2016-11-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Ja, vad vill hon egentligen...? Hon bara tjatar om passion och fysisk kontakt, men när dom närmar sig henne, verkar hon ju inte vidare intresserad?!? Hon säger något i stil med att "förföra och ta mig på köksbordet" inför nästa avsnitt. Jag antar att hon menar att hon inte fått den känslan av dom tre hon har på gården. Hon verkar fixerad av sex, men hon gjorde ju klart redan från början att hon bara vill ha en älskare.

Det är ju uppenbart att Lill-Erik fått fett på sylen av Sigrid, eftersom Jennifer sa att hon hörde passionen i rummet bredvid.

Tycker det är märkligt att hon anser att Anders är en fadersgestalt, hon är 43 och han 56, ingen större åldersskillnad, men vad är då Erik till henne? Kunde varit hennes son däremot, men hon tänder ju uppenbart på småkillar.

Märklig kvinna det där. Varför ställer hon ens upp i programmet? Hon kommer inte välja någon och tar väl med dottern på resan, det är väl bara den och PR hon vill åt.

Kan bara hålla med om allt. Sigrid skulle aldrig fått vara med i programmet. Dem kunde hjälpt Andreas istället.
Citera
2016-11-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, Anneli kommer säkert att gnälla av sig i media. Igen.

Hoppas verkligen att det är sista gången hon syns i tv... I alla fall i detta program.

Hoppas också att det är sista gången vi måste se Annelie i rutan, men nåt säger mig att hon kommer dyka upp igen. Hon hade ju redan fått förfrågan att medverka i Farmen.....
Citera
2016-11-24, 00:07
Medlem
Citat:
Det är ändå 13 år. Dessutom tror jag att Sigrid ser sig själv som yngre, och därmed ser sig mer med en yngre eller i alla fall jämnårig man.
Hennes fd verkar dock ha varit äldre än henne enligt vad som tidigare kommenterats i tråden men det var väl ett tag sen så han kanske inte hade hunnit nå Anders ålder medan de var tillsammans.

Sigrid verkar ha väldigt märklig smak när det gäller män. Att hon överhuvudtaget kan se nåt i Erik förvånar mig. Så sexfixerad som hon verkar vara så borde hon ju vilja ha "en riktig man" och inte nån bortkommen, mesig kille som Erik.
Antar att det var erövringen som lockade. Det är väl en ego-kick för henne att som 43-årig kvinna kunna lägra en 21-åring.

Ja det var nog kicken att kunna göra det som drev henne, tror inte på att hon och Erik skulle varit kära i varandra. Hoppas man slipper allt sånt här dravel i nästa års säsong.
Citera
2016-11-24, 00:09
Medlem
Citat:
Tror inte Per kommer välja någon, han suckar åt Carola, så det lär ju inte finnas vidare intresse där som du säger och dom andra två har han ju i stort sett redan avfärdat.

Det blir nog inga par i år, har väldigt svårt för att se vilka det skulle vara. Charlie och Jennifer? Hon var ju också märklig som först ber David öppna sig och sekunden efter så bedyrar hon sin kärlek för Charlie?!? Han är 24 år och hon 33 och bor i en bonnhåla, hur ska det kunna hålla?

Erik och Linnea kanske kan bli något, men det slutar väl med att Lill-Erik blir sextantens älskarinna på hennes villkor. Linnea är dessutom alldeles för svartsjuk för att det kan bli något bra.

Men Per sa ju dagens avsnitt "det är tre damer som är intresserade av mig men jag är bara intresserad av en av dem" Vem tror du han menade då om det inte var Carola?? Inte Annette för där visar han ju bara kyla och gudbevars att det skulle vara Annelie...
Citera
2016-11-24, 00:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Tror inte Per kommer välja någon, han suckar åt Carola, så det lär ju inte finnas vidare intresse där som du säger och dom andra två har han ju i stort sett redan avfärdat.
Fast han sa ju idag att det var en av kvinnorna som intresserade honom, varpå man i nästa scen fick se hur han och Carola dansade med varandra.
Carola har ju också önskat att de andra kvinnorna ska lämna gården så hon kan få ha Per för sig själv.
Jag undrar bara vad jag missar... Förutom att Per tycker att hon är snygg. Han borde ju veta bättre än att vara så enkelspårig.
Ännu märkligare är väl vad Carola ser i Per... Hon verkar vara rätt flummig av sig. Några djupare konversationer lär hon väl knappast få med honom, det var ju rätt tydligt att han inte har tålamod eller intresse för det. Nej, jag kan helt enkelt inte se hur de skulle kunna passa ihop.

Citat:
Det blir nog inga par i år, har väldigt svårt för att se vilka det skulle vara. Charlie och Jennifer? Hon var ju också märklig som först ber David öppna sig och sekunden efter så bedyrar hon sin kärlek för Charlie?!? Han är 24 år och hon 33 och bor i en bonnhåla, hur ska det kunna hålla?
Jag började tänka på att Charlie kunde fatta tycke för någon av Eriks tjejer som ligger närmare honom i ålder. Fanns ju en risk för det nu när alla träffades. Hade kunnat bli intressant minst sagt.
Citera
2016-11-24, 00:17
Bannlyst
Citat:
Det är ändå 13 år. Dessutom tror jag att Sigrid ser sig själv som yngre, och därmed ser sig mer med en yngre eller i alla fall jämnårig man.
Hennes fd verkar dock ha varit äldre än henne enligt vad som tidigare kommenterats i tråden men det var väl ett tag sen så han kanske inte hade hunnit nå Anders ålder medan de var tillsammans.

Sigrid verkar ha väldigt märklig smak när det gäller män. Att hon överhuvudtaget kan se nåt i Erik förvånar mig. Så sexfixerad som hon verkar vara så borde hon ju vilja ha "en riktig man" och inte nån bortkommen, mesig kille som Erik.
Antar att det var erövringen som lockade. Det är väl en ego-kick för henne att som 43-årig kvinna kunna lägra en 21-åring.

Jo, i och för sig 13 år, men det är ju ganska vanligt med yngre kvinnor och äldre män, motsatsen är ju inte lika vanligt förekommande. Hade det varit 20 år eller liknande mellan dem, så hade det varit annat och Anders verkar ju rätt ung i sinnet och modern. Hur skulle det funka med en ungtupp som förmodligen vill bilda egen familj och hon som redan är över 40 och har tre barn. Då är det väl bara en älskare i så fall och inte ett förhållande hon söker/får och då är det ju helt fel att vara med i Bonde söker fru. Ska bli spännande att se om hon och Erik får ihop det trots allt på något sätt...
Citera
2016-11-24, 00:18
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Hoppas också att det är sista gången vi måste se Annelie i rutan, men nåt säger mig att hon kommer dyka upp igen. Hon hade ju redan fått förfrågan att medverka i Farmen.....
Som tur är så ser jag inte Farmen längre.

Citat:
Ja det var nog kicken att kunna göra det som drev henne, tror inte på att hon och Erik skulle varit kära i varandra. Hoppas man slipper allt sånt här dravel i nästa års säsong.
Sigrid såg på Erik som en tigrinna som fångat ett byte.
Nej, kärlek är det knappast.
Hur ska Erik kunna ställa om sig från Sigrid till Linnea? (om det nu blir hon)
Och hur ska Linnea, som är så svartsjuk, klara av att leva med "the ghost of Sigrid" som kommer att spöka i Eriks hjärna för lång tid framåt?
Som upplagt för problem.
Citera
2016-11-24, 00:23
Bannlyst
Citat:
Men Per sa ju dagens avsnitt "det är tre damer som är intresserade av mig men jag är bara intresserad av en av dem" Vem tror du han menade då om det inte var Carola?? Inte Annette för där visar han ju bara kyla och gudbevars att det skulle vara Annelie...

Ja, det hade jag helt glömt att han sa...men då är det konstigt om det skulle vara Carola som han så totalt dissade och suckade åt när hon pratade om stenåldern på verandan eller vad det var. Han verkade ju inte det minsta intresserad och dom har inte ett dugg gemensamt heller, skumt...
Citera
2016-11-24, 00:25
Medlem
Ortmoss avatar
Någon som har Linneas Instagram eller något där man kan följa henne och möjligen se några läckra bilder? =)
Citera
2016-11-24, 00:26
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jo, i och för sig 13 år, men det är ju ganska vanligt med yngre kvinnor och äldre män, motsatsen är ju inte lika vanligt förekommande. Hade det varit 20 år eller liknande mellan dem, så hade det varit annat och Anders verkar ju rätt ung i sinnet och modern. Hur skulle det funka med en ungtupp som förmodligen vill bilda egen familj och hon som redan är över 40 och har tre barn. Då är det väl bara en älskare i så fall och inte ett förhållande hon söker/får och då är det ju helt fel att vara med i Bonde söker fru. Ska bli spännande att se om hon och Erik får ihop det trots allt på något sätt...
Det har dock vänt lite på senare år. Trenden går allt mer mot "äldre" kvinnor med yngre män, sk "cougars". Många kvinnor håller sig "yngre" längre och vill inte vara tillsammans med nån "gubbe".
Anders är trevlig och har humor men rent fysiskt så ligger han i lä. Det såg vi redan på Sundbyholm när Sigrid utsatte männen för ett träningspass i skogen.
Kombinationen mysgubbe + dålig fysik gör att han hamnar i "fadersgestalt"-facket hos Sigrid och då är det ju rätt kört minst sagt.
Sigrid vil nog ha en ung hingst (!) som roar henne på nätterna.
Citera
2016-11-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ja, det hade jag helt glömt att han sa...men då är det konstigt om det skulle vara Carola som han så totalt dissade och suckade åt när hon pratade om stenåldern på verandan eller vad det var. Han verkade ju inte det minsta intresserad och dom har inte ett dugg gemensamt heller, skumt...

Ja eller så spelar han ointresserad av Carola för att inte visa öppet för de andra två att det är henne han vill ha. Han vet väl vad som väntar från Annelie ifall hon skulle se att han visar närhet och ömhet åt någon av de andra...
Citera
2016-11-24, 00:31
Medlem
Citat:
Fast han sa ju idag att det var en av kvinnorna som intresserade honom, varpå man i nästa scen fick se hur han och Carola dansade med varandra.
Carola har ju också önskat att de andra kvinnorna ska lämna gården så hon kan få ha Per för sig själv.
Jag undrar bara vad jag missar... Förutom att Per tycker att hon är snygg. Han borde ju veta bättre än att vara så enkelspårig.
Ännu märkligare är väl vad Carola ser i Per... Hon verkar vara rätt flummig av sig. Några djupare konversationer lär hon väl knappast få med honom, det var ju rätt tydligt att han inte har tålamod eller intresse för det. Nej, jag kan helt enkelt inte se hur de skulle kunna passa ihop.

Jag började tänka på att Charlie kunde fatta tycke för någon av Eriks tjejer som ligger närmare honom i ålder. Fanns ju en risk för det nu när alla träffades. Hade kunnat bli intressant minst sagt.

Nej det är lite konstigt med Carola och Per. Men om det nu inte är Carola han menar, vem av de andra två skulle det kunna vara? Man blir förvirrad ärligt talat.

Ja Charlie borde ju snarare gått igång på Farmen-Lina än Jennifer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in