2024-01-06, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Chrippa kom ned till poolen, stressad och med rodnad i ansiktet. Jocke frågade hur det är för han märkte att något var fel. Han får då till svar "Linnea slog mig, nej jag bara skojade"

Tror inte att det var skoj och Jocke kan säkerligen intyga i rätten om rodnader utifall Chrippa anmäler. Jag vet att hon är anmäld för misshandel och dataintrång, vem som gjort denna anmälan låter jag vara osagt.
Fy fan.
Jag mår fysiskt illa av detta.
Jag hoppas att Christofer själv anmäler henne.

Vad jag inte förstår är varför Anjo ska tjäna pengar på detta?
Vill han verkligen gå igenom detta igen, fast fullt ut?
https://youtu.be/5LwlYEU0idE?si=quCuf1oQpEEMZT-k
Citera
2024-01-06, 15:13
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Jag nyfiken hur det går med han träning,moch rätt mängd protein varje timme. Han va bitig innan så nu lär han väl ha tappat en del kilo. Skulle gissa att han knappt äter

Och sen har han inte tillgång till steroider heller, så luften går ur armarna på han fort skulle jag gissa på😅
Senast redigerad av Lassemannen33 2024-01-06 kl. 15:29.
Citera
2024-01-06, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern säkert pga dålig personkemi 😎
Såg att Gustavs brud/polare också heter Olivia, är det möjligen som så att det är därför Linnea skrivit kränkande om alla som heter Olivia är ****minns ej****??
Citera
2024-01-06, 15:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Det är fortfarande inte en nazifeminist som dömer, så tänk lite innan du poster lilla gubben❤️

Ta din medicin. Hade vi inte haft nazifeminister till åklagare så hade inte Chrippa suttit häktad utan då hade den knarkade barnmisshandlaren häktats men nu häktar vi inte kvinnor i Sverige. Dags att växa upp nu simp.
Citera
2024-01-06, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fy fan.

Vad jag inte förstår är varför Anjo ska tjäna pengar på detta?
Vill han verkligen gå igenom detta igen, fast fullt ut?
https://youtu.be/5LwlYEU0idE?si=quCuf1oQpEEMZT-k

Anjo är en vidrig jävel, trodde han fattat att man inte blandar in barn efter kritiken angående Cluees unge. Men nej, han outar då en 3 åring. Han kallar sina kollegor för vänner, har tamejfan aldrig sett honom med en riktig vän under alla dessa år. Han skiter fullständigt i moralkompass när det kommer till att tjäna pengar.
Citera
Avslutad
Citat:
Och sen har han i te tillgång till steroider heller, så luften går ur armarna på han fort skulle jag gissa på😅
Du låter lite avundsjuk på Christofer, måste jag säga.
Är din lycka total nu när han inte kan göra en försvarsvideo?
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Håller med dig och mycket som är besvarat redan likväl sitter Chrippa häktad och Linnea rör sig fritt. Vansinnigt är det.

Polismyndigheten och Åklagarmyndigheten är ett skämt.
Fria Jackie Arklöv och Chrippa!
Haha Jackie är nog fri medans chrippe fortfarande väntar på sitt fängelsestraff 😅

"Jackie Arklöv får sitt livstidsstraff tidsbestämt till 41 år. Han släpps fri hösten 2026, skriver Örebro tingsrätt.14 juni 2023"
Citera
2024-01-06, 15:16
Medlem
Citat:
Fy fan.

Det gjorde jag också. Därför jag tvärvänt. Jag anser fortfarande Chrippa betett sej vidrigt i sina vloggar och kommentarer på Youtube. Speciell när han var ihop med Julia och sista halvåret. Men med Linnea börjar man ju förstå saker.
Citera
2024-01-06, 15:19
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Plus att när folk är runt omkring kan hon inte styra kontrollera och vara galen. Därav surandet. Hon klarade inte av en vecka i Cypern utan att begå våld. Varför tror ni Olivia efter Cypern vägrar träffa Linnea? Lägg ihop 1 och 1. Vem frisk skrver sms "Kom upp och ta hand om din jobbiga unge"?

Chloe och Julia hade varit bäst döda för Linnea.

Var hon chrippas barnflicka? Varför lät han henne ta hand om hans barn på semestern?
Citera
2024-01-06, 15:19
Medlem
Citat:
Såg att Gustavs brud/polare också heter Olivia, är det möjligen som så att det är därför Linnea skrivit kränkande om alla som heter Olivia är ****minns ej****??

Bra input. Ja mycket möjligt. Blir ju misstänksamt. Jag känner inte Gustavs Olivia men Jockes Olivia kan man inte hata.
Citera
2024-01-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ta din medicin. Hade vi inte haft nazifeminister till åklagare så hade inte Chrippa suttit häktad utan då hade den knarkade barnmisshandlaren häktats men nu häktar vi inte kvinnor i Sverige. Dags att växa upp nu simp.

Åklagare är Anders Hirsch, 53 år, från Bromma. Han har tidigare åtalat en polis.

Jude OCH nazist.
Citera
2024-01-06, 15:22
Medlem
Citat:
Var hon chrippas barnflicka? Varför lät han henne ta hand om hans barn på semestern?

Nää du har rätt. Som flickvän kan man inte ta hand om sitt pojkväns barn på semestern lite då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in