Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Tänkte på det med. Senaste videon såg han väldigt trött ut.
Skulderna, pendlandet gör nog sitt med plus allt som ska ordnas i Sthlm.
Tur dom ska på semester och vila upp sig.
Tänkte på en annan sak om det är så att han ska styra med något ekonomiskt i Spanien med då han har väl ett företag där?
Känns som det tryter i plånboken.
Sedan tyckte jag mig uppfatta att han påverkas lite av tråden med då han verkar försöka bevisa saker i sina videos om sånt som skrivits i tråden. Kanske bara är jag som tolkar det så?
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Nej vi är flera som reagerat på det och det är så uppenbart. Skulle vi prata om att han inte kan spela poker skulle han 3 videos senare sitta och spela poker där han är jätteduktig och vinner
Ungen är så underutvecklad. Julia snälla läs för C, träna med henne på att räkna enkelt och låt C läsa. För världens bästa pappa kommer aldrig göra det.
Han läser tråden, likaså hans farsa... förtst var det bara roligt, med alla upprörda röster, men nu när han granskas och visar sig vara lika skenhelig som Rask, blir det tragikomiskt. Nu känner rask sig liiite bättre och myser järnet i sin skolåda, medan Chrippa måste upprätthålla fasaden av att livet leker, han har bytt upp sig och han mår så jävla bra...
Jo, men visst, vi ser det...
Läser man hur han bemöter dom som kommenterar hans videor, blir man mörkrädd, han är slut nu.
Kejsaren är naken.
Den drivna flickan, som vill göra tiktokvideor med sin kändiskille, är så pinsam. Fattar hon inte att Christofer har stora problem?