Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Absolut är reklamen ett aber men då jag så sällan tittar på svt så hade jag hellre sett reklam där också mot att jag slapp betala för dyngan. Hade gärna sett möjligheten att välja bort kanalen i mitt utbud också.
Nu är just underhållsTV som fyran sysslar med det jag tittar minst på då jag aldrig sett mästerkocken, lets dance eller idol. Galor av alla de slag får mig att stänga av direkt då det är samma personer, artister och liknande varje gång och allt ska blandas med PK och snyftande. Tittar nog mer på svt än fyran.
Det skulle vara bra om man fick abonnera på SVT istället för att det är obligatorisk avgift som idag. Frågan är om man vågar det, för när alla boomers (40- till 60-talister) har gått i graven är risken stor att man går i konkurs. Jag vet inte heller hur stort SVT är bland invandrare? Jag skulle nog i alla fall ha ett abonnemang hos dem för en del guldkorn finns det.
TV4 är något mellanting mellan skräpkanal och seriös TV. De är som sagt oslagbara när det gäller program där man kan hänga i motsvarande FB-tråd och kommentera freakshowen. Frågan är dock hur många som skulle betala för att se skiten?