• 1
  • 2
2021-05-11, 06:24
Medlem
Jag har haft 2 flickor i mitt liv som varit nymfomander.
Väldigt söta och glada.
När man tömt seg en massa gånger går det inte till slut ju.
I början var det himmel sedan helvete då dom hela tiden krävde sex.
Blir ni killar aldrig trötta på sex då det blir för mycket överdrivet eller kan ni hela tiden?
Citera
2021-05-11, 06:49
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Väldigt söta och glada.
Blir ni killar aldrig trötta på sex då det blir för mycket överdrivet eller kan ni hela tiden?
Trött och trött, jag vill normalt inte låta drifter styra mig - mina egna eller mina flickors. Däremot går det att låta tjejerna få utlopp för sina begär utan att du behöver anstränga dig särskilt.

Var lite kreativ och utforska lite mer än endast knulla så kommer både ditt och deras sexliv bli stimulerande på fler sätt än genom svällkropparna beröring.
Citera
2021-05-11, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Trött och trött, jag vill normalt inte låta drifter styra mig - mina egna eller mina flickors. Däremot går det att låta tjejerna få utlopp för sina begär utan att du behöver anstränga dig särskilt.

Var lite kreativ och utforska lite mer än endast knulla så kommer både ditt och deras sexliv bli stimulerande på fler sätt än genom svällkropparna beröring.
Dom sade att sex var deras drog då dom varken drack eller rökte.
Citera
2021-05-11, 06:53
Medlem
Kajahs avatar
Jo jag tröttnar lite på det. Lyckas alltid träffa så kåta damer som bara vill knulla hela tiden.
Citera
2021-05-11, 07:21
Medlem
Tarrous avatar
Nog för att sex vid rätt tillfälle kan vara nice, men låt oss inte överdriva. I många fall vore det lika tillfredsställande att låta bli... En nymfoman låter bara jobbigt, en pojkrumsfantasi.
Senast redigerad av Tarrou 2021-05-11 kl. 07:28.
Citera
2021-05-11, 08:08
Medlem
Citat:
Väldigt söta och glada.

Sexet blir ju bättre om man inte har det för ofta. Man måste få tid att längta lite.
Citera
2021-05-11, 10:15
Medlem
tilsammansnus avatar
Jo, och egentligen hoppas jag träffa nån som inte kräver hela-vägen-sex för att relationen skall fungera. Bara hon har nåt i huvudet, är aktiv (jobb, umgänge) och någorlunda värnar om sitt utseende.

Jag har också träffat på en nymfomantjej en gång, det bara fungerade inte till slut. Jag fattar inte hur hon inte kunde tröttna men det var för mig som att endast äta på mcdonalds i en månad.
Senast redigerad av tilsammansnu 2021-05-11 kl. 10:17.
Citera
2021-05-11, 10:43
Medlem
Dille24s avatar
Haha, jag känner väl också att mer än två gånger om dagen är för mycket för ballen. Men man kan ju göra mycket annat kul sexuellt.
Citera
2021-05-11, 12:12
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det beror på vad man menar med sex. En tjej som vill ha dig till morgon till kväll, och som girigt tar för sig av din kropp, det tröttnar man knappast på. Däremot tjejer som tvångsmässigt kämpar sig till orgasm efter orgasm, och som inte bryr sig om din njutning över huvud taget, det tröttnar man på.

En tjej jag var tillsammans med länge hade en ganska rigid och tråkig procedur som alltid krävdes för att hon skulle komma, och hon var HELT frånvarande under hela proceduren. När hon till slut var klar, så var det som om att jag fick göra min grej lite snabbt, och se till att det inte blir en massa kladd. Till slut undvek jag sex, och det ska mycket till för att en 23-åring ska undvika sex.

Med min senaste flickvän skulle jag ha kunnat knulla från morgon till kväll, om hon velat och orkat. Hon gjorde allt hon ville att jag älskade, viskade snuskiga saker i mitt öra och bönade och bad om jag skulle komma i henne och på henne. Då får man aldrig nog.
Citera
2021-05-11, 12:14
Medlem
Citat:
Väldigt söta och glada.
Med rätt tjej kan jag ha sex absolut, absolut hela tiden, men jag har väldigt högt testosteron.

Om jag skulle känna mig pressad av en kvinna som inte är väldigt attraktiv hade jag till slut tröttnat.
Citera
2021-05-11, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Jo jag tröttnar lite på det. Lyckas alltid träffa så kåta damer som bara vill knulla hela tiden.

ingen som tvingar dig dra hem dom lr följa med dom ju. och de som är ute och festar och finner det ok att ha sex hej vilt med ny kille på första dejt lr vid första träff är väl oftast bara ute efter sex så varför bli förvånad
Citera
2021-05-11, 12:23
Medlem
2-3 gånger i veckan* (en gång om dagen) är optimalt för mig. Har tyvärr inte träffat någon likasinnad. Är alltid den mindre kåta i relationen.

* Ibland mindre. Kan gå månader utan att jag har minsta behov av penetrationssex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in