2026-09-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Vet man vad de pratade om och hur tät kontakten var?

Om man får spekulera…så tror jag dom pratade om hur jävla coolt det var med pengar och märkeskläder.
Citera
2026-09-10, 10:51
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Om man får spekulera…så tror jag dom pratade om hur jävla coolt det var med pengar och märkeskläder.

Jag undrar varför en 27åring har nåt som helst intresse av att prata och bli kompis med en femtonåring. I mina ögon är det inte särskilt normalt. Hade misstänkt grooming direkt om min femtonåring pratade med eb 27åring.
Citera
2026-09-10, 13:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Vet man vad de pratade om och hur tät kontakten var?
Nej, man vet att det inte handlat om någon "hemlig" kontakt och inte varit mer än prat mellan dem.
Citera
2026-09-10, 13:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag undrar varför en 27åring har nåt som helst intresse av att prata och bli kompis med en femtonåring. I mina ögon är det inte särskilt normalt. Hade misstänkt grooming direkt om min femtonåring pratade med eb 27åring.
Återigen tvärtom.
Hon tog kontakt med honom, han svarade såsom vilken normal människa som helst utan sjuka tankar skulle göra.
Du måste ha det jobbigt då, för jag är övertygad om att din femtonåring, om du har någon, har alla möjliga kontakter med vuxna faktiskt.
Senast redigerad av micro113 2026-09-10 kl. 13:50.
Citera
2026-09-10, 15:22
Medlem
Denna artikel är gammal men delades runt på Twitch i går medan man skrattade åt bröderna Berg:
https://nyheter24.se/noje/kandisar/866216-jockibois-broder-om-manniskor-med-utlandsk-bakgrund-skadedjur

Måste imponeras av hur djupt rasismen sitter ändå. Den uppmärksammades redan 2008 när han kallade sig "M1N1" och "Mettnett" på CS, och så här 2016.

Och 2024 gapade han om frugans äckliga arabfetish. Undrar vad han tycker om att hon åkte till Stockholm häromveckan i jakt på Yasin...? Vet han ens om det?
Citera
2026-09-10, 15:30
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Återigen tvärtom.
Hon tog kontakt med honom, han svarade såsom vilken normal människa som helst utan sjuka tankar skulle göra.
Du måste ha det jobbigt då, för jag är övertygad om att din femtonåring, om du har någon, har alla möjliga kontakter med vuxna faktiskt.

Vad spelar det för roll vem som skrev till vem först? Det är fortfarande rätt osmakligt och skumt att en 27åring blir kompis med ett (juridiskt sett) barn.
Citera
2026-09-10, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad spelar det för roll vem som skrev till vem först? Det är fortfarande rätt osmakligt och skumt att en 27åring blir kompis med ett (juridiskt sett) barn.
Förstår du inte själv skillnaden så går det nog inte att förklara för dig.
Det finns inget osmakligt eller skumt med kontakter med yngre och äldre om det inte handlar om något skumt.
Du har helt enkelt sjuk fantasi och bör avhålla dig från kontakt med yngre eller andra svaga grupper.
Citera
2026-09-10, 15:54
Medlem
Citat:

Håller med.
Det sänder ut signaler som inte är moraliskt försvarbara.
Citera
2026-09-10, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Denna artikel är gammal men delades runt på Twitch i går medan man skrattade åt bröderna Berg:
https://nyheter24.se/noje/kandisar/866216-jockibois-broder-om-manniskor-med-utlandsk-bakgrund-skadedjur

Måste imponeras av hur djupt rasismen sitter ändå. Den uppmärksammades redan 2008 när han kallade sig "M1N1" och "Mettnett" på CS, och så här 2016.

Och 2024 gapade han om frugans äckliga arabfetish. Undrar vad han tycker om att hon åkte till Stockholm häromveckan i jakt på Yasin...? Vet han ens om det?

Både Christopher och Jacke är rasister ut i fingerspetsarna när kameran är avstängd. De gömmer sig bara bakom humor. Ingen vild gissning hur båda röstar.
Citera
2026-09-10, 16:54
Medlem
Citat:
Dessutom bibehöll han kontakten. Alltså fortsatte svara om jag förstår rätt?. Vi vet ju dock inte vad som skrevs. Om han bara svarat för att vara snäll mot ett ”fan” är det väl okej men tvekar på att det var rumsrent 😂
Citera
2026-09-10, 17:58
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förstår du inte själv skillnaden så går det nog inte att förklara för dig.
Det finns inget osmakligt eller skumt med kontakter med yngre och äldre om det inte handlar om något skumt.
Du har helt enkelt sjuk fantasi och bör avhålla dig från kontakt med yngre eller andra svaga grupper.

Det är snarare du som är sjuk som inte ser det tveksamma i att en vuxen man är kompis med en femtonåring.
Citera
2026-09-10, 18:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är snarare du som är sjuk som inte ser det tveksamma i att en vuxen man är kompis med en femtonåring.
Det var en person som kontaktade honom och som han pratade med på nätet, vilket Julia var fullt medveten och insatt i.

Och nej.
Att tro att alla kontakter mellan unga och vuxna är sjuka säger att du har en sjuk hjärna, som inte kan förstå att det är fullt normalt att utan baktankar ha kontakt med människor i olika åldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in