2021-06-08, 12:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Vissa här i tråden påstår att sjukhusprotokoll inte är officiella källor? Crazy
Tror du fortfarande att man blir magnetisk av en spruta?

Hur skulle det kunna hända?

Dina fantasier strider mot precis allt, men vetenskap är inte din starka sida. Du har nog mer din ådra till det konspiratoriska.

Vetenskap, not. Konspirationer, jaja!
Citera
2021-06-08, 14:17
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Han är en betald shill så bara ignorera honom (30 000 inlägg, samma typ av inlägg). Tekniken som dessa betalda agenter använder kallas "gaslighting" och går ut på att få dig att framstå som galen och att allt du påstår är ryckt ur luften. Även om du hänvisar till vetenskaplig litteratur kommer han påstå att det inte stämmer.
Ja om man länkar till vetenskaplig litteratur utan att ha förstått vad som står i dem...
Citera
2021-06-08, 14:35
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Vissa här i tråden påstår att sjukhusprotokoll inte är officiella källor? Crazy

Kan du länka protokollen? Eller ett foto av dem där det går att läsaa?
Citera
2021-06-08, 15:12
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Det kräver inte mycket av en förklaring. Antingen så innehåller vaccinet ferro- eller ferrimagnetiska material, varpå magneter kan fästa vid det, eller så gör det inte det. Det kan även tänkas att kemikalierna i vaccinet i sig inte är magnetiska, men att de genomgår någon reaktion i kroppen. Att järn skulle fällas ut är tveksamt, men det finns proteiner som är magnetiska (tex använder fåglar det för att navigera) och det förekommer även utfällningar av magnetit i vissa djur. Jag känner mig dock väldigt tveksam till detta. För att kraften skall bli så stor att en magnet skall hållas fast så kräves det en viss minsta massa av magnetiskt insprutat material, vilket innebär att en väldigt stor del av det som sprutas in skulle behöva vara magnetiskt.

Jag tog nyligen Pfizers vaccin och för skojs skull så testade jag om jag hade blivit Magnetoman. Det hade jag dock inte, jag kunde inte märka någon antydan till magnetism över huvud taget.
Jag har liknande tankar som du skriver..och tvivel.
Jag provade på en arbetskamrat idag. Hon hade tagit Pfeizer nr 2 för nån dag sedan (och annat märke tidigare?).
I brådrasket, gjorde snabbt o pratade snabbt, skedde ingen reaktion (fastnade ej). Vi skojade att hon fått en dålig batch.
Kanske testa på henne igen säg om 2 v. om något skulle ha utvecklats?
Dock som jag nämt så fastnar det på väldigt många o de vaccinerades i feb, våras redan och vi provade fr mitten av maj fösta gångerna på dem.

Här. En video upplagd av Benjamin Vangheluwe från Rumble. Dålig kvalite, ..han har lagt upp det på Rumble för att det delitas friskt på storplattformarna (antar jag).
Det är Dr. Carrie Madej i länken som kritiserar C-19 MRNA-vaccinerna och deras innehåll.

Länk. Benjamin Vangheluwe på Rumble.
https://rumble.com/vctwop-d-r-c-arrie.html
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2021-06-08 kl. 15:16.
Citera
2021-06-08, 15:17
Medlem
constants avatar
Citat:
OK så med de premisserna då kan vi inte diskutera evolutionen, gravitationen eller de flesta andra ämnen som lärs ut i skolor🤔🙄🤥
Det fattar du väl att vaccin inte kan göra dig magnetisk. Hur korkad är du? Hur tänker du?

Fattar du inte att sidorna driver dig? Så blåst, så otroligt blåst.

Fattar du verkligen inte? De driver med dig?!
Senast redigerad av constant 2021-06-08 kl. 15:27.
Citera
2021-06-08, 15:39
Medlem
Intensivtkloks avatar
Ja, då kan vi konstatera att magnetism saknas helt i vaccinet. Min kvinnan gjorde en magnetröntgen av halsryggen idag, Hennes arm sitter kvar, den buktade inte ut eller slets sönder heller, trots att hon alldeles nyligen fått vaccinet. Starkare magnetfält än det som hon utsattes för får man svårt att skapa med en kylskåpsmagnet...

Alltså hur orkar ni som sitter och tittar på dessa tramsfilmer med er själv? Det är tekniskt omöjligt att vaccin är magnetiska. Dessutom, även om de skulle vara det, skulle magnetismen vara så begränsad att ingen normal magnet skulle fast på armen.

Får ont i huvudet av dumhet. Nu har jag extrem migrän efter att ha läst de senaste inläggen i tråden... Aj aj aj.
Citera
2021-06-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Ja, då kan vi konstatera att magnetism saknas helt i vaccinet. Min kvinnan gjorde en magnetröntgen av halsryggen idag, Hennes arm sitter kvar, den buktade inte ut eller slets sönder heller, trots att hon alldeles nyligen fått vaccinet. Starkare magnetfält än det som hon utsattes för får man svårt att skapa med en kylskåpsmagnet...

Alltså hur orkar ni som sitter och tittar på dessa tramsfilmer med er själv? Det är tekniskt omöjligt att vaccin är magnetiska. Dessutom, även om de skulle vara det, skulle magnetismen vara så begränsad att ingen normal magnet skulle fast på armen.

Får ont i huvudet av dumhet. Nu har jag extrem migrän efter att ha läst de senaste inläggen i tråden... Aj aj aj.

Det är du som är efterbliven och hjärntvättad. Ingen har påstått att exakt alla doser innehåller de magnetiska nanopartiklarna. Och nej det är inte omöjligt eftersom det handlar om SUPERparamagnetism

Här har du bevis på att en del personer uppvisar magnetiska egenskaper på punkten där de har fått vaccinet
https://www.bitchute.com/video/T8wkJ1Pa4Cx6/
Citera
2021-06-08, 16:07
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Det är du som är efterbliven och hjärntvättad. Ingen har påstått att exakt alla doser innehåller de magnetiska nanopartiklarna. Och nej det är inte omöjligt eftersom det handlar om SUPERparamagnetism

Här har du bevis på att en del personer uppvisar magnetiska egenskaper på punkten där de har fått vaccinet
En film där man leker med kladdiga magneter är inget bevis.
Citera
2021-06-08, 16:28
Medlem
Citat:

I sista scenen ser vi att magneten fastnar på både höger och vänster arm.
Är det ett bevis för att hon har blivit vaccinerad i båda armarna?
Citera
2021-06-08, 16:44
Medlem
hippilis avatar
Ni som skriver att kroppen är magnetisk. Är det inte konstigt om det bara är där dom fått sprutan då vaccinet hamnar I hela kroppen? Vad är det som är magnetiskt i vaccinet?

Har inte hittat någon som är vaccinerad och är magnetisk letar efter en men lär få leta länge och tror inte på det förrän jag ser det själv att magneten fastnar.
Citera
2021-06-08, 16:45
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Märks att de flesta som skriver här inte har läst hela tråden.

Några hänvisningar:

- Stora magneter väger för mycket o fäster dåligt så de mindre är bättre.

- Antagligen är det inte något i vaccinet utlandet är effekten av vaccinet. Det börjar ansamlas järn från blodet.

- Magnetismen kan komma o gå, vara djupare, ändra plats m.m.
Ex så kanske man inte upovisar magnetism från första sprutan eller första veckan m. M.

- Mina erfarenheter är uteslutande från kinesiska Sinovac.

- Mobiltelefoner fäster väldigt bra då det är något som drar den. Den fäster bättre än mindre magneter.

Detta är bara observationer och jag vet att det går emot enkel logik. Men faktum är att det är så och en o en av er kommer snart tvingas inse det.

I USA har man 'officielt' röntga en tjej som blev sjuk av vaccinationen som uppvisar magnetism och man kan inte finna orsaken på röntgen.
Detta är officiellt o ni kan själv kolla upp det.
Ok, så enbart Sinovac?

Tack för de länkar du lägger in f ö. Mera sådant får du gärna dela eftersom det blir mer o mer känt ang ämnet.

Mycket påhopp i tråden vilker är ett sänke för FB. Idiot, låg IQ, foliehatt osv. OT.
Likanar mycket de upprepningar med orden "hatisk", "fientlig" (främlingsfientlig bl a) o liknanade, ord vi växt upp med..utan egentlig betydelse mer än som smetningar, att hindra, att stoppa.
Citera
2021-06-08, 19:17
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det fattar du väl att vaccin inte kan göra dig magnetisk. Hur korkad är du? Hur tänker du?

Fattar du inte att sidorna driver dig? Så blåst, så otroligt blåst.

Fattar du verkligen inte? De driver med dig?!

Hur förklarar du att jag fastnade i omformarstationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in