2024-01-06, 14:56
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Jag hoppas lite att han ändå lagt en hand på henne. Hade varit kul att se han få krypa in på öppen anstalt några veckor.

Tänk så livet kan vända.

Visar de säg att det är ringa så kan ja lova dig att de finns folk som kommer att se till att det blir Grovt.
Citera
2024-01-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Är inte så säker på det kan de bevisas att hon Vid tidpunkten tog över medarna ligger hon inte så bra till.
Det viktigaste är väll om det är anmält eller inte.
Och om de är de så måste dom utreda just det eftersom det kan ge typ 2 år,
Om de anses som grovt vilket detta borde göra pga Följare ,visning ..O.s.V

Hon är nog ett fall för psyk att utreda, tror inte kåken skulle hjälpa henne. Hon måste få professionell hjälp innan nästa karl får sätta livet till.
Citera
2024-01-06, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så Linnea undanröjer bevis? Jag tycker det mer verkar som att Chrippas bror och hangarounds gör allt för att få honom att vara oskyldig. Det enda dem inte kan göra är att dölja blånader och andra spår av misshandeln. Jobbigt? Istället kastar dem ut sig i en förtalskampanj med ett drev som är vidrigt

Detta är ironiskt i ljuset av klanens agerande. Det förstärker bara bilden att det var helt korrekt att häkta Skabbe för kollusionsfara. Med Skabbes svettiga nylle i frihet hade det ju blivit än värre.
Senast redigerad av banal 2024-01-06 kl. 15:02.
Citera
2024-01-06, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja han fick ju iaf 1 smäll i Cypern, och det kan nog bli frågan om anmälan där. Finns anhöriga till Chrippa som kan styrka detta!
Va? Vad vet du mer?
Citera
2024-01-06, 15:00
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Han har troligtvis tappat en del, det brukar bli så när man mår skit. Vad nu det skulle spela för roll!
Vem har sagt att det skulle spela roll? Mest nyfiken med tanke på att han va bitig innan han häktades

Går fort och tappa om man tar en massa steorider o annat skit och sen upphör med både det och träning.
Citera
2024-01-06, 15:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Var grundar du den avundsjukan ifrån?
Alla normalbegåvade vet att rask knappt lämnar sin lägenhet och skulle inte ens åkt med mot betalning.
Haha alltså du är heeelt jävla clueless.

Att Rask aldrig lämnar lägenheten är en sanning med modifikation, han är ofta ute och rör på sig, tar bilen till Trossen, köper en smörgås & snus på macken, åker till Nyköping för att kolla om farsan är flöddrad och ibland åker han ut och kör för att slippa umgås med familjen bara.

Den andra frågan tänker jag inte ens röra då den är skrattretande. Det är ta mig fan common knowledge.
Citera
2024-01-06, 15:03
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Kommer bara fram mer och mer på/om henne och hon är fortfarande inte häktad? Vad är det för odugliga myndigheter vi har?

Vad har kommit fram? Fake prints på flashback😅eller videos från detektiven och sista bossen banjo haha, det är farligt när man börjar tro att anjo och flashback är fakta 😅😅❤️
Citera
2024-01-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon var ute efter Jocke genom Chrippa
23 år är inte att räkna som barn, vuxen räknas från 18 år.
Äntligen!

Exakt! Man är vuxen från 18 år.
Citera
2024-01-06, 15:05
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Hon är nog ett fall för psyk att utreda, tror inte kåken skulle hjälpa henne. Hon måste få professionell hjälp innan nästa karl får sätta livet till.

Hade jag varit henne just nu dels för min igen skull och framtiden
Så hade jag nog kontaktat polisen o snackat ut i stället
Det finns med stor sannolikhet materiel ifrån BUP som hon kan luta säg emot
Att hon inte mår bra,
Mycket som talar emot henne.
Så här är de nog nu spelar ingen roll att deras tidigare loggar syns nu eller inte
utan saken gäller vad som hände den dagen o händelse förloppet just då.
Citera
2024-01-06, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Vad har kommit fram? Fake prints på flashback😅eller videos från detektiven och sista bossen banjo haha, det är farligt när man börjar tro att anjo och flashback är fakta 😅😅❤️

Nej bara bilder på Linnea med ett svärd genom huvudet och endast en mjölktand i munnen ❤️❤️❤️
Citera
2024-01-06, 15:07
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33

Dom har nog mer material som är av värde vilket inte några djävla prins har just nu.
Citera
2024-01-06, 15:10
Medlem
Citat:
Chrippa kom ned till poolen, stressad och med rodnad i ansiktet. Jocke frågade hur det är för han märkte att något var fel. Han får då till svar "Linnea slog mig, nej jag bara skojade"

Tror inte att det var skoj och Jocke kan säkerligen intyga i rätten om rodnader utifall Chrippa anmäler. Jag vet att hon är anmäld för misshandel och dataintrång, vem som gjort denna anmälan låter jag vara osagt.

Men Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern säkert pga dålig personkemi 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in