• 1
  • 2
2021-05-11, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Med rätt tjej kan jag ha sex absolut, absolut hela tiden, men jag har väldigt högt testosteron.

Om jag skulle känna mig pressad av en kvinna som inte är väldigt attraktiv hade jag till slut tröttnat.
Då man var tonåring kändes det så.
Citera
2021-05-11, 12:46
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
ingen som tvingar dig dra hem dom lr följa med dom ju. och de som är ute och festar och finner det ok att ha sex hej vilt med ny kille på första dejt lr vid första träff är väl oftast bara ute efter sex så varför bli förvånad

Ok. Varför dra slutsatsen att det handlar om tjejer från krogen? Jag har haft ytterst få tillfälliga sexuella kontakter. De går att räkna på en hand. Jag har dessutom slutat festa för länge sen.
Citera
2021-05-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Ok. Varför dra slutsatsen att det handlar om tjejer från krogen? Jag har haft ytterst få tillfälliga sexuella kontakter. De går att räkna på en hand. Jag har dessutom slutat festa för länge sen.

hänvisade inte bara till krogen. skrev första date. lr första träffen. var den må vara. nämnde inte krogen i första hand..
Citera
2021-05-11, 13:07
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Tjejer är mer besatta av sex när det kommer till kritan. En jävla myt att killar tänker på sex 24/7. Dom jag träffat leker fina men är fan jobbiga i längden.
Citera
2021-05-11, 13:18
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Tjejer är mer besatta av sex när det kommer till kritan. En jävla myt att killar tänker på sex 24/7. Dom jag träffat leker fina men är fan jobbiga i längden.

Word!
Citera
2021-05-11, 14:45
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Jag har haft 2 flickor i mitt liv som varit nymfomander.
Väldigt söta och glada.
När man tömt seg en massa gånger går det inte till slut ju.
I början var det himmel sedan helvete då dom hela tiden krävde sex.
Blir ni killar aldrig trötta på sex då det blir för mycket överdrivet eller kan ni hela tiden?
Nej, det är inte vanligt att jag tröttnar... Vi är nog ungefär lika sugna vi två, min kvinna och jag,, på allt som är härligt och skönt. Visst händer det att det går några dagar emellan, men oftast inte.
Citera
2021-05-11, 14:48
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet

Helt sant. Jag har känt en äkta nymfoman och träffat på några kvinnor som utan problem sög av över tio män på raken. Det hör till det sociala hyckleriet att låtsas att inte kvinnor är kåtare än män. Det verkar bara så, därför att män oftare är sexuellt frustrerade, plus att det inte är "fult" (eller har varit det fram tills helt nyligen) för män att tala öppet om "erövringar".
Citera
2021-05-11, 14:57
Medlem
varje dag e fan för mkt. Man vill göra annat också
Citera
2021-05-11, 14:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Näpp, knulla är det bästa jag vet. (talar dock bara för mig själv)
Citera
2021-05-11, 20:46
Medlem
Pacwans avatar
Tröttna på det absolut bästa som finns att göra med en man älskar?!?
Aldrig! Dock sedan vi fick smått så är det jag som är den mest sugne tyvärr (man 35+).
Kvinnan som snart blir min fru har det dock jobbigt med sin vikt och jobbar lite för mycket.
Citera
2021-05-12, 09:12
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Nog för att sex vid rätt tillfälle kan vara nice, men låt oss inte överdriva. I många fall vore det lika tillfredsställande att låta bli... En nymfoman låter bara jobbigt, en pojkrumsfantasi.

Det hade varit härligt när man var yngre och hade en betydligt högre sexdrift, men i dagsläget hade det blivit jobbigt, ja. Jag vill max knulla en gång per dag och att då behöva oroa sig för att hon knullar runt med andra för att tillfredsställa sina begär hade varit stressfyllt - om man vill ha en seriös relation med barn åtminstone.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in