla honom när dom ser skicket på ungen och man får alltid en magkänsla om människor.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.

Samma känsla hos mig! Stackars lilla tös!
Han tar ju inte hand om sin tös, han bara tänker på bra content hela tiden! Skaffa ett riktigt jobb och börja skatta för dina pengar, jävla looser.
som jag sagt tidigare, jag har själv sett att Julia försöker få henne torr och utan napp. Men när hon är hos pappa, då har hon blöja och napp hela tiden. Ok att man skämmer bort sitt barn, men det där är ju bara en lathet hos pappa. Han orkar inte springa och byta kläder, eller kanske duscha henne lite då och då. Han är långt ifrån en idealfarsa iallafall. Ta ansvar för fan!
Citera
2023-08-31, 15:58
  #3280
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Ja, men man får skylla sig lite själv när man hela tiden strävar mot att bli större och se mer vältränad ut. Tycker personligen att han var snyggare i kroppen för några år sedan. Nu har han fan större bröst än sin flickvän. Inte OK.
Ser sällan bra ut med så mycket muskler på en så kort man. Skriker osäkerhet.

Nu är familjen på flygplatsen, solkusten nästa
Citera
2023-08-31, 16:28
  #3281
Medlem
Odd3lishs avatar
Finns knappt en bild eller en videosekvens på Linnea utan hennes telefon i nyllet, fyfan vilken pinsam generation som inte kan släppa skiten en enda sekund. Inte konstigt att folk har tappat det, skärmskadade snorungar.
Citera
2023-08-31, 16:29
  #3282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ser sällan bra ut med så mycket muskler på en så kort man. Skriker osäkerhet.

Nu är familjen på flygplatsen, solkusten nästa

Det där är väl tamejfan ingen familj. En 34 årig mansbebis och en 23 årig knulldocka som båda prioriterar sig själva. Vilket är ravefest, kläder och träning. En riktig familj är ett par som gängat länge, som prioriterar kvalitetstid med barnen efter jobb och som har festat färdigt. Vi har en egoistiskt man fullpumpad med otillåtna preparat och ett jävla skuldberg som är svårt att bräcka. Gapar och skriker på Lekia diverse könsbaserade ord! Jävla mupp som förtjänar ett par lavetter är vad det är.
Citera
2023-08-31, 16:46
  #3283
Medlem
Åker han till Marbella för att plocka ut pengar ifrån sitt spanska bolag? Eller varför ska dom åka dit i typ 5 dagar läste jag någonstans?
Citera
2023-08-31, 17:01
  #3284
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Finns knappt en bild eller en videosekvens på Linnea utan hennes telefon i nyllet, fyfan vilken pinsam generation som inte kan släppa skiten en enda sekund. Inte konstigt att folk har tappat det, skärmskadade snorungar.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det där är väl tamejfan ingen familj. En 34 årig mansbebis och en 23 årig knulldocka som båda prioriterar sig själva. Vilket är ravefest, kläder och träning. En riktig familj är ett par som gängat länge, som prioriterar kvalitetstid med barnen efter jobb och som har festat färdigt. Vi har en egoistiskt man fullpumpad med otillåtna preparat och ett jävla skuldberg som är svårt att bräcka. Gapar och skriker på Lekia diverse könsbaserade ord! Jävla mupp som förtjänar ett par lavetter är vad det är.

Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Åker han till Marbella för att plocka ut pengar ifrån sitt spanska bolag? Eller varför ska dom åka dit i typ 5 dagar läste jag någonstans?
Antagligen, det är mycket oklart vad som händer och sker. Varför han har med sig Chloe, handlar väl om att maskera resan som solsemester, men jag tror han ska plocka hem "saker" och undangömda stålar.
Alternativt drar han vidare och skiter i rättegången.
Detta kommer inte sluta bra😕
Citera
2023-08-31, 17:13
  #3285
Medlem
Han har tappat så mycket energi sedan skulderna kom upp till ytan.
Citera
2023-08-31, 17:21
  #3286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han har tappat så mycket energi sedan skulderna kom upp till ytan.

Tänkte på det med. Senaste videon såg han väldigt trött ut.

Skulderna, pendlandet gör nog sitt med plus allt som ska ordnas i Sthlm.

Tur dom ska på semester och vila upp sig.

Tänkte på en annan sak om det är så att han ska styra med något ekonomiskt i Spanien med då han har väl ett företag där?

Känns som det tryter i plånboken.

Sedan tyckte jag mig uppfatta att han påverkas lite av tråden med då han verkar försöka bevisa saker i sina videos om sånt som skrivits i tråden. Kanske bara är jag som tolkar det så?
Citera
2023-08-31, 17:32
  #3287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Kanske bara är jag som tolkar det så?

Nej vi är flera som reagerat på det och det är så uppenbart. Skulle vi prata om att han inte kan spela poker skulle han 3 videos senare sitta och spela poker där han är jätteduktig och vinner

Ungen är så underutvecklad. Julia snälla läs för C, träna med henne på att räkna enkelt och låt C läsa. För världens bästa pappa kommer aldrig göra det.
Citera
2023-08-31, 17:43
  #3288
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Tänkte på det med. Senaste videon såg han väldigt trött ut.

Skulderna, pendlandet gör nog sitt med plus allt som ska ordnas i Sthlm.

Tur dom ska på semester och vila upp sig.

Tänkte på en annan sak om det är så att han ska styra med något ekonomiskt i Spanien med då han har väl ett företag där?

Känns som det tryter i plånboken.

Sedan tyckte jag mig uppfatta att han påverkas lite av tråden med då han verkar försöka bevisa saker i sina videos om sånt som skrivits i tråden. Kanske bara är jag som tolkar det så?

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej vi är flera som reagerat på det och det är så uppenbart. Skulle vi prata om att han inte kan spela poker skulle han 3 videos senare sitta och spela poker där han är jätteduktig och vinner

Ungen är så underutvecklad. Julia snälla läs för C, träna med henne på att räkna enkelt och låt C läsa. För världens bästa pappa kommer aldrig göra det.
Han läser tråden, likaså hans farsa... förtst var det bara roligt, med alla upprörda röster, men nu när han granskas och visar sig vara lika skenhelig som Rask, blir det tragikomiskt. Nu känner rask sig liiite bättre och myser järnet i sin skolåda, medan Chrippa måste upprätthålla fasaden av att livet leker, han har bytt upp sig och han mår så jävla bra...

Jo, men visst, vi ser det...

Läser man hur han bemöter dom som kommenterar hans videor, blir man mörkrädd, han är slut nu.
Kejsaren är naken.

Den drivna flickan, som vill göra tiktokvideor med sin kändiskille, är så pinsam. Fattar hon inte att Christofer har stora problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in