• 1
  • 2
2021-05-15, 11:02
Medlem
Jag tänker mig när man endast har nätdejting att gå på som i dessa tider.

Är blicken en bra vägvisare för er eller kan den vara helt vilseledande?

Uttryckt annorlunda: om hon ser ut som en riktig torris, alltså en normal tjej/kvinna utan någon som helst glöd i blicken, är det safe to say att hon även är en torris sängen då?

Exempel:lågt antal sexpartners, ogillar oralt, vanilj endast, medioker lust.

/Orolig TS
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2021-05-15 kl. 11:04.
Citera
2021-05-15, 11:04
Medlem
charonyipmans avatar
Om en kvinna verkligen gillar dig så är hon äventyrlig och ställer upp på nästan allt, såvida det inte spårar ut och du vill börja blanda in avföring i det hela.
Citera
2021-05-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Om en kvinna verkligen gillar dig så är hon äventyrlig och ställer upp på nästan allt, såvida det inte spårar ut och du vill börja blanda in avföring i det hela.

Det stämmer inte ens för folk som gifter sig. Om de vägrar ändra sig för sin make så lär inte en flashbackbrat som jag ändra något...

Nej du, så höga tankar om mig själv har jag inte men jag tar det som en komplimang
Citera
2021-05-15, 11:22
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Det stämmer inte ens för folk som gifter sig. Om de vägrar ändra sig för sin make så lär inte en flashbackbrat som jag ändra något...

Nej du, så höga tankar om mig själv har jag inte men jag tar det som en komplimang

Många kvinnor gifter sig bara för att det är bekvämt eller för att de vill ha ett bröllop där de är i centrum. Ofta är det pragmatiska skäl.

Om en kvinna inte är med på det jag vill så är det ingen idé att vara tillsammans, då hittar jag hellre någon som är villig.

Livet är för kort för missionären med lampan släckt.
Citera
2021-05-15, 11:26
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Suck, du igen.

Här ställer du såna noob frågor och i andra trådar spelar du expert. Nej blicken är ingen vägvisare till sexuell äventyrlighet. Enda sättet du kan veta är genom att lära känna personligen, bästa chansen få träff är att skriva upp sig i klubbar eller på sidor för likasinnade.
Citera
2021-05-15, 11:31
Medlem
note-its avatar
Citat:
Jag tänker mig när man endast har nätdejting att gå på som i dessa tider.

Blickar hon åt vänster på bilden är endast analsex som gäller.
Citera
2021-05-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Suck, du igen.

Här ställer du såna noob frågor och i andra trådar spelar du expert. Nej blicken är ingen vägvisare till sexuell äventyrlighet. Enda sättet du kan veta är genom att lära känna personligen, bästa chansen få träff är att skriva upp sig i klubbar eller på sidor för likasinnade.

Noobfrågor är ett ord och ja, jag har aldrig träffat någon från internet så det gör mig till en noob här.

Nej! jag vill inte lära känna personen, jag vill veta det omgående.

Jag vet markörerna IRL.

Kan hon vara ett freak men ha en tantblick på bilder?
Citera
2021-05-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Blickar hon åt vänster på bilden är endast analsex som gäller.

Det var inte rakt fram kan jag säga.

Jag vet att det låter sjukt fördomsfullt men ska folk envisas att de kan se att jag är intelligent (även när jag låtsats vara medioker), då säger jag att jag kan se om någon är freaky.

Den här personen är enligt min bedömning inte freaky. Ser dock bra ut men vad hjälper det..
Citera
2021-05-15, 12:01
Medlem
note-its avatar
Citat:
Det var inte rakt fram kan jag säga.

Jag vet att det låter sjukt fördomsfullt men ska folk envisas att de kan se att jag är intelligent (även när jag låtsats vara medioker), då säger jag att jag kan se om någon är freaky.

Den här personen är enligt min bedömning inte freaky. Ser dock bra ut men vad hjälper det..
Alla på dejtingsajter är freaks är min erfarenhet.
Citera
2021-05-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Alla på dejtingsajter är freaks är min erfarenhet.

Efter hur lång tid har ni sex? Vad är snittet?
Citera
2021-05-15, 12:40
Medlem
Annie Lööf har den där stirriga blicken som tjejer som är riktigt bra ligg brukar ha.
Citera
2021-05-15, 12:44
Medlem
yidarmy123s avatar
Ja, vissa kvinnor har otroligt skrikiga ’knulla mig-ögon’. De ögonen har jag lärt mig att ’se igenom’ rätt kvickt numera.

Sen finns det också ’Du våldtog mig-ögonen’ som man får passa sig för. De är också väldigt förföriska, men att man inte ska leka med elden lärde man sig för tusentals år sen, så det är inte mödan värt att ens försöka även om lusten är lite lurig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in