2023-08-30, 10:13
  #3241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nackdelar med att ungen inte går på förskola är skyhöga. Ungen aktiveras inte, utvecklas inte, får inte leka med andra barn. Han vägrar väll sätta henne på förskola för då kan pedagoger anmäla honom när dom ser skicket på ungen och man får alltid en magkänsla om människor.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.

Ska vi gissa att knarktorsken kommer ut i en video med allt detta åtgärdat inom 2-3 videos? Chrippa som lusläser varenda inlägg i den här tråden.

Kämpa gubben, snart kommer SOC och steppar in. Världens bästa farsa
Citera
2023-08-30, 10:51
  #3242
Medlem
Funderar på att skicka en orosanmälan, ej anonymt så de kan ta detta seriöst.
Citera
2023-08-30, 11:20
  #3243
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Funderar på att skicka en orosanmälan, ej anonymt så de kan ta detta seriöst.

Funderar jag oxå på. Men han springer lös överallt skickar man i Täby eller i Mjölby?
Citera
2023-08-30, 12:10
  #3244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Funderar jag oxå på. Men han springer lös överallt skickar man i Täby eller i Mjölby?

Kommunen där dom står skrivna dvs Mjölby och Chrippa och Julia står fortfarande skrivna som sambos i Mjölby.
Citera
2023-08-30, 12:24
  #3245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nackdelar med att ungen inte går på förskola är skyhöga. Ungen aktiveras inte, utvecklas inte, får inte leka med andra barn. Han vägrar väll sätta henne på förskola för då kan pedagoger anmäla honom när dom ser skicket på ungen och man får alltid en magkänsla om människor.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.

Jag skriver under på detta och hon ser inte jätte glad ut heller. Gör ont i ens föräldrahjärta att se på. När man åker elsparkcykel utan hjälm och pappan står med kamera i andra handen utan någon kontroll så bryr man sig inte om barnet. Också reagerat på det med blöja och min yngsta på 2 år snart och hon är blöjfri (-när hon sover på natten) annars säger hon till vid toalettbesök och sätter sig på pottan både hemma och på förskolan. Att lilla Chloe inte går på förskolan är hemskt och hon flänger fram och tillbaka efter pappans egna intresse. Får en dålig magkänsla kring hennes välmående och barnbidraget går nog till mammans cigaretter och till pappa ska handla ”dyra” klädesplagg åt henne.

Ännu mer ont i hjärtat får jag när hon smög in i video efter hon stått vid dörren och kollar när han satt med grovspråk och regerade på något. Kollade inte ens bak och pratade med henne.

Från 6:10 i denna video.
https://youtu.be/RVk4yEiYx34?si=Qr1aCpmX1u03fhop
Citera
2023-08-30, 12:32
  #3246
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Ännu mer ont i hjärtat får jag när hon smög in i video efter hon stått vid dörren och kollar när han satt med grovspråk och regerade på något. Kollade inte ens bak och pratade med henne.

Från 6:10 i denna video.
https://youtu.be/RVk4yEiYx34?si=Qr1aCpmX1u03fhop

Förmodligen klippte han bort när han pratade med henne, syns ju rätt tydligt.
Citera
2023-08-30, 12:32
  #3247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nackdelar med att ungen inte går på förskola är skyhöga. Ungen aktiveras inte, utvecklas inte, får inte leka med andra barn. Han vägrar väll sätta henne på förskola för då kan pedagoger anmäla honom när dom ser skicket på ungen och man får alltid en magkänsla om människor.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.

Nja, den svenska vurmen för förskolor verkar inte ha skapat något superfolk direkt. Blyga, tafatta, deprimerade, autistiska osv.
Citera
2023-08-30, 12:36
  #3248
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Jag skriver under på detta och hon ser inte jätte glad ut heller. Gör ont i ens föräldrahjärta att se på. När man åker elsparkcykel utan hjälm och pappan står med kamera i andra handen utan någon kontroll så bryr man sig inte om barnet. Också reagerat på det med blöja och min yngsta på 2 år snart och hon är blöjfri (-när hon sover på natten) annars säger hon till vid toalettbesök och sätter sig på pottan både hemma och på förskolan. Att lilla Chloe inte går på förskolan är hemskt och hon flänger fram och tillbaka efter pappans egna intresse. Får en dålig magkänsla kring hennes välmående och barnbidraget går nog till mammans cigaretter och till pappa ska handla ”dyra” klädesplagg åt henne.

Ännu mer ont i hjärtat får jag när hon smög in i video efter hon stått vid dörren och kollar när han satt med grovspråk och regerade på något. Kollade inte ens bak och pratade med henne.

Från 6:10 i denna video.
https://youtu.be/RVk4yEiYx34?si=Qr1aCpmX1u03fhop
Det börjar redan vid 03:50.

https://youtu.be/6LdgzzuHgrc?si=xFXGNP51lrGxPBAK
Här berättar Chrippa om flytten till Spanien, förra året...vad som tagits med så att Lillen skulle känna trygghet direkt...

Efter separationen från Julia verkar Chrippan ändrat sig
Nu är Lillen så trygg att hon inte behöver någonting alls...inte ens en säng eller vagn. Inga sovrutiner, hon är så fexibel
Hon är så trygg och säker att hon inte behöver bilstol eller hjälm. Vilken superfarsa! Vart har han manteln?
Citera
2023-08-30, 12:45
  #3249
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, den svenska vurmen för förskolor verkar inte ha skapat något superfolk direkt. Blyga, tafatta, deprimerade, autistiska osv.

Har man värdelösa föräldrar som inte stimulerar eller tar hand om sina barn kan förskola vara en stor fördel.
Om barn är blyga deprimerade och autistiska så är det ju för föräldrarnas gener är dåliga och även de som föräldrar.
Citera
2023-08-30, 13:03
  #3250
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det börjar redan vid 03:50.

https://youtu.be/6LdgzzuHgrc?si=xFXGNP51lrGxPBAK
Här berättar Chrippa om flytten till Spanien, förra året...vad som tagits med så att Lillen skulle känna trygghet direkt...

Efter separationen från Julia verkar Chrippan ändrat sig
Nu är Lillen så trygg att hon inte behöver någonting alls...inte ens en säng eller vagn. Inga sovrutiner, hon är så fexibel
Hon är så trygg och säker att hon inte behöver bilstol eller hjälm. Vilken superfarsa! Vart har han manteln?

Ja för enligt Chrippa så är hon inte som andra barn, hon har rest så mycket och varit med om så mycket kul som inte andra barn har! Så hon är så van med förändring.

Eller….. Det är vad HAN tror ja. Tror inte C känner likadant.
Citera
2023-08-30, 14:09
  #3251
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja för enligt Chrippa så är hon inte som andra barn, hon har rest så mycket och varit med om så mycket kul som inte andra barn har! Så hon är så van med förändring.

Eller….. Det är vad HAN tror ja. Tror inte C känner likadant.
https://postimg.cc/gallery/QWB7vXY
Vlogg...Lillen får välja fritt i leksaksaffären...
Citera
2023-08-30, 14:14
  #3252
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://postimg.cc/gallery/QWB7vXY
Vlogg...Lillen får välja fritt i leksaksaffären...

Tar lekia arninge krita? 🫣🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in