• 1
  • 2
2021-05-11, 18:52
Tänk er följande scenario: Under 24 timmar så blir det helt lagligt att döda människor i Sverige utan någon påföljd. Vem skulle du döda i så fall? Du får bara döda en person! Motivera ers svar!
2021-05-11, 18:53
Medlem
annie lööf.

sen hoppats att andra tog tag i resten av skräpet

behövs det ens motiveras
2021-05-11, 18:59
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
annie lööf.

sen hoppats att andra tog tag i resten av skräpet

behövs det ens motiveras

Behöver inte motiveras...

RuinSväldt, och kommer han undan får det bli Annie...
2021-05-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Tänk er följande scenario: Under 24 timmar så blir det helt lagligt att döda människor i Sverige utan någon påföljd. Vem skulle du döda i så fall? Du får bara döda en person! Motivera ers svar!

Statsminister Stefan Löfven.

Hade dragit in honom i nån jävla svetsar rum och svetsat Löfvens armar och hans ben och kropp och huvvet, ja precis överrallt på den jäveln (Svetsning är hans gamla hobby som han skolkade från mot slutet). När han har så fruktansvärt ont och så, så drar jag honom i nån källare och fortsatt tortera honom, fast denna gång med repar och elpistoler och så. Ska binda fast den jävel med repar och handbojor o ögonbindel och en boll i käften på honom. Fortsätta tortera honom så brutalt och sedan skjuta honom flera gånger i huvudet.

Därefter ska den jävel se på fan. Han ska alltså utsättas för värsta tänkbara avslut på sitt liv, värre än Olof Palme som endast fick skott på sig.

Löfven ska alltså sedan styckas långsam i bitar, helt fastbunden och totalt förnedrad. Löfvens styckade kroppsdelar ska därefter brännas upp. Möjligtvis hans avhuggna huvud ska skickas med rekommenderad post (A-post) till inrikesministern.

Löfven ska ge fan i o pissa på detta land
Senast redigerad av 01maj2021 2021-05-11 kl. 19:15.
2021-05-11, 19:06
Medlem
Narutoshippchops avatar
Alla muslimer, hundar och judar.
2021-05-11, 19:09
Medlem
Liberationfronts avatar
Det finns ngra på listan. Men jag vet att vissa på listan skulle ge sig på mig också. Så det är klurigt.

Så jag skulle ha ihjäl min granne o ta över hans lägenhet.
2021-05-11, 19:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop
TS: "Du får bara döda en person! "

Jag väljer att döda Narutoshippchop. Jag hatar folk som inte kan följa en trådstart.
2021-05-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 01maj2021
Statsminister Stefan Löfven.

Hade dragit in honom i nån jävla svetsar rum och svetsat Löfvens armar och hans ben och kropp och huvvet, ja precis överrallt på den jäveln (Svetsning är hans gamla hobby som han skolkade från mot slutet). När han har så fruktansvärt ont och så, så drar jag honom i nån källare och fortsatt tortera honom, fast denna gång med repar och elpistoler och så. Ska binda fast den jävel med repar och handbojor o ögonbindel och en boll i käften på honom. Fortsätta tortera honom så brutalt och sedan skjuta honom flera gånger i huvudet.

Därefter ska den jävel se på fan. Han ska alltså utsättas för värsta tänkbara avslut på sitt liv, värre än Olof Palme som endast fick skott på sig.

Löfven ska alltså sedan styckas långsam i bitar, helt fastbunden och totalt förnedrad. Löfvens styckade kroppsdelar ska därefter brännas upp. Möjligtvis hans avhuggna huvud ska skickas med posten till inrikesministern.

Löfven ska ge fan i o pissa på detta land
Din tortyr kommer nog inte bli så farlig om du tänker "svetsa" han haha, hade dock varit kul o se dig försöka.
2021-05-11, 19:12
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
TS: "Du får bara döda en person! "

Jag väljer att döda Narutoshippchop. Jag hatar folk som inte kan följa en trådstart.

En person från varje grupp
2021-05-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
En mobbare från några år tillbaka, han förstörde min utbildning samt fick mig att må så dåligt att jag ville ta livet av mig.
Han gömde sig bakom gruppen homosexuella som har skyddad status i samhället.

Däremot är detta endast en effekt av PKismen, så kanske någon nyckelperson i PKismens uppkomst. Inte ge sig på symptomen utan roten till sjukdomen!
2021-05-11, 19:24
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:

Det var som attans, trodde du var muslim.
2021-05-11, 19:25
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:

Det var som attans, trodde du var muslim.

Svar på frågan; ingen, man löser ingen problem vid och mörda.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in