Citat:
Ursprungligen postat av
Mogaku-san
Okej då får jag nog se om onsdagens avsnitt. Det var på Jonathans och Ellens dejt i lusthuset?
När du ändå ser reprisen på förra veckans avsnitt, kolla då på vad Jonathan lade intresset på när dom satt i lusthuset. Det var ett evigt handhavande med flaskor och vinglas, tomma som fulla, helt enkelt för att det kändes mer spännande och mer givande än att ägna sig åt det han var där för att ägna sig åt. Tjejen. Ett tecken på att han inte trivdes i hennes sällskap.
Är det 3 avsnitt kvar och i näst sista avsnitt så åker dom en vecka på kärlekssemester.
Jag tror inte Jonathan åker för han har inte fått ihop det med någon som känns lämplig. Jag undrar om Linda kommer att acceptera detta för att hindra att programmet skall spåra ur.
Erik vill nog åka, men jag undrar om Ida vill. Hon bestämmer sig nu på onsdag att inte följa med, men Linda tvingar Ida att vara kvar av samma anledning som Johnatan.
Peter åker med den ljusa tjejen och skickar hem den rödhåriga. Hon är för gåpåig för Peter.
Sebastian och Petra. Här kommer veckans rysartips.
Petra har vaknat upp från sina kaotiska tankar och tvärvänder på onsdag, inser att en kärlekssemester är för nära inpå och livrädd tackar nej till resan som innebär att hon hoppar av på onsdag. Hade resan varit varit någon månad senare hade hon förmodligen varit kvar för det går att handskas med, men att åka på kärleksresa med Sebastian i nuläget skrämmer henne och därför hoppar hon av på onsdag.
Vid sista avsnittet finns bara Peter och hans tjej kvar. Däremot tror jag hon kommer att tröttna efter en tid 6-12 månader. Det blir väldigt mycket samma lunk på gården med Peter.