• 1
  • 2
2021-05-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Ja, vissa kvinnor har otroligt skrikiga ’knulla mig-ögon’. De ögonen har jag lärt mig att ’se igenom’ rätt kvickt numera.

Sen finns det också ’Du våldtog mig-ögonen’ som man får passa sig för. De är också väldigt förföriska, men att man inte ska leka med elden lärde man sig för tusentals år sen, så det är inte mödan värt att ens försöka även om lusten är lite lurig.

Behöver inte ha dessa ögon. Det är mer farmorblicken som ger mig rysningar. Ni vet alla vilken det är
Citera
2021-05-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Annie Lööf har den där stirriga blicken som tjejer som är riktigt bra ligg brukar ha.

Jag hade en crush på henne för några år sedan. Samtidigt hatar jag allt hon står för. Och hon är tantig som Fan

Men den hyn...

Blicken är förfärlig dock.
Citera
2021-05-15, 13:28
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Efter hur lång tid har ni sex? Vad är snittet?
Aldrig. Lämnar dom efter nån timme liksom.
Citera
2021-05-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
bästa chansen få träff är att skriva upp sig i klubbar eller på sidor för likasinnade.

Jag har haft tillräckligt många iceman-konversationer med dessa. De ser nog min hund som en möbel.

Sen måste inte ligget vara 2001: A Space Odyssey heller men ni förstår säkert
Citera
2021-05-15, 17:27
Medlem
Ja det brukar synas tydligt i dejting appar vilka tjejer som är sexuellt äventyrliga och inte. Förföriska ögon är vackert.
Citera
2021-05-15, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Ja det brukar synas tydligt i dejting appar vilka tjejer som är sexuellt äventyrliga och inte. Förföriska ögon är vackert.

Jag attraheras av sårbarhet i ögonen. Men ändå hel till det yttre. Mänsklighet och inte bara vaselinfilter. Föredrar rakt på. Många artister gör bilder på det sättet men det är inte särskilt vanligt som dejtingprofil.

Vad jag mest ser i Malmö och Lund är snoriga och svettiga skidbilder. Men jag ser att de har ett liv. Blev sjukt tänd av det.
Citera
2021-05-15, 17:51
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag tänker mig när man endast har nätdejting att gå på som i dessa tider.

Är blicken en bra vägvisare för er eller kan den vara helt vilseledande?

Uttryckt annorlunda: om hon ser ut som en riktig torris, alltså en normal tjej/kvinna utan någon som helst glöd i blicken, är det safe to say att hon även är en torris sängen då?

Exempel:lågt antal sexpartners, ogillar oralt, vanilj endast, medioker lust.

/Orolig TS

Man tittar främst på pupillerna, men hon kan vara i ett visst stämningsläge när bilden togs.
Formen på ögonen ger även ledtrådar.
Citera
2021-05-16, 21:53
Tror jag inte. Den kan avslöja en lust om vi utgår från att du är med henne i samma rum, men hur "äventyrlig" hon eventuellt är får du väl fråga om...
Citera
2021-05-18, 13:48
Medlem
På bild, nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem