• 1
  • 2
2021-05-10, 20:54
Medlem
Vilken skulle ni hellst vilja ha sex med?

Vad kan vi dra för slutsatser av svaren?

När jag säger tjock så får ni tolka det efter eran egna uppfattning av vad ni tycker är tjockt. Men ja ni vet, vad som normalt brukar anses som överviktigt.

Det här handlar alltså bara om sex inget annat.
Vi kan säga att de två olika kvinnorna förövrigt är jämna rent attraktionsmässigt.

Motivera varför ni väljer som ni gör!
Citera
2021-05-10, 20:56
Medlem
Om jag enbart vill ha sex med en kvinna väljer jag hellre en 65 åring som är tajt och smal i kroppen över en fet 20 åring. Jag är en attraktiv kille mellan 25-35.
Varför är väldigt enkelt: Fettma är det fulaste som finns på människor. Vi är programmerade att inte gilla det. Allt handlar om underhudsfett, dvs, en "stor" kvinna som ändå har lite fett men mycke muskler t.ex brazilianskor är ändå heta.
Citera
2021-05-10, 21:03
Medlem
Jag har varit med en 40 plussare. Vad gör du när hon är 60 och du 40? Hur kul är det
Citera
2021-05-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ
Jag har varit med en 40 plussare. Vad gör du när hon är 60 och du 40? Hur kul är det
Citera
2021-05-10, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ

Det beror på hur snygg och pervers hon är
Citera
2021-05-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6

När jag säger tjock så får ni tolka det efter eran egna uppfattning av vad ni tycker är tjockt. Men ja ni vet, vad som normalt brukar anses som överviktigt.

Vi kan säga att de två olika kvinnorna förövrigt är jämna rent attraktionsmässigt.

Milania trump är väl runt 50. Men lång o smal,då hon är modell.
Hon ser bättre ut en än tjock person som är yngre än henne. Det beror ju på om man endast gillar smala ju
Citera
2021-05-10, 21:13
Medlem
note-its avatar
En 40-åring vet vad hon vill ha och vad hon håller på med.
Vad ville du veta?
Citera
2021-05-10, 21:21
Medlem
Doktordonkas avatar
Intressant frågeställning. Fast...ärligt talat. Det är ju inte en ålder man blir kåt på (inte jag iaf) utan en person. Jag kan tänka mig båda, eller, omvänt, att man inte blir intresserad av NÅN av dom pga inte attraktiva. Och när det gäller "fet"...ja det beror ju på HUR fet.
Det är väl det lite intressanta det där med vad som tänder en, och det varierar nog (tack och lov) för alla. Man blir ju inte automatiskt tänd på alla cylindrar bara för att nån ser ut som en fotomodell. Inte jag iaf.
Citera
2021-05-10, 21:37
Bannlyst
Ja, en snygg 40-åring går före en 18-åring oavsett hur snygg hon är. milfs 4 ever
Senast redigerad av Loncin 2021-05-10 kl. 21:40.
Citera
2021-05-10, 21:48
Medlem
Liberationfronts avatar
Fetto som Fetto alltid motbjudande
Citera
2021-05-10, 22:12
Medlem
Hellre en normalviktig 40-åring än en fet 20-åring.
Motivering:
Jag attraheras helt enkelt inte sexuellt av överviktiga kvinnor. Svårt/tråkigt att ha sex med en person om man inte är upphetsad.
Citera
2021-05-10, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6

Den smala 40 kvinnan. Dels för att hon inte är fet och dels för att hon lär vara bättre på knulla med mera erfarenhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in