2026-09-10, 18:43
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var en person som kontaktade honom och som han pratade med på nätet, vilket Julia var fullt medveten och insatt i.

Och nej.
Att tro att alla kontakter mellan unga och vuxna är sjuka säger att du har en sjuk hjärna, som inte kan förstå att det är fullt normalt att utan baktankar ha kontakt med människor i olika åldrar.

Har aldrig sagt att det är sjukt. Jag har kallat det skumt och osmakligt. Men din läsförståelse är ju som den är, det har vi ju sett förut.
Citera
2026-09-10, 19:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Har aldrig sagt att det är sjukt. Jag har kallat det skumt och osmakligt. Men din läsförståelse är ju som den är, det har vi ju sett förut.
Och jag anser inte att det är vare sig skumt eller osmakligt om det hålls på rätt nivå.
Tvärtom kan det vara bra att unga tar del av vuxnas input ibland.
Citera
2026-09-10, 19:33
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte likställt det.
Du får gärna visa var det skulle vara någonstans.

Jag säger att det inte är något fel om vuxna pratar med tonåringar så länge det handlar om icke-sexuella kontakter.
Chrippa och Linnea pratade med varandra - med de inledde ingenting förrän hon var 23 år.
Alltså bespara oss gärna ditt och de andras sjuka moraliserande.

Detta skrev du b.la:

”Jag föreslår att du tar dig ut och ser dig omkring, i varenda barn/ungdomsverksamhet som finns så de kontakt med vuxna.”

Det är en jävla skillnad på att ha kontakt med vuxna i ”barn- och ungdomsverksamheter” och att ha kontakt med en 15 åring, som 26-27 åring. Men vi alla vet att du försvarar allt de gör.
Citera
2026-09-10, 19:35
Medlem
Citat:
Nej, man vet att det inte handlat om någon "hemlig" kontakt och inte varit mer än prat mellan dem.

Du vet inte om det har varit sexprat eller om de pratade om allt annat än det, så lägg ner försvarstalen.
Citera
2026-09-10, 20:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Detta skrev du b.la:

”Jag föreslår att du tar dig ut och ser dig omkring, i varenda barn/ungdomsverksamhet som finns så de kontakt med vuxna.”

Det är en jävla skillnad på att ha kontakt med vuxna i ”barn- och ungdomsverksamheter” och att ha kontakt med en 15 åring, som 26-27 åring. Men vi alla vet att du försvarar allt de gör.
Absolut. För det är ju bland barn och ungdomsledare det är bland de högsta riskerna att råka på en vuxen som går över gränsen och utnyttjar barn.
Så jag känner mig rättad. Det är skillnad.
Citera
2026-09-10, 22:29
Medlem
Bara jag som får känslan att L kommer vara ett sånt där unikt fall vars ”graviditet” pågår längre än 9 månader 😂. 1-2 år ish 😂
Citera
2026-09-10, 22:35
Medlem
cinmiks avatar
Är det tyst från Julia just nu?
Sitter hon i fängelse?
Citera
2026-09-10, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Bara jag som får känslan att L kommer vara ett sånt där unikt fall vars ”graviditet” pågår längre än 9 månader 😂. 1-2 år ish 😂

Lågt odds på det. Bluffas det är hon snart avslöjad. Hon ska ha blivit gravid i mitten på December så börjar väl gå in på övertid nu? Är inte en graviditet 8.5 månader?

Är det en bluff är det så sjukt att det saknas ord. Riktigt jävla störd i huvudet då.
Citera
2026-09-10, 22:58
Medlem
Tänk när barnet blir äldre och de tittar på kort från graviditeten och de första månaderna av barnets liv och h*n undrar varför inte pappa är med på något kort. ”Nä, du förstår lilla L att pappa och mamma älskar ju att resa och skryta med pengar, men vi hade inte tillräckligt för vår värdighet, så vi, framförallt pappa, sket i att betala skatt och för det fick han sitta i fängelset. Är din skorpa nu, mitt barn.”
Citera
2026-09-10, 23:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Lågt odds på det. Bluffas det är hon snart avslöjad. Hon ska ha blivit gravid i mitten på December så börjar väl gå in på övertid nu? Är inte en graviditet 8.5 månader?

Är det en bluff är det så sjukt att det saknas ord. Riktigt jävla störd i huvudet då.
Jag tror att hon är i vecka 39.
Citera
2026-09-11, 05:59
Medlem
GammelSkrackens avatar
Ändå lite roligt att vissa människor ser mellan fingrarna med att chrippa har uttalat sig väldigt rasistiskt tidigare. Selektivt var det ja.
Citera
2026-09-11, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB

Ja, var lite ironisk 😁. Får upp sånt crap i flödet ibland om mirakelgraviditeter som varar över 1 år. Visar sig ju såklart att den ”havande ” är delulu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in