2012-12-07, 18:20
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det står ju på både Klas och Sandras Facebook-sidor att de är ett par.

Ok? Är du säker? Åhh vad gulligt... hoppas de gifter sig..kanske tv kan var med då?
Citera
2012-12-07, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joannand
Visst står det att de är ett par,men Aftonbladet och Expressens uppgifter verkar dock inte gå hand i hand direkt.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15887840.ab

http://www.expressen.se/noje/sa-gick-det-sen-for-arets-fyra-tv-bonder/

På Expressens sida vet man ju inte ens vem som är "Bonde 1" osv! Inte alls säkert att de är skrivna i samma ordning som bilderna.
Citera
2012-12-07, 18:41
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
På Expressens sida vet man ju inte ens vem som är "Bonde 1" osv! Inte alls säkert att de är skrivna i samma ordning som bilderna.

Nää just dä....
Citera
2012-12-07, 20:11
Medlem
Mickeavensiss avatar
Bonde 1:

– Efter semestern började ett vanligt liv, det tog på relationen. Jag hade massor att ta igen efter inspelningen. Vi försökte pressa in tid för varandra, men det blev ett måste. I dag har vi lite kontakt, men hur det blir vet jag inte, säger en av årets bönder.

Bonde 2:

– Det blir lite periodvis, vi försöker ses så ofta vi kan. Men det finns inget prat om att flytta ihop eller så, vi har distansförhållande, säger han.

Bonde 3:

– Vi ligger lågt tills programmet är slut. Vi tar en dag i taget, det är ju inget som är normalt nu. Vi försöker lära känna varandra bara, det måste man ju.

Bonde 4:

– Vi är goda kamrater, vi landade i det. Vi gjorde sådant som par gör efter semestern, men det var väl inte förutbestämt helt enkelt. Jag har vissa andra kontakter i dag, det kanske blir något av det i stället.
.
Citera
2012-12-09, 15:32
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Bonde 1:

– Efter semestern började ett vanligt liv, det tog på relationen. Jag hade massor att ta igen efter inspelningen. Vi försökte pressa in tid för varandra, men det blev ett måste. I dag har vi lite kontakt, men hur det blir vet jag inte, säger en av årets bönder.

Bonde 2:

– Det blir lite periodvis, vi försöker ses så ofta vi kan. Men det finns inget prat om att flytta ihop eller så, vi har distansförhållande, säger han.

Bonde 3:

– Vi ligger lågt tills programmet är slut. Vi tar en dag i taget, det är ju inget som är normalt nu. Vi försöker lära känna varandra bara, det måste man ju.

Bonde 4:

– Vi är goda kamrater, vi landade i det. Vi gjorde sådant som par gör efter semestern, men det var väl inte förutbestämt helt enkelt. Jag har vissa andra kontakter i dag, det kanske blir något av det i stället.
.

Denna journalist gissar vilt eller så är det så att pga att det är ett avsnitt av BSF kvar så vill de inte skriva för mycket.

"Klas Karlsson, bonden från Kolmården, sökte och fann kärleken genom TV.
Nu flyttar han och Sandra Olsson ihop hemma på gården.
Hör deras berättelse om hur kärleken växte fram."

Så sent som 29 november gav kärleksbönderna ut denna intervju som man kan lyssna
på här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2034&artikel=5357212
Citera
2012-12-10, 07:08
Medlem
Pär-Ola och Louise som gifte sig ifjol skiljer sig...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15905273.ab
Citera
2012-12-10, 07:08
Medlem
Edit: nån sekund senare än DontTrustMe.
Senast redigerad av invasion 2012-12-10 kl. 07:12.
Citera
2012-12-10, 18:33
Medlem
Bandida.locas avatar
Sanna missade Klas men har istället funnit kärleken i en sju år yngre blivande bonde, Klas kanske var för gammal för henne

Vilken dålig stämning det blir vid middagsbordet när en 21 år gammal kille berättar att hans träffat en 7 år äldre tjej som dessutom har tre barn
Citera
2012-12-10, 22:35
Medlem
weirdwolfs avatar
Lika som bär:
Klas 1
Klas 2
Citera
2012-12-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdwolf
Lika som bär:
Klas 1
Klas 2

Alltså, det där var STOR humor
Citera
2012-12-12, 20:14
Bannlyst
Man måste ju bara älska Klas.
Citera
2012-12-12, 20:25
Medlem
Vikingsdotters avatar
Någon som vet i vilken stad Johans Elin bor nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in