2006-05-28, 22:39
Bannlyst
Nu r det s hr att det r svrt att lta bli att handla sprit frn systemet och dricka ibland va, i ngon trevlig park elelr s. Men, det r s hr att jag har upptckt svamp ocks och gillar det vldigt mycket. r det ngon hr som har testat kombinationen alkohol och svamp? Om jag stter i mig en trettisjua koskenkorva och 2-3 gram svamp? Ngon som har testat?
Citera
2006-05-28, 23:22
Medlem
Magruders avatar
Tror bara att det frstr effekten av svampen tyvrr.. Men har du s lite tid ver att du inte kan lta spriten och svampen turas om?
Citera
2006-05-28, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magruder
Tror bara att det frstr effekten av svampen tyvrr.. Men har du s lite tid ver att du inte kan lta spriten och svampen turas om?

Fan. Tror du verkligen att svampeffekten frsvinner? Att alkoholen tar verhanden? Svamprus r ju MYCKET kraftigare n alkohol tycker jag. Men visst har jag tid annars... Men polaren studerar och jag gr ingenting, inte jtteroligt att supa ensam.
Citera
2006-05-29, 00:37
Medlem
Magruders avatar
Ja, men tnk shr d: hur blir det om man blandar effekten av alkohol med effekten av svamp? Jag skulle gissa p en allmnt sl och frvirrad sinnesstmning dr alkoholen frhindrar de hrliga insikter som svampen bjuder p. E kanske r en bttre id? (Har inte provat E, men om man rotar lite p ntet finns det ett par positiva rapporter kring de tv)

Fast det ska vara sagt, ngon gng nu under studenttiderna blir det nog till att blanda sjlv.
Citera
2006-05-29, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magruder
Ja, men tnk shr d: hur blir det om man blandar effekten av alkohol med effekten av svamp? Jag skulle gissa p en allmnt sl och frvirrad sinnesstmning dr alkoholen frhindrar de hrliga insikter som svampen bjuder p. E kanske r en bttre id? (Har inte provat E, men om man rotar lite p ntet finns det ett par positiva rapporter kring de tv)

Fast det ska vara sagt, ngon gng nu under studenttiderna blir det nog till att blanda sjlv.

Jo det r klart, de fina insikterna och piggheten av svamp kanske frsvinner. men de skna hallisarna vid hgre doser gr nog inte det. men okej, lter kanske inte s bra att blanda nd. Andra saker vill jag nog inte testa, som E och liknande, inget fr mig tror jag.
Citera
2006-05-29, 01:14
Medlem
Trollishs avatar
har tagit svamp nr jag varit rtt ut sagt dyngrak.

Alkoholens effekter frsvann nr svampen tog ver.
Citera
2006-05-29, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
har tagit svamp nr jag varit rtt ut sagt dyngrak.

Alkoholens effekter frsvann nr svampen tog ver.

Intressant! Tvrtemot vad jag resonerade frst. Men det lter logiskt, eftersom svampen r starkare!
Citera
2006-05-29, 10:49
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Intressant! Tvrtemot vad jag resonerade frst. Men det lter logiskt, eftersom svampen r starkare!

Japp plus s blir det lttare att somna efter trippen tycker jag personligen.
Citera
2006-05-29, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Japp plus s blir det lttare att somna efter trippen tycker jag personligen.

Hmm! jag fr ocks problem med att somna efter att jag har trippat, det r s mycket i skallen liksom, dessutom fungerar svamp som uppttjack p mig Men, r det inte lttare att snea om man blandar med sprit?
Citera
2006-05-29, 12:14
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Hmm! jag fr ocks problem med att somna efter att jag har trippat, det r s mycket i skallen liksom, dessutom fungerar svamp som uppttjack p mig Men, r det inte lttare att snea om man blandar med sprit?

Tror inte det.
Nr man r full s r man juh glad och d gr man in i trippen i ett glatt tillstnd.

Jag brukar alltid dricka 1-3 l innan jag trippar p nnting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in