Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
LF. Har haft stor nytta av dem. Inget krångel. Däremot fungerar deras bank sådär...
tyvärr är jag låst vid den skitbanken. Kommer byta bank så fort bindningstiden är över.
Bakrund..
nyskild, separerad sedan några dagar och helt förstörd. När man tänker tillbaka på tiden så var jag fan en fara överallt. Ett rent under att jag inte körde ihjäl mig själv. Kunde inte koncentrera mig på en sak utan att tappa tråden. Typ färdig för psyket.
Så där sitter man, helt förkrossad framför kärringen och ska ta över lånen på huset. In i ett öra och ut genom det andra. Det måste ha varit jävligt självklart för den jävla tanten hur det låt till med mitt tillstånd då..
Hur som. Jag nickade när hon nickade, höll med när hon sa att detta var bra och skrev på där hon pekade.... "Just sign here"....
Efter nån månad när jag började kunna tänka klart igen så ser jag att jag skrivit på för 5 år till en ränta på 2,25%. Detta trots att jag hade kapital att köpa ut x-frun utan att låna mer. Hon hade dessutom satt över hela min pensionsdel till deras jävla fonder och sett till att jag signat på för andra roliga försäkringar "som dom ville att jag skulle ha"
kan sägas att det då inte var några större problem att få ned räntan till 1,5% på bankerna och att en ränta på över 2% sågs som ocker...
för mig personligen rörde det sig om nästan 1500 kr/ mån i extra pengar för räntan.
Tack för det Länsförsäkringar! Det är tacken för att man varit er kund så många år att bli utnyttjad när man mår som sämst.