Citat:
Nackdelar med att ungen inte går på förskola är skyhöga. Ungen aktiveras inte, utvecklas inte, får inte leka med andra barn. Han vägrar väll sätta henne på förskola för då kan pedagoger anmäla honom när dom ser skicket på ungen och man får alltid en magkänsla om människor.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.
Barn ska ha napp MAX 2 timmar om dagen för att inte få ”napp bett” men helst inte napp alls för det kan fortfarande möblera om käften.. han förstör hela hennes käft för han bryr sig inte ett piss alltså jag blir så fruktansvärt ledsen för lilla Chloe hon förtjänar ett bättre liv.. alla barn förtjänar det bästa. Såklart chrippa missköter hennes blöja oxå stjärt och framstjärt är säkert jätte röd och irriterad. Stackars flickebarn. Och blöja o tvättlappar får ju inte plats i hans lilla becknarväska så man undrar hur många timmar hon går med våt blöja egentligen. Barnet har aldrig fina uppsättningar i håret. Håret är alltid okammat och smutsiga kläder. Stackars flickebarn.. barnet äger inte ens skal kläder. Barnet är inte pott tränat eller tränat att sluta med nappen. Barnet kan knappt prata för att dom inte lär henne saker och absolut inte läser för henne… barn i 3 års åldern ska kunna prata klart och fint. Chloe var jätte sen med att gå och det är väll för att dom inte tränade henne. Barn kan inte förväntas lära sig saker själv bara sådär. Kan jockiboi ta över vårdnaden om Chloe så hon får det bra. Alltså mitt hjärta går sönder. Detta barn har det inte lätt. Det är chrippas fel om Chloe har fått napp -bett sånt man blir mobbad för och vem fan vill gå runt med omöblerade tandrader när man hade kunnat ha en normal.
Ska vi gissa att knarktorsken kommer ut i en video med allt detta åtgärdat inom 2-3 videos? Chrippa som lusläser varenda inlägg i den här tråden.
Kämpa gubben, snart kommer SOC och steppar in. Världens bästa farsa