2021-06-07, 18:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det är ingenting jämfört med hur jävla jobbigt det är att gå ut som vaccinerad. Folk fastnar i bilar och lyktstolpar överallt.
Det var något annat vaccin. Och likfan hittepå för att få lite försäkringspengar.

Tror försäkringsbolagen är mer rustade den här turen.
Citera
2021-06-07, 18:56
Medlem
Ghastens avatar
Fastnade på armen när jag satte superlim på den.

Det sjuka är att det finns såna som blir lurade av idioter som sprider dynga.
Citera
2021-06-07, 19:00
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det är ingenting jämfört med hur jävla jobbigt det är att gå ut som vaccinerad. Folk fastnar i bilar och lyktstolpar överallt.
Hahahaha! Det förklarar varför det suttit en nisse mot gallret runt kontoret hela eftermiddagen, måste vara en vaccinerad som inte längre orkade kämpa mot den enorma magnetismen...
Citera
2021-06-07, 19:49
Medlem
madtops avatar
OT raderat. Tråden handlar inte om Propofol
/Moderator
Citera
2021-06-07, 20:25
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
OK så med de premisserna då kan vi inte diskutera evolutionen, gravitationen eller de flesta andra ämnen som lärs ut i skolor🤔🙄🤥

Varför inte? De går att bevisa som fakta
Citera
2021-06-07, 20:28
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Visst du har en poäng men inte nödvändigtvis.

Osannolika saker händer emellanåt så att polisen ska ignorera saker baserat på den logiken är väldigt farligt.

Men visst att hussein skulle vara i farten i sverige är ju väldigt osannolikt.

Men att någon korrupt skulle lägga i något i ett vaccin är inte lika långsökt, långt ifrån omöjligt.

Ok, jag hävdar att det är lika osannolikt att Hussein faktiskt lever och stjäl cyklar på östermalm som att din kropp blir magnetisk av vaccination.
Citera
2021-06-07, 21:24
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det finns inget som helst vetenskapligt där.

Att du tror är inte vetenskapligt. Din vetenskap. Din tro är något helt annat.

Ja, jag säger ju att det inte är vetenskapligt.

Vad är det du försöker komma fram till. Kom igen nu. Berätta!
Citera
2021-06-07, 21:26
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Så fungerar det inte. Bevisbördan gäller hos dig.

Tesen är att det magnetiska beror på vaccinet.

Om inte det beror på vaccinet, vad är då din tes?
Citera
2021-06-07, 22:40
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

Jag måste inte ha någon, men; Du är helt dum i skallen, vad tror du om den tesen?
Citera
2021-06-07, 22:43
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

Kan det handla om att du är lite korkad? Typ lite förvirrad? Rejält väck? Borta utan sjukdomsinsikt.
Senast redigerad av constant 2021-06-07 kl. 22:48.
Citera
2021-06-07, 23:58
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Jag kan bara själv bekräfta att magneter o metaller fastnar på vaccinationsområdet.
Huden samt magnet var först rengjord med desinfektionssprit o handduk.
Positionerna (arm) var sådana att allt skulle ramlat av alltså lodrät eller helt stupande position.
Det har inte fäst på alla men ungefär 7 till 8 av 10.

Att skratta åt detta är naturligt och jag själv kan inte förklara det. Men att helt skämta bort det är fel. Eller att nedgöra någons erfarenher är OT.
Det finns ett flertal fall där det faktiskt sker, att det fastnar.

Nu finns flera olika vacciner och en del har tagit en spruta, andra två bland annat. Vissa redan i feb osv.
Att SPIONs använts i vaccin (som jag uppfattat det) skulle kunna vara en ledtråd. Att enbart negligera alla videodokumentationer men framförallt mina egna oservationer är inget jag kan göra.
Att viss media vidare har "debunked" fenomenet säger inte det är så, fix o klart, ingen magnetism (eller vad det är) ? Stormedia har 'debunked' än det ena efter det andra förr. Bl a labb-teorin (Wuhan) men där nu WP ändrar sina ett och ett halvt år gamla rubriker..stryker "konspirarionsteori"
p g a att det inte kan uteslutas.
Lab slip alltså.

Det borde finnas forskare som stött på fenomenet (magneter, metaller som fastnar) och kanske har en förklaring eller delförklaring. Vaccinerna är i experimentstadie (bl a USA har betonat detta). Vad! det är som gör det många vittnar om vet inte jag men att förneka fenoment kan jag inte göra.

Det är också olika styrka som jag sett, alltså hur snabbt eller 'hårt' en (mindre) magnet eller metallbit fäster. Eller inte fäster alls.
Citera
2021-06-08, 01:06
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Det borde finnas forskare som stött på fenomenet (magneter, metaller som fastnar) och kanske har en förklaring eller delförklaring. Vaccinerna är i experimentstadie (bl a USA har betonat detta). Vad! det är som gör det många vittnar om vet inte jag men att förneka fenoment kan jag inte göra.

Det är också olika styrka som jag sett, alltså hur snabbt eller 'hårt' en (mindre) magnet eller metallbit fäster. Eller inte fäster alls.

Det kräver inte mycket av en förklaring. Antingen så innehåller vaccinet ferro- eller ferrimagnetiska material, varpå magneter kan fästa vid det, eller så gör det inte det. Det kan även tänkas att kemikalierna i vaccinet i sig inte är magnetiska, men att de genomgår någon reaktion i kroppen. Att järn skulle fällas ut är tveksamt, men det finns proteiner som är magnetiska (tex använder fåglar det för att navigera) och det förekommer även utfällningar av magnetit i vissa djur. Jag känner mig dock väldigt tveksam till detta. För att kraften skall bli så stor att en magnet skall hållas fast så kräves det en viss minsta massa av magnetiskt insprutat material, vilket innebär att en väldigt stor del av det som sprutas in skulle behöva vara magnetiskt.

Jag tog nyligen Pfizers vaccin och för skojs skull så testade jag om jag hade blivit Magnetoman. Det hade jag dock inte, jag kunde inte märka någon antydan till magnetism över huvud taget.
Senast redigerad av bjornebarn 2021-06-08 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in