Citat:
Ursprungligen postat av
Pissliberal
Gäsp ja tönt är man när man tror att man lärt sig allt om livet o verkligheten i ett jävla klassrum. Inbillar mig inget utan förklarar bara hur det är och ja har stött på många mc bögar som tror dom är coola i sina västar och det har räckt med att höja tonen åt dom så har dom fittorna backat. Snuten har jag fått stryk av några gånger och ibland med rätta och det står jag för men så hade ej skett om dom haft mod att slåss man mot man dom gånger då det hänt.
Nått annat du undrar över
Anledningen till att polisen inte slåss man mot man är att ett polisingripande inte är en boxningsmatch. Detta då de inte vill använda övervåld (pistolen) för ofta. Men kul att polisen gav dig stryk och ändå lite heder till dig för att du tar det.
Det är en sak jag undrar över då du har skrämt iväg MC-gäng genom att höja rösten? Har du gjort det samma med ett förortsgäng? Om inte så kanske det är en del av svaret på frågeställningen. Att dårarna i förorten har så mycket våldskapital att de skrämmer både töntar i västar och dig? Det är ju inte så mycket man mot man om den ena har en Kalasjnikov.