2024-01-06, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hon har troligtvis orsakat mycket skada, sönderslagna prylar, kastade saker, fysiskt handgemäng och psykisk misshandel. Det är så borderline brudarna fungerar, de tar till med alla medel för att göra så stor skada som möjligt.

Att hon får utbrott kan ju ha att göra med att hon alltid fått som hon vill. Hon är ju en oskyldig liten flicka, de kan ju inte skada något
Hennes föräldrars inställning var positiv, Linneas syster fick också frottera sig med "kändisar"...
Nu sitter hennes familj och pennfajtas på nätet i kommentarsfälten.

Dom är självklart medvetna om att dottern är störd, trodde väl att hon skulle lugna ner sig (den här gången) men det enda som hjälper är rätt behandling med medicinering och regelbunden vårdkontakt.
Citera
2024-01-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Beror på vad han och hyresvärden har kommit överens om, finns nog många privata hyresvärdar som skiter i vilket så länge hyran kommer in. Nu vet jag inte ens varför vi diskuterar honom i en tråd som handlar om Chrippa!

Nej vi kan släppa honom nu men jag hoppas ändå det ses över med lägenheterna. och att det togs upp nu var ifrågasättandet av att han bytt lås på lägenheten och därmed stängt in Linneas tillhörigheter där och den biten rör ju det aktuella.
Citera
2024-01-06, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
På det sättet (det enda sättet) är han totalt livsfarlig.

På alla andra plan är han ingenting.

Om datorn kraschade och hans bibliotek brann upp, så har han ingenting.
För han ÄR sina printscreens och inspelningar.

Jag skulle inte ta i den mannen med tång.
Det är mycket möjligt att detta är Jockes chans att bli av med besvärande bevismaterial.
När Anjo blir arg, då får han laserögon, det har jag sett på juutub. Och jag har det på print.
Citera
2024-01-06, 13:51
Medlem
Citat:
Hon har troligtvis orsakat mycket skada, sönderslagna prylar, kastade saker, fysiskt handgemäng och psykisk misshandel. Det är så borderline brudarna fungerar, de tar till med alla medel för att göra så stor skada som möjligt.

Att hon får utbrott kan ju ha att göra med att hon alltid fått som hon vill. Hon är ju en oskyldig liten flicka, de kan ju inte skada något

Yes. Finns många oerfarna män i tråden som jämför Borderline-monster som Linnea med vanliga arga kvinnor som smäller i dörrar och drar slutsatser utifrån det.

När det var som värst för mig stod hon med kökskniv i handen och sade att hon skulle döda mig eller sig själv. När jag sov ställde jag tomma ölburkar på ytterdörrens handtag så att jag skulle vakna om hon mitt i natten kom hem och skulle försöka döda mig.

Chrippa har min sympati oavsett om han är skyldig eller ej. En del av mig hoppas att han till slut gav henne vad hon förtjänade. Även om det inte på långa jävla vägar motsvarar det psykiska lidandet hon åsamkat Chrippa.
Citera
2024-01-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hennes föräldrars inställning var positiv, Linneas syster fick också frottera sig med "kändisar"...
Nu sitter hennes familj och pennfajtas på nätet i kommentarsfälten.

Dom är självklart medvetna om att dottern är störd, trodde väl att hon skulle lugna ner sig (den här gången) men det enda som hjälper är rätt behandling med medicinering och regelbunden vårdkontakt.

Linnea måste ju ha journaler hos öppenpsyk! Hade velat sett om hon är inskriven i deras system!
Citera
2024-01-06, 13:54
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Och vart ska den tråden få plats hade du tänkt? Hon är ju känd som en goldigger, så under kändisskvaller får hon inte plats. Inte konstigt att Linnea är med i tråden, då hon haft en relation med Chrippa. Ganska naturligt att det blir diskussioner då, att du vädjar om en ny tråd för dina meningsmotståndare tyder på svaghet.

Alla har koppling till alla på något sätt. Flashback kanske ska bara ha en tråd? Självklart ska man kunna prata om Linnea men sidvis med chattloggar av "Har borderlinehora lagt upp bild än?" och citering för att alla ska se en extra gång med ryggdunket så går det över styr, eller?
Citera
2024-01-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Yes. Finns många oerfarna män i tråden som jämför Borderline-monster som Linnea med vanliga arga kvinnor som smäller i dörrar och drar slutsatser utifrån det.

När det var som värst för mig stod hon med kökskniv i handen och sade att hon skulle döda mig eller sig själv. När jag sov ställde jag tomma ölburkar på ytterdörrens handtag så att jag skulle vakna om hon mitt i natten kom hem och skulle försöka döda mig.

Chrippa har min sympati oavsett om han är skyldig eller ej. En del av mig hoppas att han till slut gav henne vad hon förtjänade. Även om det inte på långa jävla vägar motsvarar det psykiska lidandet hon åsamkat Chrippa.

Håller med! Dessa förståsigpåare förstår inte skillnaden på ett grinigt fruntimmer och en med grova störningar. Hade en jag med, kände mig tvingad att utesluta min vänkrets, hon slog och slog. Hon bestämde till och med när jag skulle sova. Tänkte lämna många gånger, men var för svag! Tillslut gav jag henne den första och sista lavetten efter hon psykotiskt jagat mig, hon var inte resposinabel till att höra vad jag sa när hon var psykotisk. Jag flydde till en vän, då kom hon dit och stod som en jävla galning. Hon ringde min arbetsgivare, mina föräldrar och hittade på rena lögner för att sänka mig! Tack och lov är det 15 år sedan, men ärren i själen sitter kvar än!
Citera
2024-01-06, 14:00
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Linnea måste ju ha journaler hos öppenpsyk! Hade velat sett om hon är inskriven i deras system!

Det kommer komma fram att alla Chrippas "vänner" kände till allt. Ingenting förvånar mig längre efter alla backstabbningar på Chrippa, Jockiboi kanske hade en CS-match som va viktigare?
Citera
2024-01-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen

Det finns mängder av tillvägagångssätt för kvinnor att misshandla sina män.

Passive aggressiv är populärt, att sexstrejka, hot om allt, trycka ned, vara hånfull osv.

Slagen och kastade föremål kan levereras mot vilken stor man som helst av en kvinna på 50 kg.

För hon VET, att han rör inte henne, för då ryker HAN!

Så jo, en kvinna kan faktiskt orsaka fysiska skador (på en stor och stark man) under dessa förutsättningar.

Jag vet inte om det bara är borderline-kvinnor som står för misshandeln?

Jag beklagar vad du råkat ut för.
Citera
2024-01-06, 14:03
Medlem
Kommer bara fram mer och mer på/om henne och hon är fortfarande inte häktad? Vad är det för odugliga myndigheter vi har?
Citera
2024-01-06, 14:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Men får man byta lås där någon man hyr ut till bor pga att man är arg på en som blivit misshandlad?
Nej det får man inte.
Däremot kan det bli svårt för den som är utelåst att tvinga sig in igen - det blir normalt en fråga om stämning och ersättningsanspråk.
Citera
2024-01-06, 14:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Kommer bara fram mer och mer på/om henne och hon är fortfarande inte häktad? Vad är det för odugliga myndigheter vi har?
På vilken grund skall hon häktas menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in