2021-06-08, 01:48
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Tesen är att det magnetiska beror på vaccinet.

Om inte det beror på vaccinet, vad är då din tes?
Det finns inte en chans i helvetet att man skulle bli magnetisk av vaccin.

Fattar du inte att filmen är ett prank? Vad är det för fel på dig?
Citera
2021-06-08, 01:54
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Jag kan bara själv bekräfta att magneter o metaller fastnar på vaccinationsområdet.
Och jag kan bekräfta att du är mer än lovligt vrickad. Man blir inte magnetisk av vaccin. Kanske det handlar om spöken? Voodoo?
Citera
2021-06-08, 10:18
Medlem
Apologists avatar
Märks att de flesta som skriver här inte har läst hela tråden.

Några hänvisningar:

- Stora magneter väger för mycket o fäster dåligt så de mindre är bättre.

- Antagligen är det inte något i vaccinet utlandet är effekten av vaccinet. Det börjar ansamlas järn från blodet.

- Magnetismen kan komma o gå, vara djupare, ändra plats m.m.
Ex så kanske man inte upovisar magnetism från första sprutan eller första veckan m. M.

- Mina erfarenheter är uteslutande från kinesiska Sinovac.

- Mobiltelefoner fäster väldigt bra då det är något som drar den. Den fäster bättre än mindre magneter.

Detta är bara observationer och jag vet att det går emot enkel logik. Men faktum är att det är så och en o en av er kommer snart tvingas inse det.

I USA har man 'officielt' röntga en tjej som blev sjuk av vaccinationen som uppvisar magnetism och man kan inte finna orsaken på röntgen.
Detta är officiellt o ni kan själv kolla upp det.
Citera
2021-06-08, 10:46
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
I USA har man 'officielt' röntga en tjej som blev sjuk av vaccinationen som uppvisar magnetism och man kan inte finna orsaken på röntgen.
Detta är officiellt o ni kan själv kolla upp det.
Då kan du väl ta och länka till dessa officiella uppgifter som visar att någon blivit magnetisk, eller?

Ops, det gick visst inte... Ordet officiellt stod ju inom citattecken, eller inte ens det... :-)

Vad fan betyder det när ett ord står inom två '?
Senast redigerad av constant 2021-06-08 kl. 10:51.
Citera
2021-06-08, 10:55
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Då kan du väl ta och länka till dessa officiella uppgifter som visar att någon blivit magnetisk, eller?

Ops, det gick visst inte... Ordet officiellt stod ju inom citattecken, eller inte ens det... :-)

https://www.bitchute.com/video/5VLUoldsWVZl/
Citera
2021-06-08, 10:57
Medlem
constants avatar
Citat:
https://www.bitchute.com/video/5VLUoldsWVZl/
Vad står det där som är officiellt och som visar att någon blivit magnetisk av vaccinet?

Alltså, seriöst. Inser du inte att det du påstår är vansinne? Fattar du verkligen inte att man driver med dig?
Senast redigerad av constant 2021-06-08 kl. 11:00.
Citera
2021-06-08, 11:03
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Vad står det där som är officiellt och som visar att någon blivit magnetisk av vaccinet?

Alltså, seriöst. Inser du inte att det du påstår är vansinne? Fattar du verkligen inte att man driver med dig?

Du har inte ens tid att se filmen efter 3 minuter? Lägg av är du seriös eller är du bara ute efter att käfta utan respekt för källor?

Om du ser filmen lite längre så får du saker o ting förklarade. Det finns alltså sjukhusprotokoll.
Citera
2021-06-08, 11:08
Medlem
constants avatar
Citat:
Du har inte ens tid att se filmen efter 3 minuter? Lägg av är du seriös eller är du bara ute efter att käfta utan respekt för källor?

Om du ser filmen lite längre så får du saker o ting förklarade. Det finns alltså sjukhusprotokoll.
Det är inte min uppgift att läsa dina officiell källor. Om du inte kan berätta vad din länk handlar om så finns den inte.

Varför skrev du ordet officiella inom "'"? Var du osäker på om källorna var officiella, eller? Och nej, såklart de inte är. Om någon skulle blivit magnetisk så hade det såklart varit en extrem stor nyhet. Hur fan kan någon bli magnetisk? Det bara funkar inte så. Det vet alla som läst i alla fall lite fysik.

Hade en kollega som trodde på precis allt som stod i en "Ding ding värld".
Citera
2021-06-08, 11:09
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:

Asså, det är helt sjukt. Igår fick jag vaccin och idag när jag gick förbi en omformarstation sögs jag in och satt som klister mot dess yttervägg. Magnetism. Vanligt ovaccinerat folk fick nödstoppa omformarstationen via SOS och först då kunde jag ta mig loss. Helt galet
Citera
2021-06-08, 11:12
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Asså, det är helt sjukt. Igår fick jag vaccin och idag när jag gick förbi en omformarstation sögs jag in och satt som klister mot dess yttervägg. Magnetism. Vanligt ovaccinerat folk fick nödstoppa omformarstationen via SOS och först då kunde jag ta mig loss. Helt galet
Har hört att man numera testar personer som ska genomgå MR röntgen med kylskåpsmagneter innan.

Alternativt, allt med magnetism är en fantasi skapad av några som vill driva med folk som saknar vett och kunskap. Och uppenbart har de lyckats.
Citera
2021-06-08, 11:19
Medlem
Apologists avatar
Vissa här i tråden påstår att sjukhusprotokoll inte är officiella källor? Crazy
Citera
2021-06-08, 11:21
Medlem
constants avatar
Citat:
Vissa här i tråden påstår att sjukhusprotokoll inte är officiella källor? Crazy
Vad står det i dessa "sjukhusprotokoll"?

Att personen är magnetisk? Tror du verkligen på det?

Och vad fan är ett "sjukhusprotokoll"?

Se för fan till att berätta vad där står istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in